Szerző Téma: Ped  (Megtekintve 889 alkalommal)

Nem elérhető Jason

Ped
« Dátum: 2018. Augusztus 09. - 11:25:35 »
0
Sziasztok!
Hogyan tudnám azt megcsinálni, hogy egy adott NPC csak akkor váljon agresszívvá, ha fegyverrel a birtokodban közlekedsz el előtte ? 
Előre is köszönöm a segítséget.

Ped
« Válasz #1 Dátum: 2018. Augusztus 09. - 17:48:19 »
+1
Kliens oldali script:
 

local ped = createPed(7, 0, 0, 3) -- Elkészítjük az NPC-t.
local pedCol = createColSphere(0, 0, 3, 7) -- NPC köré egy colshapet rakunk, hogy mikor belemegyünk érzékelje.
addEventHandler(\"onClientColShapeHit\", pedCol, function(hitElement, matchingDimension) -- Event Handler mikor a játékos bele megy a colshape-be.
if (matchingDimension) and (hitElement == localPlayer) then -- Ha a colshape és a colshape-be lépő element ugyanabban a dimenzióban van; ha ez az element a localPlayer akkor ->
        if getPedWeapon(localPlayer) ~= 0 then -- Ha fegyver van nála ->
            outputChatBox(\"NPC: Aggresszív lettem a fegyveredtől!\") -- Az MTA-ban nincs beépített \'agresszív ped\' funkció... Ajánlani tudom a slothbot resourcet erre a célra.
        end
end
end)
« Utoljára szerkesztve: 2018. Augusztus 09. - 17:51:36 írta TrickeY »

Ped
« Válasz #2 Dátum: 2018. Augusztus 09. - 23:39:14 »
0
No de kliens oldalon Ped-et létrehozni? Szerver oldalon jobb lenne, legalább mindenki látja kit baszogat az NPC. xd

Ped
« Válasz #3 Dátum: 2018. Augusztus 10. - 00:46:59 »
0
Először ott akartam, de probálkoztam ilyen kliens oldali ped aim targetettel, de az nem erre a célra van, szóval rip. 

Nem elérhető Jason

Ped
« Válasz #4 Dátum: 2018. Augusztus 10. - 09:25:26 »
0
Nagyon szépen köszönöm a segítséget, mindjárt ki is próbálom.
 
E:Köszönöm a segítséget, zárható!
« Utoljára szerkesztve: 2018. Augusztus 11. - 13:32:02 írta Jason »

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal