Szerző Téma: \"Animáció\" lassítása.  (Megtekintve 1097 alkalommal)

\"Animáció\" lassítása.
« Dátum: 2018. Február 21. - 16:34:46 »
0
Sziasztok! Önszorgalomból és hobbiból elkezdtem írni,egy teszt scriptet olyanok számára,akik le szeretnék tesztelni egy kocsi modelljét,hogy mindenhol van e törésmodellje,és,hogy rendben van e. Ajtónyitás funkciót is szeretnék bele,félig meddig már sikerült is megírni,viszont azt mindenképp szeretném valahogyan megcsinálni,hogy ne csak úgy kicsapódjon az ajtó,hanem lassan nyíljon ki. Nem tudom,hogy ezt mivel tudnám megvalósítani.Remélem tud valaki segíteni benne.

\"Animáció\" lassítása.
« Válasz #1 Dátum: 2018. Február 22. - 07:08:00 »
0
Ha jól emlékszem, akkor  a setVehicleDoorOpenRatio segítségével tudod az ajtó mozgását állítgatni. Előtte persze az alap GTA-s ajtónyitást destroyoltatni kell és újat csinálni. Fogalmam sincs, hogy erre van -e lehetőség, de gondolom hasonlóképp lehet, mint mikor az \"RP\" szervereken látni lehet, hogy mondjuk mikor kiakarod rángatni csórit csak úgy random (asszem HL-n volt régebben ilyesmi).

\"Animáció\" lassítása.
« Válasz #2 Dátum: 2018. Február 22. - 20:26:01 »
0
Idézetet írta: AlexSwamp date=1519279680


   
      Ha jól emlékszem, akkor  a setVehicleDoorOpenRatio segítségével tudod az ajtó mozgását állítgatni. Előtte persze az alap GTA-s ajtónyitást destroyoltatni kell és újat csinálni. Fogalmam sincs, hogy erre van -e lehetőség, de gondolom hasonlóképp lehet, mint mikor az \"RP\" szervereken látni lehet, hogy mondjuk mikor kiakarod rángatni csórit csak úgy random (asszem HL-n volt régebben ilyesmi).
   


Az ajtónyitás ezzel van beleírva,de ez azonnal változtatja az ajtó helyzetét,tehát nem kinyílik,hanem egyszer csak be van csukva,egyszer csak ki van nyitva. Igazából amikor az alap GTA-ban beszállsz egy autóba,akkor is látszódik ahogy kinyitja az ajtót(miért ne látszódna). Nekem valahogyan az kellene,hogy az játszódjon le,amikor megváltoztatom az ajtó állapotát. Azért gondoltam igazából erre,mert meg akarnám csinálni,hogy egyessével ki lehessen nyitni,és látszódjon ahogy kinyílik,hátha szemléletesebb,ajtónyitási pont vagy akármi más szempontból. De igazából nem is tudom,hogy lenne-e erre szükség,viszont ha valamit nem tudsz és megtanulod,akkor se válik az ellenségeddé,ha épp nincs hasznodra. 

\"Animáció\" lassítása.
« Válasz #3 Dátum: 2018. Február 22. - 22:02:40 »
0

\"Animáció\" lassítása.
« Válasz #4 Dátum: 2018. Február 23. - 06:52:46 »
+2
https://wiki.multitheftauto.com/wiki/SetVehicleDoorOpenRatio
 
 
 
Optional argument-nel ott a time, hogy mennyi ido alatt nyiljon ki. 

\"Animáció\" lassítása.
« Válasz #5 Dátum: 2018. Február 23. - 07:06:24 »
+1
Idézetet írta: Ranger0209 date=1519365166


   
      https://wiki.multitheftauto.com/wiki/SetVehicleDoorOpenRatio
   
   
       
   
   
      Optional argument-nel ott a time, hogy mennyi ido alatt nyiljon ki. 
   


Pontosan. Utolsó argumentként megadható neki az idő. El kell játszani vele, hogy mennyi legyen az annyi. Viszont arra figyelj, hogy (ha jól tudom akkor,) ha ezt client oldalon csinálod csak a client fogja látni, tehát nem lesz szinkronban a mozgás és a többieknek áll az ajtó egy helyben.

\"Animáció\" lassítása.
« Válasz #6 Dátum: 2018. Február 23. - 17:42:27 »
0
Idézetet írta: AlexSwamp date=1519365984


   
      Pontosan. Utolsó argumentként megadható neki az idő. El kell játszani vele, hogy mennyi legyen az annyi. Viszont arra figyelj, hogy (ha jól tudom akkor,) ha ezt client oldalon csinálod csak a client fogja látni, tehát nem lesz szinkronban a mozgás és a többieknek áll az ajtó egy helyben.


Tudom,ismerem a külöbséget a client és a server oldal közt,de ennél a scriptnél számomra ez lényegtelen,ugyanis nem nyitott szerverre szánom,hanem olyanoknak akik helyi szerveren le szokták esetleg tesztelni a töréseket,tényleg semmi komoly nincs benne,csak pár billentyűhöz van rendelve pár funkció,az egyik összetöri az autón található összes elemet,az egyik megszereli teljesen,a harmadik pedig az ajtónyitás,amit perpillanat egyszerre nyit ki mindet,de lehet berakom bindre,hogy egyessével is ki lehessen nyitni mindent. Igazából aki meg ki akar lopni belőle egy pár dolgot,hogy bele rakja az \"Rp\" szerverébe,beleírja,hogy például ha kívül állsz és odaállsz az ajtóhoz akkor kérje le a hozzád legközelebbi ajtót,és nyissa ki/csukja be,mindezt server oldalon,és kész :D Egyrészt ha lopni akarnak,legalább dolgozzanak meg érte,másrészt nekem nem ők a \"célközönség\",hanem a modellezők. Nekik meg nem igazán van szükségük arra,hogy server oldalon is látszódjon. Nincs jogosultsághoz kötve a script,tehát ha valaki másnak mégis meg akarja mutatni akkor csak felmegy,lekér neki is egy kocsit aztán ő is ugyan úgy le tudja tesztelni. 

\"Animáció\" lassítása.
« Válasz #7 Dátum: 2018. Február 24. - 11:52:56 »
+1
Nem tudom, hogy jutottál el a lopásig abból, hogy kellene neked egy timer, de egészségedre.
Kérdésedre a válasz az, hogy a setVehicleDoorOpenRation-nál a választható argumentnél megadod az időt. Ha pedig jobban megnézed a function-t, akkor láthatod, hogy második argumentként meg lehet adni ajtót. Vagy úgy csinálod, hogy a kocsira teszel col-t és ha belemegy a ped, akkor az adott ajtót nyitja ki, vagy pedig mint írtad a legközelebbi ajtót nyitja ki.
Én pedig, ha csinálok valamit localhoston magamnak, akkor is igyekszek a legjobb kódot megcsinálni, függetlenül attól, hogy az soha nem fog bekerülni sehova vagy éppen valakinek készül.
 

\"Animáció\" lassítása.
« Válasz #8 Dátum: 2018. Február 24. - 12:54:44 »
+1
Idézetet írta: AlexSwamp date=1519469576


   
      Nem tudom, hogy jutottál el a lopásig abból, hogy kellene neked egy timer, de egészségedre.
      Kérdésedre a válasz az, hogy a setVehicleDoorOpenRation-nál a választható argumentnél megadod az időt. Ha pedig jobban megnézed a function-t, akkor láthatod, hogy második argumentként meg lehet adni ajtót. Vagy úgy csinálod, hogy a kocsira teszel col-t és ha belemegy a ped, akkor az adott ajtót nyitja ki, vagy pedig mint írtad a legközelebbi ajtót nyitja ki.
      Én pedig, ha csinálok valamit localhoston magamnak, akkor is igyekszek a legjobb kódot megcsinálni, függetlenül attól, hogy az soha nem fog bekerülni sehova vagy éppen valakinek készül.
       
   


Nem volt célom,hogy esetleg kötekedő jellegű legyen a hozzászólásom,sajnálom ha félreértettél. Ezt a funkciót használtam eddig is,csak elkerülte a figyelmemet az időzítő,utóbbi ötlettel pedig az a probléma,hogy az elméletet tudom,viszont azt nem,hogy az MTA-ban mely funkcióval lehet megcsinálni ezt a \"legközelebbi ajtó\" kinyitást. A lopást meg arra értettem,hogy ha valaki kicsit ért hozzá,akkor ezzel sok mindent lehet kezdeni,úgymond mintát adhat egy alap jármű rendszerhez is. Mivel a törésnél illetve az ajtónyitásnál is le vannak kérve az objectek állapota,while ciklussal megoldva. De megoldható for ciklussal is,annyi,hogy én a while-t jobban ismerem. A lényeg,hogy ebből kis időráfordítással szerelő rendszer is simán írható,ha külön külön kiiratod melyik objectnek milyen az állapota,külön külön meg tudod szerelni és így tovább :D Persze csak ha mindez server oldalon van.
 
Mindenesetre jóindulatúnak veszem a hozzászólásodat,és megpróbálok a tökéletességre törekedni én is ezentúl. Egy komplett jármű rendszert is szívesen megírnék,csak az adatbáziskezeléshez még nem szagoltam hozzá sem,az pedig már igen-igen szükséges ahhoz. A választ a kérdésemre megkaptam,köszönöm a segítséget. 

\"Animáció\" lassítása.
« Válasz #9 Dátum: 2018. Február 24. - 13:22:26 »
+1
Kicsit nagyon eltértünk a tárgytól. Egy ajtónyitástól azért nem lesz egy szerelő rendszer meg ilyenek A lopásos dologról meg attól még hogy client oldali nem feltétlen jelenti azt hogy ellopható, levédheted luac-vel.
 



   
      viszont azt nem,hogy az MTA-ban mely funkcióval lehet megcsinálni ezt a \"legközelebbi ajtó\" kinyitást
   

[/quote]
 
Én getElementPosition, getVehicleComponentPosition és a setVehicleDoorOpenRatio-val próbálkoznék.
 
 

\"Animáció\" lassítása.
« Válasz #10 Dátum: 2018. Február 24. - 13:29:40 »
+1
Idézetet írta: Tony Blake date=1519473284


   
      ha valaki kicsit ért hozzá,akkor ezzel sok mindent lehet kezdeni,úgymond mintát adhat egy alap jármű rendszerhez is
   


Ennyi erővel egy komplett játékmód alapjának is nevezhetnéd. :\'D
 
 
 
A legközelebbi ajtónyitós dolgot pedig ezekkel meg lehet oldani.getVehicleComponentPositiongetDistanceBetweenPoints3D

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal