Szerző Téma: [MTA]Villogó  (Megtekintve 1654 alkalommal)

[MTA]Villogó
« Dátum: 2019. Március 15. - 01:42:13 »
0
Sziasztok! Abban szeretnék segítséget kérni, hogy hogyan lehetne azt megoldani, hogy amikor nincsen fent villogó(rendesen meg van csinálva hogy felrakja a bizonyos itemet.) akkor ne villogjon kéken, csak akkor villogjon ha fent van a villogó? Mert ez így elég érdekesen néz ki, ha vesz valaki egy m5-öt, akkor ha megnyomja a h betűt akkor elkezd villogni.. De ha meg lehet oldani azt, hogy csak akkor lehessen felkapcsolni a villogót, ha elsőnek felrakjuk a kocsira a villogót! Kb úgy mint SeeMTA-an van. Köszönöm előre is a válaszokat!

Nem elérhető !Adam

[MTA]Villogó
« Válasz #1 Dátum: 2019. Március 15. - 10:41:19 »
0
Szia.. :) Ha jól értelmezem a kérdést, akkor az a probléma, hogy amikor megveszel egy autót, vagy bármi, akkor a \"h\" betű lenyomásával már lehet a fényhidat üzemeltetni még akkor is, hogyha nincs rajta.. A legegyszerűbb módszer az lenne, hogy mikor a \"h\" betűt az illető lenyomja, akkor egy \"if\" ellenőrizné, hogy van-e a kocsin fényhíd, vagy nincsen. Régebben a saját scriptemen belül én ezt mind úgy oldottam meg, hogy amikor beült a ped a kocsiba, akkor már az összes dolgot amit kellett lecsekkolt, kiírt, és így el lhetett kerülni az egészet.. Ha gondolod én meg tudom neked csinálni, hogy ne legyen benne ez a bibi, írjál egy PM-et, aztán megdumáljuk.. :)

[MTA]Villogó
« Válasz #2 Dátum: 2019. Május 07. - 21:40:09 »
0
Tudnál nekem is segíteni benne hogy egy paranccsal egy kis villogót tesz a jármű tetejére. (SeeMTA V3 --> NNI)

[MTA]Villogó
« Válasz #3 Dátum: 2019. Május 08. - 21:34:03 »
0
Azt nem paranccsal teszi rá...

Nem elérhető Fuzzy

[MTA]Villogó
« Válasz #4 Dátum: 2019. Május 09. - 08:24:16 »
0
Egy itemként van megcsinálva. Mikor az itemre kattintasz, lekérdezi a játékost hogy járműben ül-e,, és hogy arra a járműre engedélyezve van-e a villogó. Ha mind IGAZ értéket ad vissza, akkor létrehozza a villogó object-et, majd hozzá attacholja a kocsihoz. Illetve náluk 2 itemmel van megoldva, tehát megkapja ugyan azt az itemet szürke icon képpel.
 
Ha van egy Item rendszered már, akkor onnantól maximum 15 percet vesz igénybe megcsinálni.
« Utoljára szerkesztve: 2019. Május 09. - 08:28:49 írta Fuzzy »

[MTA]Villogó
« Válasz #5 Dátum: 2019. Június 24. - 15:35:42 »
0
Idézetet írta: Fuzzy date=1557383056


   
      Egy itemként van megcsinálva. Mikor az itemre kattintasz, lekérdezi a játékost hogy járműben ül-e,, és hogy arra a járműre engedélyezve van-e a villogó. Ha mind IGAZ értéket ad vissza, akkor létrehozza a villogó object-et, majd hozzá attacholja a kocsihoz. Illetve náluk 2 itemmel van megoldva, tehát megkapja ugyan azt az itemet szürke icon képpel.
   
   
      Ha van egy Item rendszered már, akkor onnantól maximum 15 percet vesz igénybe megcsinálni.
   


És Tudnál nekem benne segíteni?
 
 

Nem elérhető Fuzzy

[MTA]Villogó
« Válasz #6 Dátum: 2019. Június 27. - 08:15:20 »
0
Item rendszeren belül csinálsz 1 új itemet, majd megjegyzed az itemID-t. Utána bemész az useitem scriptbe és ott megfogod találni az IF-eket ahol a különböző itemek funkciói vannak. Ezt kibővíted egy elseif-el majd utána a többi mintájára mellé csak más itemID-vel. Ezen belül pedig elkészíted, hogy mi történjen. Akkor fogod megérteni, ha próbálsz gondolkodni és még magadtól is sikerülni fog. Tedd fel magadban azt a kérdést, hogy mi is kell hozzá, hogy a villogó felkerüljön arra a járműre, amiben ülök. Tehát elsőként csinálsz egy IF-et, melynél megnézed, hogy a játékos éppen gépjárműben ül-e, IF-en belül pedig lekéred a kocsit (local vehicle = getPedOccupiedInVehicle(localPlayer) ), ez után lekéred hogy a kocsin van-e már villogó, ha nincs akkor mivel ez általában client oldalon van, szükséged lesz egy TriggerServerEvent-re ahol ráteszed a modellezett villogót a kocsira. (createObject, setElementCollision, attachElements).

[MTA]Villogó
« Válasz #7 Dátum: 2019. Június 30. - 14:13:01 »
0
Szia! Felkereslek Privátban!
 
Idézetet írta: Fuzzy date=1561616120


   
      Item rendszeren belül csinálsz 1 új itemet, majd megjegyzed az itemID-t. Utána bemész az useitem scriptbe és ott megfogod találni az IF-eket ahol a különböző itemek funkciói vannak. Ezt kibővíted egy elseif-el majd utána a többi mintájára mellé csak más itemID-vel. Ezen belül pedig elkészíted, hogy mi történjen. Akkor fogod megérteni, ha próbálsz gondolkodni és még magadtól is sikerülni fog. Tedd fel magadban azt a kérdést, hogy mi is kell hozzá, hogy a villogó felkerüljön arra a járműre, amiben ülök. Tehát elsőként csinálsz egy IF-et, melynél megnézed, hogy a játékos éppen gépjárműben ül-e, IF-en belül pedig lekéred a kocsit (local vehicle = getPedOccupiedInVehicle(localPlayer) ), ez után lekéred hogy a kocsin van-e már villogó, ha nincs akkor mivel ez általában client oldalon van, szükséged lesz egy TriggerServerEvent-re ahol ráteszed a modellezett villogót a kocsira. (createObject, setElementCollision, attachElements).
   


Szia! Felkereslek Privátban!

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal