Szerző Téma: dxDrawRectangle  (Megtekintve 2184 alkalommal)

Nem elérhető Dom95

dxDrawRectangle
« Dátum: 2017. Június 22. - 14:08:58 »
0
Figyelem! A leírás a kezdőknek való tanulást segíti! Próbáltam úgy leírni, hogy egy kezdőnek minél érthetőbb legyen...
 

bool dxDrawRectangle ( float startX, float startY, float width, float height, color )

 
startX: A képernyő abszolút  X hosszúsági pontja, az alábbiakban berakott ábrán látható!
 
startY: A képernyő abszolút  Y magassági pontja, az alábbiakban berakott ábrán látható!
 
width: Az alakzatunk hosszúsága! Az alábbiakban látható képen az X jelzi!
 
height: Az alakzatunk szélessége! Az alábbiakban látható képen az Y jelöli!
 
color: Az alakzatunk színe! (rgb szín kombinációban értendő! tocolor(red, green, blue, átlátszóság))
 
 
 
Példa:
 

local x,y = guiGetScreenSize() -- Képernyő méretének lekérdezése!
function render()
dxDrawRectangle(x/2, y/2, 50, 50, tocolor (0, 0, 0, 180)) --A képernyő közepén egy 50x50-es kockát hoztam vele létre!
end
addEventHandler(\"onClientRender\", root, render)

 
Ábra:
 
\"XY.png\"
« Utoljára szerkesztve: 2017. Június 22. - 14:15:31 írta Dom95 »

dxDrawRectangle
« Válasz #1 Dátum: 2017. Június 22. - 16:41:47 »
+2
édes istenem xd

Nem elérhető Eduka

  • 214
    • Profil megtekintése
dxDrawRectangle
« Válasz #2 Dátum: 2017. Június 23. - 20:07:33 »
+1

dxDrawRectangle(x/2- 50/2, y/2 - 50/2, 50, 50, tocolor (0, 0, 0, 180))

dxDrawRectangle
« Válasz #3 Dátum: 2017. Június 24. - 22:10:33 »
0

addEventHandler(\"onClientRender\", resourceRoot, render)

 
Nagyon rég nem szkriptelek, de igy jobb asszem.

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal