Szerző Téma: Assd & Attila - The reversion  (Megtekintve 630 alkalommal)

Nem elérhető Attila

  • 5079
    • Profil megtekintése
Assd & Attila - The reversion
« Dátum: 2017. Június 03. - 21:17:54 »
+2
Yo!
Elég rég volt már Assd & Attila duo, ezért itt van egy új erre a nyári estére.
 


   

 
Spot review
 
0:03 - 0:08 | Assd | Király airjump2groundbump openerként, ezek az épületek többnyire textúrabugosak, az ablakok 90%-án nem lehet átmenni, mégis a földszinten lévőn igen, Assd pedig nagyon jól kihasználta ezt a két legjobban kombózható technika segítségével.
0:08 - 0:14 | Attila | Ugyanarról a tetőről indul a runup, mint az opener, csak a jobboldali épületre, a cél hasonlóan Assd spotjához egy airjump2földbump lett volna a szimmetria jegyében, de végül a duplabump hamarabb sikerült.
0:14 - 0:17 | Assd | Gyors skines, hirtelen strafelős spot, vártam a lamp2airjump2leap kombót, de meglepett a longbump, átrepült a lámpáról a falra, nincs ezzel baj, gyorsabb, mint airjumpolni.
0:17 - 0:21 | Attila | Standard földbump, elég hosszú ugrással maga előtt, gap lett volna a célom, de nem akart sikerülni, ezért szanáltam a tervet és megmaradtam a földbump mellett.
0:21 - 0:26 | Assd | Okos kivitelezés, mivel a kiinduló pont és a tető vége között nincs akkora szintkülönbség, ami aktiválná az airjumphoz szükséges feltételeket, egy speedstep a sövényre megteremtette az előfeltételeket és sikerült is a levegőugrás, tetszik!
0:26 - 0:30 | Attila | Obvious sidebump, évek óta tengődik a köztudatban és legjobb tudomásom/tudomásunk szerint nem volt még felhasználva videóban.
0:30 - 0:38 | Assd | Mivel a túl nagy esés miatt nem volt lehetséges az airjump, kénytelenek voltunk egy bounce2bak2leap spottal helyettesíteni. Nem nehéz, itt legtöbbször azon múlik, hogy a bak hova áll. Megvolt pár perc alatt.
0:38 - 0:44 | Attila | Hosszúnak hosszú ugrás, megütve egy stuckkal a kerítésen, aztán kapaszkodás az állványra. Nem a gapen volt a nehézség hangsúlya, hanem a leap-en, elég ritkán ugrott akkorát, hogy meg tudja fogni az állvány szélét. Egyébként ez is egy 5-10 perces spot, nem volt olyan nehéz.
0:44 - 0:49 | Assd | Laza airjump, hála az égnek airjumpot mindenhol talál az ember, ezért tökéletesen megfelel nek időtöltő spotoknak.
0:49 - 0:53 | Attila | Az eredeti cél egy sidebump2prec lett volna a táblán, de a véletlenül belekerült slowsteppel belekerült plusz egy elem, ami nem baj, mert szépnek szép, csak nem az eredeti elképzelést adja vissza.
0:53 - 0:58 | Assd | Nagyon mély slowstep, sosem vettem volna észre, pont optimális a két fa közötti szintkülönbség, jól jön ki a lépéskör és csak rá kell baszni az ugrásra, hogy megfogja a fát. Egyik kedvencem ez a spot a videóból.
0:58 - 1:02 | Attila | Ezt közepesen nehéznek mondanám, kicsi a szintkülönbség a két airjump között, nagyon kevés időd van levegőt ugrani, tököltem vele egy 20 percet biztosan. Nem túl látványos, de technikai oldalról tekintve elég macerás, örülök, hogy meglett.
1:02 - 1:05 | Assd | Rohadt gyorsnak tűnik a runup, az előredobás és az airjump is rohadtgyors, mintha a tető széle odahúzta volna a karaktert magához, jó spot!
1:05 - 1:09 | Attila | Érdekes, hogy senki sem vette észre ezt a pár próbás longbumpot, textúrahibás ugyan, de kivitelezhető, mint azt látjátok.
1:09 - 1:14 | Assd | Ezt megnéztem kb 20 alkalommal, de még most sem értem ezt a mozgássorozatot. Stuck, fall, stuckboost. Őrület, kurvajól néz ki, váratlan spot.
1:14 - 1:18 | Attila | Stuckstrafe, alapból sem könnyű technika az időzítés miatt, ez a spot pedig főleg kín volt. Hetekig hittem, hogy nem poss, de elég próba után egyszercsak megfogta, textúra hibás a fa és elég magasan van a col, amit el kell kapni. 
1:18 - 1:27 | Assd | Fast skines speedgain spot, kétszer egymás után, megfűszerezve egy földbumppal, nagyon jó kombó ez.
1:27 - 1:33 | Attila | Egyedül lehetetlen ez a spot, bakkal pedig nagyon hamar megvan. Könnyű és gyorsan beadható, ezt is lehúzhatjuk a listáról végre.
1:33 - 1:37 | Assd | Stílusos spot még shambles tollából, azóta én is beadtam már, most pedig Assd is videóba, tetszik előtte az utcagap, egyszerűen öröm nézni a felvételt.
1:37 - 1:42 | Attila | Régen ezt bakkal adtam be valamelyik Assd & Attila duoban, sok próba után láthatjátok, kurvagyorsat lépett a karakter a levegőben és rögtön nekivágódott a falnak egy airjumppal, erre külön büszke vagyok, másik kedvencem a videóból.
1:42 - 1:49 | Assd | Mély slowstep ez is, úgy néz ki, mintha a földről rugaszkodna vissza, de nem, az még mindig a levegőben elindított ugrás, sosem tudtam volna megtalálni ezt a spotot, király vagy Assd!
1:49 - 1:54 | Attila | A chinatown egy elég overused részleg, de ezt a spotot még senkitől sem láttam, hosszú gap, utolsó előtti keresztfa, airjump és leap. Tetszett magamnak.
1:54 - 1:58 | Assd | Nagyon hosszú gap, Assd ugyanezt a spotot bumpként is adta a tábla alatt lévő kék peremű tetőről ugyanerre az autópályára. Kellett pár év, mire mégegy alternatívát is felfedezett. Jobb később, mint soha, szép gap.
1:58 - 2:02 | Attila | Ötperces spot ez, nem bírom eldönteni, hogy most egy sima, nagyon hosszúra nyúlt longbump, vagy egy longbump2földbump sikerült itt. Ki kellett rúgni a helyéről a villanyoszlopot és máris lehetségessé vált. 
2:02 - 2:08 | Assd | Szinte sprintelni sem kellett, annyira közelről indult az airjump. Praktikusan megcifrázva egy földbumppal a telefonbódéra, tetszett ez a spot is!
2:08 - 2:12 | Attila | Talán a leghosszabb longbumpom, amit eddig adtam. Pár órámat beleöltem, Cold találta és nekemadta. Alapból nem tudtam volna magamtól megtalálni, már csak a textúrahibás tetőből is kiindulva. Eszembe sem jutott volna.
2:12 - 2:17 | Assd | Stuck, boost, long, ground. Négy elemű kombó egy tető pereméről indítva. Ez azért nem semmi, megérdemli joggar a prefinisher címet.
2:17 - 2:24 | Attila | Ez pedig megérdemelten lett finisher. Rohadt nehéz volt már csak az első airjumpot is összehozni, a második legtöbbször lyukat lőtt, mert a kerítés közelébe sem ért, ha egyáltalán ugrott. Boldog vagyok, hogy megvan.

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal