Szerző Téma: Object Törlés  (Megtekintve 673 alkalommal)

Object Törlés
« Dátum: 2017. Augusztus 27. - 00:28:30 »
0
Sziasztok, a BoOy által publikált bútorrendszert átírtam dynamic objectre, hogy mindenki láthassa az objectet. Viszont a scriptben csak object betöltés van, nincs törlés kilépéskor. Ebben valaki tudna segíteni? így néz ki a betöltés:
 
LoadIObjects(playerid)
{
    new str[128];
    new str1[16],str2[16],str3[16],str4[16],str5[128],str6[16],str7[16],str8[16],str9[16];
     new name[256];
    new pName[MAX_PLAYER_NAME];
    GetPlayerName(playerid,pName,sizeof(pName));
    format(str,sizeof(str),\"IKEA/%s.txt\",pName);
    for(new i;i<MAX_SLOT;i++)
    {
        format(str9,sizeof(str9),\"SLOT%dUsed\",i);
        format(str5,sizeof(str5),\"SLOT%dName\",i);
        format(str1,sizeof(str1),\"SLOT%dID\",i);
        format(str2,sizeof(str2),\"SLOT%dX\",i);
        format(str3,sizeof(str3),\"SLOT%dY\",i);
        format(str4,sizeof(str4),\"SLOT%dZ\",i);
        format(str6,sizeof(str6),\"SLOT%dRX\",i);
        format(str7,sizeof(str7),\"SLOT%dRY\",i);
        format(str8,sizeof(str8),\"SLOT%dRZ\",i);
 
        if(dini_Int(str,str9) == 1)
        {
            SlotUsed[playerid] = 1;
            name = dini_Get(str,str5);

            ButorSlot[playerid]
[Butorid] = dini_Int(str,str1);
            ButorSlot[playerid]
[ButorName] = name;
            ButorSlot[playerid]
[PosX] = dini_Float(str,str2);
            ButorSlot[playerid]
[PosY] = dini_Float(str,str3);
            ButorSlot[playerid]
[PosZ] = dini_Float(str,str4);
            ButorSlot[playerid]
[PosRX] = dini_Float(str,str6);
            ButorSlot[playerid]
[PosRY] = dini_Float(str,str7);
            ButorSlot[playerid]
[PosRZ] = dini_Float(str,str8);
             ButorSlot[playerid]
[CreateButor] = CreateDynamicObject(ButorSlot[playerid][Butorid],ButorSlot[playerid][PosX],ButorSlot[playerid][PosY],ButorSlot[playerid][PosZ],ButorSlot[playerid][PosRX],ButorSlot[playerid][PosRY],ButorSlot[playerid][PosRZ]);
            continue;

          }

    }

    SendClientMessage(playerid,-1,\"{ffea00}[IKEA] {00ff48} Az elmentett bútorok betöltve!\");

}

Nem elérhető Flash

  • 5726
  • (っ◕‿◕)っ
    • Profil megtekintése
Object Törlés
« Válasz #1 Dátum: 2017. Augusztus 29. - 15:40:45 »
+1
De csak a létrehozást mutattad be.
 
 
 
DestroyDynamicObject(STREAMER_TAG_OBJECT objectid);
 
Ezzel törlöd ahol kell.

Object Törlés
« Válasz #2 Dátum: 2017. Szeptember 02. - 16:26:09 »
0
Ezt tudtam, hogy ez a törlés, csak nem akar összejönni. De köszönöm a választ. Itt a teljes kód:
 
Valaki tudna segíteni? Tehát el akarnám tüntetni az objecteket amikor lelép(Átírtam magamnak dynamic objectre mindent)

 
 

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal