Core

setVehicleComponentPosition hogy mindenki lássa (ZÁRHATÓ)

4 hozzászólás ebben a témában

Elküldve (szerkesztve)

Hogyan bírnám megoldani hogy a kinyíló spoiler ne csak annak a playernek látszódjon aki a kocsiban ül? Előre is köszönöm ha valaki segít ebben! :)

 

function spoiler()
    local theVeh = getPedOccupiedVehicle(localPlayer)
    if theVeh then
    	if getElementModel(theVeh) == 503 then
        	local sX, sY, sZ = getVehicleComponentPosition(theVeh, "movspoiler")
        	 if spd >= 200 then
         		if sZ < 1.2 then
        			setVehicleComponentPosition(theVeh, "spoiler", sX, sY, sZ+0.005)
        	 	end
         	 elseif spd < 200 then
         	 	if sZ > 0.87 then
         	 		setVehicleComponentPosition(theVeh, "spoiler", sX, sY, sZ-0.01)

 

Szerkesztve Core által

Megosztás


Megosztás link alapján
Megosztás egy közösségi oldalon

Elküldve (szerkesztve)

Kérd le az összes közelben lévő játékost szerver oldalon és triggereld át kliens oldalra. (talán)

Szerkesztve Fr3d által
mert

Megosztás


Megosztás link alapján
Megosztás egy közösségi oldalon
Idézet Fr3d felhasználótól, 18 órája

Kérd le az összes közelben lévő játékost szerver oldalon és triggereld át kliens oldalra. (talán)

Vagy! csak átállítasz egy értéket element datában, és érzékeled kliens oldalon hogy változott az értéke, és annak megfelelően lejátsza az adott járműre a mozgatást.

Megosztás


Megosztás link alapján
Megosztás egy közösségi oldalon

Regisztrálj vagy jelentkezz be, hogy válaszolhass

Csak felhasználóként kommentelhetsz.

Regisztrálj

Légy közösségünk tagja még ma! Csak fél perc.


Regisztrálok

Jelentkezz be

Már van felhasználód? Lépj be!


Bejelentkezek