Szerző Téma: Képernyőre méretezés hiba  (Megtekintve 583 alkalommal)

Képernyőre méretezés hiba
« Dátum: 2019. Február 16. - 12:10:53 »
0

local x, y = guiGetScreenSize()
oX, oY = 1280, 720
        dxDrawRectangle(499/oX*x, 149/oY*y, 300/oX*x, 400/oY*y, tocolor(0, 0, 0, 150))
   dxDrawRectangle(499/oX*x, 149/oY*y, 300/oX*x, 30/oY*y, tocolor(0, 0, 0, 150))
   dxDrawText(headerText, 649/oX*x, 149+15/oY*y, _, _, tocolor(255, 255, 255, 255), scaleWidth*1.5/oX*x, scaleHeight*1.5/oX*x, sajatFont, \"center\", \"center\", false, false, false, true)
        dxDrawRectangle(509/oX*x, 149+80/oY*y, 300-20/oX*x, 400-360/oY*y, tocolor(0, 0, 0, 150))

 
Ezzel a képernyőre méretezéssel mi a baj? A saját képernyőmön tökéletesen működik meg minden, a kisebb/nagyobb felbontásokon pedig a helyén vannak a rectanglek de a szélességük és a magasságuk szétcsúszik illetve a szöveg is elcsúszik a helyéről

Nem elérhető Fr3d

Képernyőre méretezés hiba
« Válasz #1 Dátum: 2019. Február 16. - 12:24:31 »
0

local screenWidth, screenHeight = guiGetScreenSize()
local rectangleWidth, rectangleHeight = 300, 400
local rectangleBox = {(screenWidth / 2) - (rectangleWidth / 2), (screenHeight / 2) - (rectangleHeight / 2)}

 
Csináld meg ezzel.

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal