Jelentkezz be, hogy követhesd  
Követő(k) 0
Papkodi

Day Vertex & Textúra

1 hozzászólás ebben a témában

Helló az lenne a problémám, hogy egy eredeti gta modelt kiveszek a gta3.img-ből majd azt berakom 3dsbe és exteriorossá alakítom, azután rárakom a textúrát használaom a "Day vertexet" 332e09e86d6a762b9c406f3b22a12a7a.png és beteszem MTAba akkor az így néz ki: mta-screen_2017-01-29_00-11-08.md.png mta-screen_2017-01-29_00-23-45265e4.md.p Ha pedig nem használom a akkor pedig ilyen: mta-screen_2017-01-28_23-44-13.md.pngmta-screen_2017-01-29_00-26-17.md.png és ez miért lehet? Hogy tudom megoldani hogy ne legyen a Day vertexesnél olyan fehér a bele modellezett "szoba" textúrája? (nem igazán értek a 3dshez ezért aki segít azt megkérném egy kicsit részletesebben írja le legyen szíves) Előre is köszönöm a válaszokat. 

Megosztás


Megosztás link alapján
Megosztás egy közösségi oldalon

Regisztrálj vagy jelentkezz be, hogy válaszolhass

Csak felhasználóként kommentelhetsz.

Regisztrálj

Légy közösségünk tagja még ma! Csak fél perc.


Regisztrálok

Jelentkezz be

Már van felhasználód? Lépj be!


Bejelentkezek
Jelentkezz be, hogy követhesd  
Követő(k) 0