Szerző Téma: getVehicleComponentPosition hiba  (Megtekintve 1054 alkalommal)

Nem elérhető Tarack

  • 177
    • Profil megtekintése
getVehicleComponentPosition hiba
« Dátum: 2017. Augusztus 03. - 18:38:24 »
0
~~
 
Sziasztok!
 
Kérnék egy kisebb segítséget tőletek!
 
Az miért van, hogy mikor a getVehicleComponentPosition() funkcióval lekérem egy jármű adott komponensének a pozícióját, mindig FALSE értéket ad vissza?
 
Pedig mindent helyesen írok be és csinálok.
 
Minden választ előre, nagyon szépen köszönök!
 
 
 
~~

getVehicleComponentPosition hiba
« Válasz #1 Dátum: 2017. Augusztus 03. - 19:01:22 »
0
Mellékelsz kódot, talán tudunk segíteni.
 
 

Nem elérhető id100

  • 903
    • Profil megtekintése
getVehicleComponentPosition hiba
« Válasz #2 Dátum: 2017. Augusztus 03. - 19:09:31 »
0
Tarack, nem te kértél annó segítséget szerelő scriptben? Mi történt? Az még jó volt :DD

Nem elérhető Tarack

  • 177
    • Profil megtekintése
getVehicleComponentPosition hiba
« Válasz #3 Dátum: 2017. Augusztus 03. - 19:11:40 »
0
Kedves id100. Pont hogy te kértél, és én írtam meg neked egy alap szintű kódot

Nem elérhető Tarack

  • 177
    • Profil megtekintése
getVehicleComponentPosition hiba
« Válasz #4 Dátum: 2017. Augusztus 03. - 19:12:19 »
0

   local x,y,z = getElementPosition(player)
   local Vehicle = createVehicle(getVehicleModelFromName(vehicleName),x,y,z)
   local compX,compY,compZ = getVehicleComponentPosition(Vehicle, \"bump_front_dummy\")
   outputChatBox(partName)
   outputChatBox(compX)
   outputChatBox(\"syncing\")
   setElementCollisionsEnabled(Vehicle,false)
   setElementData(player,\"part:carryVehicle\", Vehicle)
   setElementData(Vehicle,\"part:DummyVehicle\",true)
   setElementData(Vehicle,\"part:unhidePartName\",partName)
   attachElements(Vehicle, player)

Nem elérhető id100

  • 903
    • Profil megtekintése
getVehicleComponentPosition hiba
« Válasz #5 Dátum: 2017. Augusztus 03. - 19:28:29 »
0
Összekevertelek valakivel:)
 
Én így használtam
 

eX, eY, eZ = getVehicleComponentPosition(nV, \"bump_front_dummy\", \"world\")
pos2X, pos2Y = getScreenFromWorldPosition(eX, eY, eZ)

 
De amúgy nemtudom azért hibás-e mert nincs \"world\" vagy más, de nekem ez tökéletesen működik, az nV=a legközelebbi nem dummy-val.

Nem elérhető Tarack

  • 177
    • Profil megtekintése
getVehicleComponentPosition hiba
« Válasz #6 Dátum: 2017. Augusztus 03. - 19:43:23 »
0
Ez ugyan az mint az enyém csak DX-ekhez használatos. Nekem attach-hoz kell. Írhatok a végére rootot,worldot,stb.. mindig false értéket ad vissza.

Nem elérhető id100

  • 903
    • Profil megtekintése
getVehicleComponentPosition hiba
« Válasz #7 Dátum: 2017. Augusztus 03. - 19:48:55 »
0
Akkor ott valami argument rosszul megy át :D Próbáld meg inspect-el nézni az összes argot.
 
 

Nem elérhető Tarack

  • 177
    • Profil megtekintése
getVehicleComponentPosition hiba
« Válasz #8 Dátum: 2017. Augusztus 03. - 19:55:56 »
0
Még argument sincsen benne ami rosszul mehetne át. Van egy jármű, amit a rendszer sikeresen elkészít és ennyi a többit gondolom látod :) De mindig false értéket dob az a szar..

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal