Szerző Téma: Client/Source  (Megtekintve 1194 alkalommal)

Client/Source
« Dátum: 2018. Június 03. - 21:59:39 »
0
Sziasztok! Egyszerűen egy tök alap dolognál megakadtam. Lehet azért, mert este van, vagy csak mert kibaszik velem az MTA, de nem működik ez a kód. 
 

function loginPlayer(username,password,client)
dbQuery( function(qh, username, password)
   local result,rows,errmsg = dbPoll( qh, 0 )
   local row = result[1]
   if row then
      setElementData(client, \"isPlayedLoggedIn\", true)
      setElementData(client, \"getPlayerUsername\", username)
      if row[\"haveCharacter\"] == 0 then
            spawnCharacter(client)
      else
         triggerClientEvent(client, \"successLogin\", client,\"haveChar\")
      end
   else
      outputChatBox(\"Hibás felhasználónév, vagy jelszó!\")
   end
end,{username,password}, sql, \"SELECT * FROM account WHERE username=? and password=?\",username,password)
end
addEvent(\"loginPlayer\", true)
addEventHandler(\"loginPlayer\", getRootElement(), loginPlayer)

 
Van ez a szerver oldali rész, és a spawnCharacter nem akar működni. Meghívja a funkciót, de a Client-et, a Target-et, a Source-t, és a ThePlayer-t sem fogadja el. próbáltam simán, onPlayerJoin-nal meghívni, úgy jó, ebben a formában viszont nem. Itt a spawnCharacter kezdetleges funkció. 
 

function spawnCharacter(thePlayer)
spawnPlayer (thePlayer, 0, 0, 5)
fadeCamera (thePlayer, true)
setCameraTarget (thePlayer, thePlayer)
end

 
Ha valaki tudna segíteni, miért nem jó, annak megköszönném. :D
 
\"934K_pkiv_g_s.png\"
« Utoljára szerkesztve: 2018. Június 03. - 22:05:58 írta BlackSy »

Client/Source
« Válasz #1 Dátum: 2018. Június 04. - 02:04:56 »
0
Szia!
 
Ha kliens oldalról triggerelsz, a client változónak nem kell értéked adnod a loginPlayer()-be, mivel maga a trigger ad neki (pre-definiált változó). Szerintem abba gubancolódik bele az MTA.

Client/Source
« Válasz #2 Dátum: 2018. Június 04. - 06:06:27 »
0
Én próbáltam anélkül is, de akkor meg a loginPlayer-be írja ugyan ezeket. xD
« Utoljára szerkesztve: 2018. Június 04. - 06:06:39 írta BlackSy »

Nem elérhető Live

  • 507
    • Profil megtekintése
Client/Source
« Válasz #3 Dátum: 2018. Június 04. - 17:04:57 »
+1

function loginPlayer(username,password,client)
dbQuery( function(qh, player, username, password)
   local result,rows,errmsg = dbPoll( qh, 0 )
   local row = result[1]
   if row then
      setElementData(player, \"isPlayedLoggedIn\", true)
      setElementData(player, \"getPlayerUsername\", username)
      if row[\"haveCharacter\"] == 0 then
            spawnCharacter(player)
      else
         triggerClientEvent(player, \"successLogin\", player, \"haveChar\")
      end
   else
      outputChatBox(\"Hibás felhasználónév, vagy jelszó!\")
   end
end,{source,username,password}, sql, \"SELECT * FROM account WHERE username=? and password=?\",username,password)
end
addEvent(\"loginPlayer\", true)
addEventHandler(\"loginPlayer\", getRootElement(), loginPlayer)

 
 

Client/Source
« Válasz #4 Dátum: 2018. Június 04. - 20:07:35 »
0
Één nem értem az egészet. @Live megoldásával sem jó. ugyan az a hiba. Jelen állapotában ilyen:
 

function loginPlayer(username,password)
dbQuery( function(qh, player, username, password)
   local result,rows,errmsg = dbPoll( qh, 0 )
   local row = result[1]
   if row then
      setElementData(player, \"isPlayedLoggedIn\", true)
      setElementData(player, \"getPlayerUsername\", username)
      if row[\"haveCharacter\"] == 0 then
         spawnCharacter(player)
      else
         triggerClientEvent(player, \"successLogin\", player)
      end
   else
      outputChatBox(\"Hibás felhasználónév, vagy jelszó!\")
   end
end,{source,username,password}, sql, \"SELECT * FROM account WHERE username=? and password=?\",username,password)
end
addEvent(\"loginPlayer\", true)
addEventHandler(\"loginPlayer\", getRootElement(), loginPlayer)
function spawnCharacter(target)
spawnPlayer (target, 0, 0, 5)
fadeCamera (target, true)
setCameraTarget (target, target)
end

 
Fogalmam sincs mi a gond, még nem volt ilyen, de egy kis ideje szarakodok vele. :D

Client/Source
« Válasz #5 Dátum: 2018. Június 04. - 20:57:28 »
+1
Uram isten! Csak sikerült. Akkora nagy idióta vagyok...
 

function loginPlayer(username,password)
dbQuery( function(qh, player, username, password)
   local result,rows,errmsg = dbPoll( qh, 0 )
   local row = result[1]
   if row then
      setElementData(player, \"isPlayedLoggedIn\", true)
      setElementData(player, \"getPlayerUsername\", username)
      if row[\"haveCharacter\"] == 0 then
         isCharHave = \"noChar\"
      else
         isCharHave = \"haveChar\"            
      end
      triggerClientEvent(player, \"successLogin\", player,isCharHave)
   else
      outputChatBox(\"Hibás felhasználónév, vagy jelszó!\")
   end
end,{source,username,password}, sql, \"SELECT * FROM account WHERE username=? and password=?\",username,password)
end
addEvent(\"loginPlayer\", true)
addEventHandler(\"loginPlayer\", getRootElement(), loginPlayer)
function spawnCharacter(isCharHave)
source = client
if isCharHave == \"haveChar\" then
   spawnPlayer(source, 0, 0, 5)
   fadeCamera(source, true)
   setCameraTarget(source, source)
end   
end
addEvent(\"spawnCharacter\", true)
addEventHandler(\"spawnCharacter\", getRootElement(), spawnCharacter)


triggerServerEvent(\"spawnCharacter\", root,character)

 
Kicsit túlbonyolítottam, de sikerült. :D Köszi a segítséget. :)

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal