Szerző Téma: CameraMatrix  (Megtekintve 2515 alkalommal)

CameraMatrix
« Dátum: 2017. Augusztus 24. - 12:47:39 »
0
Hogyan működik a setCameraMatrix?
Ez azt tudja, hogy lerakja a kamerát, és beállít neki egy pontot, hogy azt nézze?
Hogyan lehet ezt mozgatni?
Hogyan lehet a kamerát, visszaállítani a játékosra?

CameraMatrix
« Válasz #1 Dátum: 2017. Augusztus 24. - 13:08:21 »
0
Itt le van írva érthetően, hogyan is működik. És az is benne van, hogy hogyan kell visszatenni.

CameraMatrix
« Válasz #2 Dátum: 2017. Augusztus 24. - 13:22:32 »
0
De jó, már csak angolul kellek megtanulni! :D

CameraMatrix
« Válasz #3 Dátum: 2017. Augusztus 24. - 13:33:50 »
+1
Ha programozni akarsz, tanuld meg az angolt mert ha nem nagyon nehéz lesz.

CameraMatrix
« Válasz #4 Dátum: 2017. Augusztus 24. - 14:12:58 »
0
Oké... Hogyan tudom visszaállítani alap helyzetbe?

CameraMatrix
« Válasz #5 Dátum: 2017. Augusztus 24. - 14:26:17 »
+1

CameraMatrix
« Válasz #6 Dátum: 2017. Augusztus 24. - 14:47:53 »
+2

setCameraTarget(localPlayer)

 
 

CameraMatrix
« Válasz #7 Dátum: 2017. Augusztus 24. - 14:52:06 »
+2
Idézetet írta: BlackSy date=1503578873


   

setCameraTarget(localPlayer)

   
       
   


Azért nem kell a szájába rágni :)

CameraMatrix
« Válasz #8 Dátum: 2017. Augusztus 24. - 14:55:48 »
+2
Idézetet írta: thegergo02 date=1503579126


   
      Azért nem kell a szájába rágni :)
   


Nem kell, persze, de vadászom a lájkokat. #Kappa. Amúgy, írta, hogy nem tud angolul. :D

CameraMatrix
« Válasz #9 Dátum: 2017. Augusztus 24. - 14:56:37 »
0
Köszi mind a kettőtöknek! 
Mikor van source, localPlayer, client, .... ?
Ezekbe mindig belehibázok...

CameraMatrix
« Válasz #10 Dátum: 2017. Augusztus 24. - 14:59:25 »
+1
Arra emlékszem hogy a source nem mindig a player. Pl.: onVehicleEnter
 
 
 
https://forum.mtasa.com/topic/76964-help-root-resourceroot-source-etc/
« Utoljára szerkesztve: 2017. Augusztus 24. - 15:00:41 írta thegergo02 »

CameraMatrix
« Válasz #11 Dátum: 2017. Augusztus 24. - 15:00:44 »
0
Oké, köszi! 

CameraMatrix
« Válasz #12 Dátum: 2017. Augusztus 24. - 15:38:59 »
0
Esetleg kamera mozgatásában, tudtok segíteni?

Nem elérhető Tarack

  • 177
    • Profil megtekintése
CameraMatrix
« Válasz #13 Dátum: 2017. Augusztus 24. - 17:35:21 »
+1
Ha erre a kameramozgásra gondolsz, akkor ez a leghasznosabb kis script ami kellhet neked:
 
 
 
 
 

local sm = {}
sm.moov = 0
sm.object1,sm.object2 = nil,nil
 
local function removeCamHandler()
if(sm.moov == 1)then
   sm.moov = 0
end
end
 
local function camRender()
if (sm.moov == 1) then
   local x1,y1,z1 = getElementPosition(sm.object1)
   local x2,y2,z2 = getElementPosition(sm.object2)
   setCameraMatrix(x1,y1,z1,x2,y2,z2)
end
end
addEventHandler(\"onClientPreRender\",root,camRender)
 
function smoothMoveCamera(x1,y1,z1,x1t,y1t,z1t,x2,y2,z2,x2t,y2t,z2t,time)
if(sm.moov == 1)then return false end
sm.object1 = createObject(1337,x1,y1,z1)
sm.object2 = createObject(1337,x1t,y1t,z1t)
setElementAlpha(sm.object1,0)
setElementAlpha(sm.object2,0)
setObjectScale(sm.object1,0.01)
setObjectScale(sm.object2,0.01)
moveObject(sm.object1,time,x2,y2,z2,0,0,0,\"InOutQuad\")
moveObject(sm.object2,time,x2t,y2t,z2t,0,0,0,\"InOutQuad\")
sm.moov = 1
setTimer(removeCamHandler,time,1)
setTimer(destroyElement,time,1,sm.object1)
setTimer(destroyElement,time,1,sm.object2)
return true
end

 
 
 
Forrás: https://wiki.multitheftauto.com/wiki/SmoothMoveCamera
 
 
 
Meghívása: (Az idő millisec-ben értendő!)
 

smoothMoveCamera(honnanX,honnanY,honnanZ,hovaX,hovaY,hovaZ,idő)
« Utoljára szerkesztve: 2017. Augusztus 24. - 17:36:52 írta Tarack »

CameraMatrix
« Válasz #14 Dátum: 2017. Augusztus 24. - 17:51:46 »
0
Idézetet írta: Tarack date=1503588921


   
      Ha erre a kameramozgásra gondolsz, akkor ez a leghasznosabb kis script ami kellhet neked:
   
   
       
   
   
       
   
   

local sm = {}
sm.moov = 0
sm.object1,sm.object2 = nil,nil
 
local function removeCamHandler()
if(sm.moov == 1)then
   sm.moov = 0
end
end
 
local function camRender()
if (sm.moov == 1) then
   local x1,y1,z1 = getElementPosition(sm.object1)
   local x2,y2,z2 = getElementPosition(sm.object2)
   setCameraMatrix(x1,y1,z1,x2,y2,z2)
end
end
addEventHandler(\"onClientPreRender\",root,camRender)
 
function smoothMoveCamera(x1,y1,z1,x1t,y1t,z1t,x2,y2,z2,x2t,y2t,z2t,time)
if(sm.moov == 1)then return false end
sm.object1 = createObject(1337,x1,y1,z1)
sm.object2 = createObject(1337,x1t,y1t,z1t)
setElementAlpha(sm.object1,0)
setElementAlpha(sm.object2,0)
setObjectScale(sm.object1,0.01)
setObjectScale(sm.object2,0.01)
moveObject(sm.object1,time,x2,y2,z2,0,0,0,\"InOutQuad\")
moveObject(sm.object2,time,x2t,y2t,z2t,0,0,0,\"InOutQuad\")
sm.moov = 1
setTimer(removeCamHandler,time,1)
setTimer(destroyElement,time,1,sm.object1)
setTimer(destroyElement,time,1,sm.object2)
return true
end

   
       
   
   
      Forrás: https://wiki.multitheftauto.com/wiki/SmoothMoveCamera
   
   
       
   
   
      Meghívása:
   
   
       
   
   

smoothMoveCamera(honnanX,honnanY,honnanZ,hovaX,hovaY,hovaZ,idő)

   
       
   


Ezt megint csak nem tudom leállítani, a setCameraTarget el... De köszi! Legalább mozog, és úgy ahogyan kell... 

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal