Szerző Téma: 2 dolog  (Megtekintve 1089 alkalommal)

2 dolog
« Dátum: 2017. Augusztus 10. - 09:17:51 »
0
Sziasztok! két dolgot szeretnék kérni, az egyik script, a másik csak kérdés. Hát kezdeném a kérdéssel, hogyan tudom eltüntetni a karakterválasztó nyilat, és a spawn gombot. Próbáltam már sok mindent, többek között be raktam a Request Classba, hogy TogglePlayerSpectate stb... Azt is próbáltam, hogy kivettem az Egész RequestClass-ot. Úgy is ottvan. A másik, hogy egy rejtett csomag scriptet nem tudna valaki linkelni, mert amit én találtam attól úgy laggol a szerver mint a rák. 

Nem elérhető kos

  • 292
    • Profil megtekintése
2 dolog
« Válasz #1 Dátum: 2017. Augusztus 10. - 22:49:40 »
0
Idézetet írta: RicSiy123 date=1502349471


   
      Sziasztok! két dolgot szeretnék kérni, az egyik script, a másik csak kérdés. Hát kezdeném a kérdéssel, hogyan tudom eltüntetni a karakterválasztó nyilat, és a spawn gombot. Próbáltam már sok mindent, többek között be raktam a Request Classba, hogy TogglePlayerSpectate stb... Azt is próbáltam, hogy kivettem az Egész RequestClass-ot. Úgy is ottvan. A másik, hogy egy rejtett csomag scriptet nem tudna valaki linkelni, mert amit én találtam attól úgy laggol a szerver mint a rák. 
   


csak kikapcsolni lehet a spawn gombot és nyilakat.
 
eltüntetni texdraw(val), képpel vagy dialoggal lehet. 
 
milyen rejtett csomagot akarsz te? 

2 dolog
« Válasz #2 Dátum: 2017. Augusztus 10. - 23:27:35 »
0
Ehhez hasonlót: http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=394288  Esetleg megtudhatnám, hogy mivel tudom eltüntetni, ha már kommentre vetemedtél? 

Nem elérhető kos

  • 292
    • Profil megtekintése
2 dolog
« Válasz #3 Dátum: 2017. Augusztus 11. - 21:08:59 »
0
eléggé amatőr script...
 
még példa értéke sincs, kb hulladék a kivitelezése.
 
a lagg azért fordul elő, mert játékosonként hozza létre és nem törli teljesen.
 
amire szükséged van.
 

enum pObject{object adatok};
new pJatek[MAX_PLAYERS][pObject];

 
létre kell hoznod parancsal az objectumokat, az már tőled függ, hogy a pozíciok azok legyenek e mint a másik scriptben akkor azokat fixen átveszed
lemented illetve törlöd az objected az enumnak hála így betöltéskor és egyéb módosításkor nem lesz lagg.
 
és destroyold az objectumokat. ha újraindításnál be akarod töltetni akkor meg create.
 
valamint pickupban használd, mert sokkal jobban érzékelhető úgy.
 
Sok értelmét nem látom ennek a scriptnek.
 
 

Nem elérhető kos

  • 292
    • Profil megtekintése
2 dolog
« Válasz #4 Dátum: 2017. Augusztus 12. - 11:49:12 »
0
ha nagyon nem megy az átírása szólj nyugodtan, a legegyszerűbben ideiglenes módosításként annyit tudsz tenni a scripttel, hogy az on playerupdate helyett
 

public OnPlayerUpdate(playerid) // ezt hanyagold a picsába
{
        IsPlayerAtHiddenPackage(playerid); // CALLS THE FUNCTION FREQUENTLY.
        return 1;
}

 
Helyette:
 

forward ido(playerid);
public OnPlayerConnect(playerid)
{
SetTimerEx(\"ido\",1000,true,\"i\",playerid);
}
public ido(playerid)
{
return IsPlayerAtHiddenPackage(playerid);
}

 
 

2 dolog
« Válasz #5 Dátum: 2017. December 29. - 00:38:54 »
0
Hát ma már ehhez hasonlót nem írsz.  

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal