Szerző Téma: Plakát rendszer  (Megtekintve 1135 alkalommal)

Plakát rendszer
« Dátum: 2017. November 07. - 20:32:50 »
0
Sziasztok!
 
Szeretnék írni egy plakát rendszert, az ötletem már megvan, már csak a megvalósítás része hiányzik.
 
Úgy tervezem, hogy rakok le a városba különböző helyekre checkpointokat.
 
Amikor a játékos érinti a checkpointot, akkor megjelenik egy kép, amit a script betölt. 
 
A kérdésem tehát: Milyen kifejezésekre van szükségem hogy megvalósítsam?

Plakát rendszer
« Válasz #1 Dátum: 2017. November 07. - 20:57:08 »
+2
És miért nem raksz le egy modelt, amire shaderrel rátöltesz egy texturát (mert az a plakát nálam)? 
Mellesleg neked az alábbi dolgok mindenképp kellenek:createMarker
 
onClientMarkerHit vagy onMarkerHitonClientRender
valami file vagy sql tábla ahol megadod a tábla pozíciókat.

Nem elérhető id100

  • 903
    • Profil megtekintése
Plakát rendszer
« Válasz #2 Dátum: 2017. November 07. - 22:20:55 »
+1
Lássuk be nem hülyeség az SQL, de csak akkor hogyha IG lerakást, mentést, betöltést is akar :D Ha csak bele akarja fixen írni akkor felesleges, arra elég egy Lua tábla is :)
 
 

Plakát rendszer
« Válasz #3 Dátum: 2017. November 12. - 18:46:55 »
+1
Replacement shaderre keress példát neten és megoldod szépen onClientElementStreamIn/Out-al a sync-et a többi meg magától értetődő és már megválaszolták.

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal