Szerző Téma: Animba esés csont tőrés estén  (Megtekintve 604 alkalommal)

Animba esés csont tőrés estén
« Dátum: 2017. Október 29. - 15:00:29 »
0
sziasztok probálnák megírni egy olyan scriptet amikor lábon lőnek /vagy eltörik  a  akkor az illető essen animba de nem nagyon sikerül  hogyan tudnák neki kezdeni .Szeretnék kérni valami támpontot amivel már megtudnám csinálni. És amikor eltörik valami írja ki  a chatbe .

Nem elérhető myke

  • 213
    • Profil megtekintése
Animba esés csont tőrés estén
« Válasz #1 Dátum: 2017. November 08. - 18:20:45 »
0

#define BODY_PART_TORSO 3
#define BODY_PART_LEFT_ARM 5
#define BODY_PART_RIGHT_ARM 6
#define BODY_PART_LEFT_LEG 7
#define BODY_PART_RIGHT_LEG 8
#define BODY_PART_HEAD 9
forward OnPlayerGiveDamage(playerid, damagedid, Float: amount, weaponid, bodypart);
public OnPlayerGiveDamage(playerid, damagedid, Float: amount, weaponid, bodypart)
{
if(weaponid == 22 || weaponid == 23 || weaponid == 24 || weaponid == 25 || weaponid == 26 || weaponid == 27 || weaponid == 28 || weaponid == 29 || weaponid == 30 || weaponid == 31 || weaponid == 32 || weaponid == 33 || weaponid == 34)
{
   if(bodypart == BODY_PART_HEAD)
   {
      SetPlayerHealth(damagedid,0);
      //golyót kapott a fejébe
   }else if(bodypart == BODY_PART_TORSO)
   {
      new Float:hp;
      GetPlayerHealth(damagedid,hp);
      SetPlayerHealth(damagedid,hp-60);
      TogglePlayerControllable(damagedid,0);
      SetPlayerDrunkLevel(damagedid, 7500);
      ClearAnimations(damagedid);
      ApplyAnimation(damagedid,\"SWAT\",\"gnstwall_injurd\",4.1,0,1,1,1,1);
      //golyót kapott a hasába
   }else if(bodypart == BODY_PART_RIGHT_LEG || bodypart == BODY_PART_RIGHT_LEG)
   {
      new Float:hp;
      GetPlayerHealth(damagedid,hp);
      SetPlayerHealth(damagedid,hp-40);
      TogglePlayerControllable(damagedid,0);
      ClearAnimations(damagedid);
       ApplyAnimation(damagedid,\"PED\",\"KO_skid_front\",4.1,0,1,1,1,1);
        //golyó a lábába
        SetPlayerDrunkLevel(damagedid, 5500);
   }else if(bodypart == BODY_PART_RIGHT_ARM || bodypart == BODY_PART_RIGHT_ARM)
   {
       new Float:hp;
      GetPlayerHealth(damagedid,hp);
       SetPlayerHealth(damagedid,hp-20);
            SetPlayerDrunkLevel(damagedid, 5100);
        //golyó a karjába
   }
}
return 1;
}

 
 

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal