Szerző Téma: Custom weapon  (Megtekintve 1341 alkalommal)

Custom weapon
« Dátum: 2018. Június 02. - 16:11:52 »
0
Sziasztok!
 
Olyan kérdéssel fordulnák hozzátok, hogy MTA-ba lehet-e egyéni fegyvert csinálni valamilyen módon? Gondolok itt arra, hogy pl a Sniper mellé egy másik fajta Snipert, aminek a tulajdonságait tudom állítani, pl 20 lőszer van a tárában, tudok rá másik textúrát rakni, stb. A lényeg hogy az alap fegyverek is megmaradjanak, esetleg saját ID-t is kaphatna, bár szerintem ez nem kivitelezhető.

Custom weapon
« Válasz #1 Dátum: 2018. Június 03. - 21:50:21 »
0
Ilyenen én is gondolkoztam. Xenius-nak volt egy ilyen eladó Script-je. A SkyDayZ is összehozta. Valahogy meglehet oldani. Anno mikor megkérdeztem ezt én is, azt mondták, hogy ElementData kell neki, illetve egy alap fegyver, ami láthatatlan, és hozzá kell attach-olni egy modellt.

Custom weapon
« Válasz #2 Dátum: 2018. Június 03. - 22:11:55 »
0
Halihó,
 
Igen, ahogy azt @BlackSy mondja.
Alapvetőleg a local playerre egy 0-ás alphát raksz, ezzel eltünteted a localPlayert, itt kezdődhet is a móka.
Amikor a localPlayer előveszi az inventoryval(vagy amivel) a fegyvert, akkor ad neki egy alap GTA-s fegyót, de mivel nem látszik a localPlayer, ezért a fegyó sem.
Kell egy saját modell, egy saját kéz modell, ami a régire van ráattacholva, ettől kezdve már a te dolgod.

Custom weapon
« Válasz #3 Dátum: 2018. Június 03. - 22:13:43 »
0
Elég a fegyverre 0 Alphát tenni. Meg ha csak kéz + fegyver van, akkor a test nem fog látszani? Ez az gondolatmenet egy FPS játékhoz jó lenne, de a GTA az TPS. :D

Custom weapon
« Válasz #4 Dátum: 2018. Június 04. - 00:54:16 »
0
A modellt meg tudom csinálni, viszont hogy pl 20 lőszer legyen a tárába, azt már nem (setWeaponProperty, de kliens oldalon nagyon kevés dolgot lehet vele állítani, szerver oldalon meg mindenkinek állítja ugye).

Custom weapon
« Válasz #5 Dátum: 2018. Június 08. - 01:35:52 »
0
Egyéb könnyen megvalósítható ötletek?

Custom weapon
« Válasz #6 Dátum: 2018. Június 08. - 09:17:31 »
0
Szerintem nincs nagyon más járható út. Az Ammo-hoz csak annyit tudok mondani, hogy minden fegyvernek van egy ElementData-ja, és mikor giveWeapon-nal megkapod a fegyvert,  az elementData értékét beállítja ammo-nak. Én úgy képzeltem, hogy van egy custom fegyver(pl egy HK-33), annak mondjuk az elementData-ja 25.
 

local hkAmmo = getElementData(source,\"HK:Ammo\") or 25
giveWeapon ( source, weaponId, hkAmmo )

 
weaponId-t meg választhatod.  Így viszont 25 lőszer van 1 tárban.
 

local hkTotalAmmo = getElementata(source,\"hk:TotalAmmo\") or 100
if reload then
hkAmmo += hkAmmo
khTotalAmmo -= hkAmmo
end

 
Lehet, hogy totál hülyeség, tesztelni egyáltalán nem tudom, suliban ülök. De otthon szerintem kipróbálom. Érdekel a téma. :D

Nem elérhető Eduka

  • 214
    • Profil megtekintése
Custom weapon
« Válasz #7 Dátum: 2018. Július 10. - 16:10:47 »
0
American Lifen megoldottuk a custom fegyvert, lényege csak annyi volt, hogy a kezében lévő fegyvernek az alphaját 0-ra állítod, majd attacholsz hozzá egy fegyvermodellt a kezéhez, ammonál meg elég az elementData ahogy BlackSky írta.

Custom weapon
« Válasz #8 Dátum: 2019. Január 15. - 21:40:24 »
0
És ezt meg lehet csinálni dff, txd fájlokkal is? Tehát szeretnék skint rakni pl az AK-ra, ami txd és dff de közben az alap AK (30-as id) is megmarad? @Eduka

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal