Szerző Téma: Étel, Ital, energia csík  (Megtekintve 1389 alkalommal)

Nem elérhető BGAB

Étel, Ital, energia csík
« Dátum: 2017. November 22. - 19:03:21 »
0
Sziasztok!
Barátaimmal elkezdtünk lua-t tanulni, majd kitaláltuk ZeroMTA modjával létrehozunk egy privát szervert, ahol így 10-15-en (ez a kis baráti társaság RP-zik). Tegnap csináltam egy HUD-ot, de az alap ZeroMTA-s pénz és az alap játékbeli idő ott van mögött, ezt hogyan tudnám eltűntetni?
Illetve, hogyan tudnék étel és ital illetve energia csíkot hozzáadni, hogy adott időnként menjen lejjebb az étel és ital szint, az energia meg akkor fogyjon ha fut?
HUD-om:
 



   
      local x,y = guiGetScreenSize()
      oX, oY = 1920, 1080
   
   
      function mainRender()
          local health, armor = getElementHealth(localPlayer), getPedArmor(localPlayer)
          local h, m = getTime()
          if h < 10 then h = \"0\" .. h end
          if m < 10 then m = \"0\" .. m end
   
   
          dxDrawRectangle(1590/oX*x, 30/oY*y, 300/oX*x, 100/oY*y, 0x7F000000) --Háttér
          dxDrawRectangle(1600/oX*x, 40/oY*y, 280*health/100/oX*x, 10/oY*y, 0xCCFF0000) --Élet
          dxDrawRectangle(1600/oX*x, 60/oY*y, 280*armor/100/oX*x, 10/oY*y, 0xCC006EB2) --Pajzs
          dxDrawText(h .. \":\" .. m, 1600/oX*x, 70/oY*y, _, _, _, 2/oX*x, \"pricedown\", \"left\", \"top\") --Idő
      end
      addEventHandler(\"onClientRender\", root, mainRender)    
   

[/quote]
 

Előre is köszönök minden választ,
BGAB

Étel, Ital, energia csík
« Válasz #1 Dátum: 2017. November 22. - 19:34:58 »
+1
Eltűntetés: https://wiki.multitheftauto.com/wiki/SetPlayerHudComponentVisible
 
Csík hozzáadáshoz létrehozol egy ElementData-t, pl:
 

food = getElementData(localPlayer,\"int:Food\") or 100

 
aztán használod úgy, mint a health-ot, vagy az armor-t.
 
Levonáshoz használj egy Timer-t.
 

setTimer(function()
if food > 0 then
   setElementData(localPlayer, \"int:Food\", food - 2)      
end
end, 6000, 0)

 
Az energiához meg https://community.mtasa.com/index.php?p=resources&s=details&id=8149
 
 
« Utoljára szerkesztve: 2017. November 22. - 19:35:12 írta BlackSy »

Nem elérhető BGAB

Étel, Ital, energia csík
« Válasz #2 Dátum: 2017. November 23. - 15:40:44 »
+1
Idézetet írta: BlackSy date=1511375698


   
      Eltűntetés: https://wiki.multitheftauto.com/wiki/SetPlayerHudComponentVisible
   
   
      Csík hozzáadáshoz létrehozol egy ElementData-t, pl:
   
   

food = getElementData(localPlayer,\"int:Food\") or 100

   
      aztán használod úgy, mint a health-ot, vagy az armor-t.
   
   
      Levonáshoz használj egy Timer-t.
   
   

setTimer(function()
if food > 0 then
   setElementData(localPlayer, \"int:Food\", food - 2)      
end
end, 6000, 0)

   
      Az energiához meg https://community.mtasa.com/index.php?p=resources&s=details&id=8149
   
   
       
   


Nagyon szépen köszönöm. Meg fogom csinálni!

Nem elérhető BGAB

Étel, Ital, energia csík
« Válasz #3 Dátum: 2017. November 23. - 17:12:15 »
0
Lenne még egy kérdésem! Hogyan tudnám összekötni, hogyha eszik a játékos felmenjen az étel csíkja, illetve ha sokáig nem eszik, és már nullán van az étel, lemenjen a élete?

Étel, Ital, energia csík
« Válasz #4 Dátum: 2017. November 23. - 17:53:53 »
+1
Az evéshez le kell kérdezned, hogy eszik-e éppen, és akkor setElementHealth(localPlayer,health + osszeg). Az \"osszeg\"-nek beállíthatsz egy tetszőleges értéket.
 
A levonáshoz pedig szintén Timer.
 

setTimer(function()
if food <= 0 then
   setElementHealth(localPlayer, health-osszeg2)      
end
end, 6000, 0)

 
Az \"osszeg2\" helyére is mármi mehet, nem kell feltétlenül változót használni.

Nem elérhető BGAB

Étel, Ital, energia csík
« Válasz #5 Dátum: 2017. November 23. - 18:18:04 »
0
Köszönöm szépen!

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal