Szerző Téma: Egyszerű függvény  (Megtekintve 761 alkalommal)

Egyszerű függvény
« Dátum: 2017. Szeptember 18. - 19:34:43 »
0
Sziasztok, egy kérdésem lenne elsősorban hozzátok. Adott egy általam írt ház rendszer, és szeretném az interiorokat egy HÁZID-be rendezni azaz csak egy házid-vel lehetne interiort link-elni egy adott checkpointhoz, és megoldható-e az hogy egy függvénnyel a megadott szám alapján visszaadjon 3 float-ot és egy interior id-t amiket majd SQL-be betudok illeszteni. Ha nem nagyon  nagyon kivitelezhető, akkor ötleteket tudnátok adni? Nem akarok semmiféle dinamikust (ha elkerülhetetlen akkor jó az is) de valami egyszerűen kódba bővíthetőt. A lényeg hogy nem kód kell nekem hanem ötletek hogyan lehetne kivitelezni ezt. Előre köszönöm a válaszokat. :)

Nem elérhető nyomo

  • 159
    • Profil megtekintése
Egyszerű függvény
« Válasz #1 Dátum: 2017. Szeptember 20. - 22:35:00 »
0
Szerintem ezt senki sem érti, hogy mit is szeretnél, azért megpróbálok segíteni. Tessék ID-hez tartozik 3 kordináta, amit kis is tudsz olvasni ID alapján.
 

#define MAX_INTERIOR 20  
 
enum InteriorAdatok
{
Float:x,
Float:y,
Float:z/*,
Jöhet még ide több változó is igény szerint
*/
};
new Interiorok[MAX_INTERIOR][InteriorAdatok];
 
//6. interiorodnak a kordinátái
Interiorok[5]
  • = 0.0, Interiorok[5][y] = 0.0, Interiorok[5][z] = 0.0; //6. interiorod x kordinátája 0.0, y kord 0.0, stb....

// A létrehozott interiorok közül a 6. kordinátái. 0-19 ezért 5
SetPlayerPos(playerid, Interiorok[5]
  • , Interiorok[5][y], Interiorok[5][z]);

 
 

Egyszerű függvény
« Válasz #2 Dátum: 2017. Szeptember 22. - 21:36:51 »
0
Igen én fogalmaztam hülyén sajnos :D De ilyesmire gondoltam, köszönöm. Azóta már rámparancsolták a dinamikus IG megadható interiorokat :D

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal