Szerző Téma: Kocsi betöltés hiba  (Megtekintve 2160 alkalommal)

Kocsi betöltés hiba
« Dátum: 2018. Április 10. - 16:43:12 »
0
Sziasztok, van egy kocsirendszerem amit kissé átszerkesztettem, vagyis legelőször próbáltam magamtól megcsinálni, hogy megtanuljam de tanultam sok modból is, én dinit használok mert tanulok belőle, viszont később át fogok térni a mysqlre, csupán most ez így könnyebb számomra, elküldöm a kocsirendszert, annyi a baj vele, hogy ugye megveszi a kocsit minden jó, lespawnolja aztán elmegyek valahova leparkolom fellépek, betölti de viszont azt írja ki hogy \"ez nem az én járművem/nincs kulcsom ehhez a járműhöz.\" Viszont ha a /getkocsitulaj paranccsal lehívom a kocsinak a tulaját akkor kijelzi, megnéztem akkor hogy lehet a /motor-nál vagy a /parkol-nál van hiba, de nem találom, tudnátok segíteni légy szíves?
 

enum vInfo
{
Model,
Float:XPos,
Float:YPos,
Float:ZPos,
Float:APos,
Szin1,
Szin2,
Respawn,
Tulaj[24],
Float:Elet,
Zarva,
INT,
VW,
Sold,
Beinditva,
FutottKM,
Uzemanyag, // 1 = Benzin , 2 = Diesel
Fuel,
MaxFuel
}


stock KocsiOn(vehicleid)
{
new doors, lights, engine, alarm, bonnet, boot, objective;
GetVehicleParamsEx(vehicleid,engine,lights,alarm,doors,bonnet,boot,objective);
SetVehicleParamsEx(vehicleid,1,1,alarm,doors,bonnet,boot,objective);
JarmuInfo[vehicleid][Beinditva] = 1;
return 1;
}
stock KocsiOff(vehicleid)
{
new doors, alarm, bonnet, boot, objective;
SetVehicleParamsEx(vehicleid,0,0,alarm,doors,bonnet,boot,objective);
JarmuInfo[vehicleid][Beinditva] = 0;
return 1;
}
/*
stock vFile(vehicleid)
{
new vehicleFile[60];
format(vehicleFile,sizeof(vehicleFile),\"/kocsik/%d.ini\", vehicleid);
return vehicleFile;
}
stock CreateVehicleEx(modelid, Float:x, Float:y, Float:z, Float:a, color1, color2, respawntime, tulaj[24])
{
new vehicleid = GetFreeVehicleSlot();
JarmuInfo[vehicleid][Model] = modelid;
JarmuInfo[vehicleid][XPos] = x;
JarmuInfo[vehicleid][YPos] = y;
JarmuInfo[vehicleid][ZPos] = z;
JarmuInfo[vehicleid][APos] = a;
JarmuInfo[vehicleid][Szin1] = color1;
JarmuInfo[vehicleid][Szin2] = color2;
JarmuInfo[vehicleid][Respawn] = respawntime;
JarmuInfo[vehicleid][Tulaj] = tulaj;
CreateVehicle(modelid, x, y, z, a, color1, color2, respawntime);
return vehicleid;
}
*/
stock LoadVehicle(vehicleid)
{
JarmuInfo[vehicleid][Model] = dini_Int(vehicleFile(vehicleid),\"Model\");
JarmuInfo[vehicleid][XPos] = dini_Float(vehicleFile(vehicleid), \"XPos\");
JarmuInfo[vehicleid][YPos] = dini_Float(vehicleFile(vehicleid), \"YPos\");
JarmuInfo[vehicleid][ZPos] = dini_Float(vehicleFile(vehicleid), \"ZPos\");
JarmuInfo[vehicleid][APos] = dini_Float(vehicleFile(vehicleid), \"APos\");
JarmuInfo[vehicleid][Szin1] = dini_Int(vehicleFile(vehicleid), \"Szin1\");
JarmuInfo[vehicleid][Szin2] = dini_Int(vehicleFile(vehicleid), \"Szin2\");
format(JarmuInfo[vehicleid][Tulaj], 128, dini_Get(vehicleFile(vehicleid), \"Tulaj\"));
JarmuInfo[vehicleid][Respawn] = dini_Int(vehicleFile(vehicleid), \"Respawn\");
JarmuInfo[vehicleid][Zarva] = dini_Int(vehicleFile(vehicleid), \"Zarva\");
JarmuInfo[vehicleid][FutottKM] = dini_Int(vehicleFile(vehicleid), \"FutottKM\");
JarmuInfo[vehicleid][Elet] = dini_Float(vehicleFile(vehicleid), \"Elet\");
vehicleid = CreateVehicle(JarmuInfo[vehicleid][Model], JarmuInfo[vehicleid][XPos], JarmuInfo[vehicleid][YPos], JarmuInfo[vehicleid][ZPos], JarmuInfo[vehicleid][APos], JarmuInfo[vehicleid][Szin1], JarmuInfo[vehicleid][Szin2], JarmuInfo[vehicleid][Respawn]);
SetVehicleVirtualWorld(vehicleid, JarmuInfo[vehicleid][VW]);
LinkVehicleToInterior(vehicleid, JarmuInfo[vehicleid][INT]);
return 1;
}
stock ReloadVehicle(vehicleid)
{
if(JarmuInfo[vehicleid][Sold] == 0) return 0;
   DestroyVehicle(vehicleid);
   GetVehicleHealth(vehicleid, JarmuInfo[vehicleid][Elet]);
   JarmuInfo[vehicleid][Model] = dini_Int(vehicleFile(vehicleid),\"Model\");
   JarmuInfo[vehicleid][XPos] = dini_Float(vehicleFile(vehicleid), \"XPos\");
   JarmuInfo[vehicleid][YPos] = dini_Float(vehicleFile(vehicleid), \"YPos\");
   JarmuInfo[vehicleid][ZPos] = dini_Float(vehicleFile(vehicleid), \"ZPos\");
   JarmuInfo[vehicleid][APos] = dini_Float(vehicleFile(vehicleid), \"APos\");
   JarmuInfo[vehicleid][Szin1] = dini_Int(vehicleFile(vehicleid), \"Szin1\");
   JarmuInfo[vehicleid][Szin2] = dini_Int(vehicleFile(vehicleid), \"Szin2\");
   JarmuInfo[vehicleid][Respawn] = dini_Int(vehicleFile(vehicleid), \"Respawn\");
        format(JarmuInfo[vehicleid][Tulaj], 34, \"%s\", dini_Get(vehicleFile(vehicleid), \"Tulaj\"));
   JarmuInfo[vehicleid][FutottKM] = dini_Int(vehicleFile(vehicleid), \"FutottKM\");
   JarmuInfo[vehicleid][Elet] = dini_Float(vehicleFile(vehicleid), \"Elet\");
   JarmuInfo[vehicleid][Zarva] = dini_Int(vehicleFile(vehicleid), \"Zarva\");
   JarmuInfo[vehicleid][Sold] = dini_Int(vehicleFile(vehicleid), \"Sold\");
   JarmuInfo[vehicleid][Beinditva] = dini_Int(vehicleFile(vehicleid), \"Beinditva\");
   JarmuInfo[vehicleid][Elet] = dini_Float(vehicleFile(vehicleid), \"Elet\");
   vehicleid = CreateVehicle(JarmuInfo[vehicleid][Model], JarmuInfo[vehicleid][XPos], JarmuInfo[vehicleid][YPos], JarmuInfo[vehicleid][ZPos], JarmuInfo[vehicleid][APos], JarmuInfo[vehicleid][Szin1], JarmuInfo[vehicleid][Szin2], JarmuInfo[vehicleid][Respawn]);
   SetVehiclePos(vehicleid, JarmuInfo[vehicleid][XPos], JarmuInfo[vehicleid][YPos], JarmuInfo[vehicleid][ZPos]);
   SetVehicleZAngle(vehicleid, JarmuInfo[vehicleid][APos]);
   SetVehicleVirtualWorld(vehicleid, JarmuInfo[vehicleid][VW]);
   LinkVehicleToInterior(vehicleid, JarmuInfo[vehicleid][INT]);
return 1;
}
stock vehicleFile(vehicleid)
{
new sz_gFile[ 64 + 1 ];
format( sz_gFile, sizeof(sz_gFile), \"/kocsik/%d.ini\", vehicleid);
return sz_gFile;
}
 
stock SaveVehicle(vehicleid)
{
if(JarmuInfo[vehicleid][Sold] == 1)
   {
       if(!dini_Exists(vehicleFile(vehicleid)))
       {
           dini_Create( vehicleFile(vehicleid) );
       }
   }
          GetVehicleHealth(vehicleid, JarmuInfo[vehicleid][Elet]);
          GetVehicleZAngle(vehicleid, JarmuInfo[vehicleid][APos]);
      GetVehiclePos(vehicleid, JarmuInfo[vehicleid][XPos], JarmuInfo[vehicleid][ZPos], JarmuInfo[vehicleid][YPos]);
      dini_IntSet(vehicleFile(vehicleid),\"Model\", GetVehicleModel(vehicleid));
       dini_FloatSet(vehicleFile(vehicleid),\"XPos\", JarmuInfo[vehicleid][XPos]);
       dini_FloatSet(vehicleFile(vehicleid),\"YPos\", JarmuInfo[vehicleid][YPos]);
       dini_FloatSet(vehicleFile(vehicleid),\"ZPos\", JarmuInfo[vehicleid][ZPos]);
       dini_FloatSet(vehicleFile(vehicleid),\"APos\", JarmuInfo[vehicleid][APos]);
       dini_IntSet(vehicleFile(vehicleid),\"Szin1\", JarmuInfo[vehicleid][Szin1]);
       dini_IntSet(vehicleFile(vehicleid),\"Szin2\", JarmuInfo[vehicleid][Szin2]);
       dini_IntSet(vehicleFile(vehicleid),\"Respawn\", JarmuInfo[vehicleid][Respawn]);
       dini_FloatSet(vehicleFile(vehicleid),\"Elet\", JarmuInfo[vehicleid][Elet]);
      dini_Set(vehicleFile(vehicleid), \"Tulaj\", JarmuInfo[vehicleid][Tulaj]);
      dini_IntSet(vehicleFile(vehicleid), \"Zarva\", JarmuInfo[vehicleid][Zarva]);
      dini_IntSet(vehicleFile(vehicleid), \"INT\", JarmuInfo[vehicleid][INT]);
      dini_IntSet(vehicleFile(vehicleid), \"VW\", JarmuInfo[vehicleid][VW]);
      dini_IntSet(vehicleFile(vehicleid), \"Sold\", JarmuInfo[vehicleid][Sold]);
      dini_IntSet(vehicleFile(vehicleid), \"Beinditva\", JarmuInfo[vehicleid][Beinditva]);
      dini_IntSet(vehicleFile(vehicleid), \"FutottKM\", JarmuInfo[vehicleid][FutottKM]);
      return 1;
}
 
stock LoadAllVehicles()
{
for(new i; i < MAX_VEHICLES; i++)
{
    LoadVehicle(i);
}
}
stock SaveAllVehicles()
{
for(new i; i < MAX_VEHICLES; i++)
{
    SaveVehicle(i);
}
}
stock IsPlayerCar( playerid, vehicleid )
{
if( Egyezik(Name(playerid), JarmuInfo[vehicleid][Tulaj]))
{
   return 1;
}
else
{
    return 0;
}
}


CMD:parkol(playerid, params[])
{
new vehicleid = Kozelikocsi(playerid);
new Float:x, Float:y, Float:z;
for(new i; i < MAX_VEHICLES; i++)
{
       GetVehiclePos(i, x, y, z);
    if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 3, x, y, z))
       {
          if(CompareEx(Name(playerid), JarmuInfo[i][Tulaj]))
         {
                  if(GetPlayerState(playerid) == PLAYER_STATE_DRIVER)
            {
                GetVehiclePos( vehicleid, JarmuInfo[vehicleid][XPos], JarmuInfo[vehicleid][YPos], JarmuInfo[vehicleid][ZPos]);
               GetVehicleZAngle( vehicleid, JarmuInfo[vehicleid][APos]);
               GetVehicleHealth(vehicleid, JarmuInfo[vehicleid][Elet]);
               JarmuInfo[vehicleid][INT] = GetPlayerInterior(playerid);
               JarmuInfo[vehicleid][VW] = GetPlayerVirtualWorld(playerid);
               format(JarmuInfo[vehicleid][Tulaj], 30, \"%s\", Name(playerid));
               SCM(playerid, -1,\"{ffdd00}Sikeres parkolás!\");
                 SaveVehicle(vehicleid);
               ReloadVehicle(vehicleid);
               SaveVehicle(vehicleid);
               ReloadVehicle(vehicleid);
            }
            else
            {
                SCM(playerid, -1,\"{ff0000}Szállj be a kocsiba!\");
            }
         }
    }
}
return 1;
}
CMD:kocsikulcs(playerid, params[])
{
new Float: x, Float: y, Float: z, bool:talalat = false, bool:ove = false;
for(new i; i < MAX_VEHICLES; i ++)
{
   GetVehiclePos(i, x, y, z);
    if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 3.0, x, y, z))
    {
       talalat = true;
       if(IsPlayerCar( playerid, i ) == 2 || JatekosInfo[playerid][KocsiID1] == i)
       {
          ove = true;
          if(JarmuInfo[i][Zarva] == 0)
         {
             JarmuInfo[i][Zarva] = 1;
            SendClientMessage(playerid, NARANCS, \"Bezártad a járműved!\");
            cmd_me(playerid, \"bezárta a járművet.\");
         }
         else
         {
            SendClientMessage(playerid, NARANCS, \"Kinyitottad a járműved!\");
            cmd_me(playerid, \"kinyitotta a járművet.\");
            JarmuInfo[i][Zarva] = 0;
         }
      }
    }
}
if(talalat == false) return SendClientMessage(playerid, -1, \"{ff0000}Nem vagy jármű mellett!\");
if(ove == false) return SendClientMessage(playerid, -1, \"{ff0000}Ez a jármű nem a tiéd!\");
return 1;
}
CMD:motor(playerid, params[])
{
new vehicle = GetPlayerVehicleID(playerid);
if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
{
    if(IsPlayerInVehicle(playerid,taxikocsi1) || IsPlayerInVehicle(playerid,taxikocsi2) || IsPlayerInVehicle(playerid,taxikocsi3) || IsPlayerInVehicle(playerid,taxikocsi4) || IsPlayerInVehicle(playerid,taxikocsi5) || IsPlayerInVehicle(playerid,taxikocsi6) || IsPlayerInVehicle(playerid,taxikocsi7) || IsPlayerInVehicle(playerid,taxikocsi8))
    {
        if(JatekosInfo[playerid][Frakcio] == 6 || AdminSzoliban[playerid] == true)
        {
            if(JarmuInfo[vehicle][Beinditva] == 0)
            {
               KocsiOn(vehicle);
               cmd_me(playerid,\"beindította a járművet.\");
         }
         else if(JarmuInfo[vehicle][Beinditva] == 1)
         {
             KocsiOff(vehicle);
             cmd_me(playerid,\"leállította a járművet.\");
         }
        }  
      else
      {
          SCM(playerid, -1,\"{ff0000}Ehhez a járműhöz nincs kulcsod!\");
      }
    }
    else if(IsPlayerInVehicle(playerid, radiokocsi1) || IsPlayerInVehicle(playerid, radiokocsi2) || IsPlayerInVehicle(playerid, radioheli1))
    {
        if(JatekosInfo[playerid][Frakcio] == 4 || AdminSzoliban[playerid] == true)
        {
            if(JarmuInfo[vehicle][Beinditva] == 0)
            {
               KocsiOn(vehicle);
               cmd_me(playerid,\"beindította a járművet.\");
         }
         else if(JarmuInfo[vehicle][Beinditva] == 1)
         {
             KocsiOff(vehicle);
             cmd_me(playerid,\"leállította a járművet.\");
         }
        }
        else
        {
            SCM(playerid, -1,\"{ff0000}Ehhez a járműhöz nincs kulcsod!\");
      }
    }
    else if(CompareEx(Name(playerid), JarmuInfo[vehicle][Tulaj]) || AdminSzoliban[playerid] == true || JatekosInfo[playerid][KocsiID1] == vehicle)
   {
       if(JarmuInfo[vehicle][Beinditva] == 0)
            {
               KocsiOn(vehicle);
               cmd_me(playerid,\"beindította a járművet.\");
         }
         else if(JarmuInfo[vehicle][Beinditva] == 1)
         {
             KocsiOff(vehicle);
             cmd_me(playerid,\"leállította a járművet.\");
         }
      
   }
   else
   {
       SCM(playerid, -1,\"{ff0000}Ehhez a járműhöz nincs kulcsod!\");
   }
}
else
{
    SCM(playerid, -1,\"{ff0000}Mit akarsz beindítani?\");
}
return 1;
}


if(dialogid == jarmuvesz)
{
   if(response)
   {
      new sz_gString[ 128 + 1 ], S[256];
      new i_Vehicle = 0;
         new talalat = 0;
      for(new i; i < MAX_VEHICLES; i ++)
      {
         if( Egyezik(Name(playerid), JarmuInfo[i][Tulaj]))
         {
            talalat++;
         }
      }
      if(talalat >= 3) return SCM(playerid, -1, \"{ff0000}Maximum 3 kocsid lehet, prémium tagság esetén 6!\");
      if( i_Vehicle >= MAX_VEHICLES) return SendClientMessageToAll(PIROS, \"Nem lehet több járművet venni, a járművek elérték a maximumot!\");
      if(JatekosInfo[playerid][Penz] < Vehicles[listitem][1]) return SCM(playerid, -1, \"{ff0000}Nincs elég pénz nálad ennek a kocsinak a vásárlásához!\");
      JatekosInfo[playerid][Penz] -= Vehicles[ listitem ][ 1 ];
      i_Vehicle = CreateVehicle(GetVehicleNameFromDialog(listitem), -1221.7827,1827.3278,41.4795,229.6266, 1, 1, 0 );
      JarmuInfo[i_Vehicle][Model] = GetVehicleNameFromDialog(listitem);
      JarmuInfo[i_Vehicle][Szin1] = 1;
      JarmuInfo[i_Vehicle][Szin2] = 1;
      
      JarmuInfo[i_Vehicle][Elet] = 1000.0;
      
      GetVehiclePos(i_Vehicle, JarmuInfo[i_Vehicle][XPos], JarmuInfo[i_Vehicle][YPos], JarmuInfo[i_Vehicle][ZPos]);
      GetVehicleZAngle(i_Vehicle, JarmuInfo[i_Vehicle][APos]);
      GetVehicleHealth(i_Vehicle, JarmuInfo[i_Vehicle][Elet]);
      JarmuInfo[i_Vehicle][INT] = GetPlayerInterior(playerid);
      JarmuInfo[i_Vehicle][VW] = GetPlayerVirtualWorld(playerid);
           format(JarmuInfo[i_Vehicle][Tulaj], 30, \"%s\", Name(playerid));
      ChangeVehicleColor( i_Vehicle, 1, 1);
      format( sz_gString, sizeof(sz_gString), \"{ffdd00}* Sikeresen megvettél egy járművet! (( ID: %d | Többi infó: /kocsihelp )) *\", i_Vehicle );
      SCM( playerid, -1, sz_gString );
      SCM(playerid, -1,\"{ffdd00}* Vigyázz rá, mert ha felrobban a járműved akkor többé már nem használhatod! *\");
      cmd_me(playerid, \"vett egy járművet.\");
      format(S, sizeof(S), \"{11B0CC}[S-ADMIN] %s vett egy járművet! ID: %d \", Name(playerid), i_Vehicle);
      AdminUzenet(-1, S);
« Utoljára szerkesztve: 2018. Április 10. - 16:44:44 írta Broocean »

Nem elérhető REPTA

Kocsi betöltés hiba
« Válasz #1 Dátum: 2018. Április 10. - 18:26:04 »
0
.
« Utoljára szerkesztve: 2018. Április 10. - 18:27:31 írta REPTA »

Nem elérhető REPTA

Kocsi betöltés hiba
« Válasz #2 Dátum: 2018. Április 10. - 18:27:18 »
0
.
« Utoljára szerkesztve: 2018. Április 10. - 18:53:57 írta REPTA »

Kocsi betöltés hiba
« Válasz #3 Dátum: 2018. Április 10. - 18:43:32 »
0
így sem jó :/

Nem elérhető REPTA

Kocsi betöltés hiba
« Válasz #4 Dátum: 2018. Április 10. - 18:52:19 »
0
Te az enumba 24 méretű  tömböt adtál meg,
 

Tulaj[24],

 
És újratöltésnél, betöltésnél eltér.
 
Példa:
 
-
 

format(JarmuInfo[vehicleid][Tulaj], 128, dini_Get(vehicleFile(vehicleid), \"Tulaj\"

 
 
 
 
 
- format(JarmuInfo[vehicleid][Tulaj], 34, \"%s\", dini_Get(vehicleFile(vehicleid), \"Tulaj\"));
 
Ezeket javítsd elsősorban illetve mi hamarabb térj át mysql-re, nagyon rossz ez a dini. :/
 
 
 
 
 
 

Kocsi betöltés hiba
« Válasz #5 Dátum: 2018. Április 10. - 19:04:05 »
0
így se jó

Kocsi betöltés hiba
« Válasz #6 Dátum: 2018. Április 10. - 19:58:09 »
0
Valószínűleg az lesz a hiba, amit a kolléga már leírt, hogy a változó mérete eltérő, elég sokat számít.
 
A másik dolog, egyszer CompareEx-et használsz az IsPlayerCar-nál meg már Egyezik függvényt, lehet azokkal van baj.
 
3. Kellene a /getcartulaj parancsod, hátha abból többet megtudunk.
 
4. Ha a ciklus lefutott állítsd le mert idővel probléma is lehet, hogy \" laggol a szerver nemtudom miért\", + eléggé szemet szúró. Itt konkrétan a /parkol parancsra gondolok. De a többinél is ugyanez van. Ha nem írtad át a MAX_VEHICLES definíciót, akkor 1000x lefut.
 
5. Dini-n igazából fölösleges tanulni is, mivel csak problémát okoz majd a későbbiekben a gondolkozásodban. Inkább kezdj valami nehezebbel pl. Mysql, de ha azt megérted, akkor nincs olyan, hogy \"nem értek valamit\". + Az alap rendszereket fejben kigondolod, a mentés / betöltés része, csak a legkisebb része.
 
6. Ez igazából nézőpont kérdése, viszont átláthatóbbá teszi a kódot. Van egy ősi technika, amikor az IF-ben a feltételnek az ellenkezőjét kezeled, és ha az az feltétel teljesül akkor \"kitérsz\", ha nem nyílván az igaz teljesül. Igazából ilyen catch-hez hasonlítanám. Így nem kell minden egyes if után nyitnod egy utasítás tömböt és beljebb tabolni, majd 10 feltétel után már 2 kilométeres a tabolásod. Hanem egymás alá soronként írod.
 
pl.
 
#Belopjákaparancsotlol
 

CMD:admin(playerid,params[])
{
new id,level;
if(!OnlineCheck(playerid)) return 1;
if(!IsAdmin(playerid,ADMIN_FOADMIN)) return Permission(playerid);
if(!Player_ADuty[playerid]) return DutyNeed(playerid);
if(sscanf(params,\"ud\",id,level)) return HELP(playerid,\"/admin [Név/ID] [Szint]\");
if(!OnlineCheck(id)) return OfflinePlayer(playerid);
if(level < 0 || level > 5) return ERROR(playerid,\"Érvénytelen Admin szint ! ( 0-5 )\");
if(pInfo[id][pAdmin] > pInfo[playerid][pAdmin] && !IsDeveloper(playerid)) return ERROR(playerid,\"Tőled magasabb szintű Adminnak nemtudod korlátozni a szintjét !\");
if(level > pInfo[playerid][pAdmin] && !IsDeveloper(playerid)) return ERROR(playerid,\"A sajátodnál nagyobb Admin szintet nem tudsz adni !\");
if(pInfo[id][pAdmin] == level) return ERROR(playerid,\"Az illető jelenleg ezen az Admin szinten van !\");

new string[128];
if(pInfo[id][pAdmin] > level) format(string,sizeof(string),\"Lefokozás\");
else if(pInfo[id][pAdmin] < level) format(string,sizeof(string),\"Előléptetés\");
pInfo[id][pAdmin] = level;
MSGF(id,\"Az Admin jogosultságod megváltozott, %s által ! Szint : %s, Változás : %s\",pName(playerid),AdminLevels[level-1],string);
AdminF(\"%s megváltoztatta %s Admin jogosultságát ! Szint : %s, Változás : %s\",pName(playerid),pName(id),AdminLevels[level-1],string);
return 1;
}

 
vagy
 

if(ehesvagyok)
{
if(nincskajam)
{
   if(vaneboltkozelben)
   {
      if(nyitvavaneabolt)
      {
         if(vaneaboltbankaja)
         {   
            if(vanekajarapenzem)
            {
               pInfo[playerid][pkaja]++;
            }
         }
      }
   }
   
}
}

 
 

Kocsi betöltés hiba
« Válasz #7 Dátum: 2018. Április 10. - 21:00:33 »
0
A változókat ellenőriztem, mindegyik 24-es tömböt kapott, nem értem hogy érted a ciklus leállítást.
 
 
 
Egyébként itt a getkocsitulaj parancs
 

CMD:getkocsitulaj(playerid, params[])
{
new id;
if(JatekosInfo[playerid][Admin] >= 1)
{
    if(sscanf(params, \"d\", id)) return SendClientMessage(playerid, PIROS, \"{ffdd00}HASZNÁLATA: {ffffff}/getkocsitulaj <Kocsi ID>\");
   new S[ 128 ];
   format( S, sizeof( S ), \"A jármű tulaja: %s\", GetCarOwner(id) );
   SendClientMessage(playerid, NARANCS, S);
}
else
{
    SCM(playerid, -1,\"{ffdd00}[S-ROLEPLAY] {ffffff}Ehhez a parancshoz nincs jogosultságod!\");
}
return 1;
}
stock GetCarOwner( vehicleid )
{
    new S[256];
format( S, 256, \"%s\", JarmuInfo[vehicleid][Tulaj] );
return S;
}

 
Sajnos még mindig nem működik :/ 
 

Kocsi betöltés hiba
« Válasz #8 Dátum: 2018. Április 11. - 18:54:46 »
0
nem tudja valaki mi lehet a gond? :( ezen izélek már egy 5 napja hogy jó legyen

Kocsi betöltés hiba
« Válasz #9 Dátum: 2018. Április 11. - 20:21:55 »
0
Rájöttem mi a probléma, az a gond hogy ugye már vannak létrehozott járművek frakciókhoz és van 11 kocsi ebből, veszek egy kocsit akkor a 12-es id-t adja neki viszont amikor kilépek és vissza akkor 1-es id-re rakja azt a kocsit amit megvettem és a 12-es kocsi id lesz neki meg, az én esetemben egy rádiós helikopter 

Kocsi betöltés hiba
« Válasz #10 Dátum: 2018. Április 11. - 20:31:23 »
0
de nem tudom hogy kéne orvosolni :/ 

Kocsi betöltés hiba
« Válasz #11 Dátum: 2018. Április 11. - 21:05:32 »
0
A frakis kocsikat vedd ki belőle, és rakosgasd le őket. Úgy eléggé gagyi rendszereket lehet írni, hogy csak a felére érvényesek, mert ha 1 ID elcsúszik akkor felborul az egész.

Kocsi betöltés hiba
« Válasz #12 Dátum: 2018. Április 11. - 21:06:12 »
0
És hogy rakjam őket le külön?

Kocsi betöltés hiba
« Válasz #13 Dátum: 2018. Április 12. - 18:56:20 »
0
Köszönöm szépen a segítséget megoldottam :D

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal