Szerző Téma: Kiolvasás .ini fájlokból  (Megtekintve 1055 alkalommal)

Nem elérhető Brand

  • 273
    • Profil megtekintése
Kiolvasás .ini fájlokból
« Dátum: 2017. Február 15. - 17:56:53 »
0
Sziasztok!
 
A mostani módban ugye a játékosok mentésre kerülnek egy mappába, viszont szeretném azt megvalósítani ,hogy ha mondjuk beírom a szerveren azt ,hogy /lspdmembers akkor kiírja az összes rendőrt aki a frakcióba van, ezt Dini-nél ,hogyan tudnám megvalósítani?

Nem elérhető 1Mark6

  • 437
    • Profil megtekintése
Kiolvasás .ini fájlokból
« Válasz #1 Dátum: 2017. Február 15. - 18:59:00 »
+2
Ha végigfutsz az összes játékos.ini fájlján, és a frakció ID-ből kinézed, hogy egyenlő-e az LSPD-vel, akkor a nevét hozzáadja egy stringhez, amit majd kíír. Ez lenne az alap konceptció. Ezt egy ciklussal megtudnád csinálni, de gondolom a játékosok fájljait, a nevére mentetted, nem ID-re szóval így ez az ötlet elbukott.
 

Mark_Toth.ini // Ez van neked
// De ha ilyen lenne pl.
1.ini
2.ini
// Ami a játékos IDjére utalna akkor a ciklus nyilvánvaló
// Ezt csak azért raktam be, hogy értsd is amit magyarázok :D

 
 
 
Ha a fenti állításom igaz, akkor sajnos csak úgy tudod, megcsinálni, hogy, egy külön .ini fájlba lemented az LSPD tagokat, és amikor a lekérdezés lefut, akkor kiolvasod.
 
 
 
Annyira nem bonyolult, csak végig kell gondolni rendesen. Azonban, (#SablonAlert) SQL-el jobban lehet boldogulni. Először én is azthittem, hogy Dini jó lesz mert itt csak fájlokból olvasok ki meg irogatok és jó lesz. Nyílván azt választja az ember amiben már rutinosabb, de amikor én is elkezdtem tanulni az SQL-t rájöttem, hogy számos olyan lehetőség nyílt meg elöttem amiről eddig nem is álmodtam. Úgyhogy, a régi sablonos szöveg szerint, Mysql >dini. Gondold át, és te sem fogsz csalódni.

Kiolvasás .ini fájlokból
« Válasz #2 Dátum: 2017. Február 15. - 22:09:32 »
+1
ha nem is kell MYSQL, elég az SQLite, ami alapjáraton része a SA-MPnek..
 
persze fájlkezelővel is megoldható, de lassabb és egy fokkal bonyolultabb.
 
ugye regisztrál egy ember, akkor a neve alapján csinál a szervered egy fájlt.. legalábbis ez általában így működik.
 
nem kell ID alapján, mert csak belekavarodnál, a szerverrel együtt.. nem kell változókba beolvasni hogy milyen fájlok vannak, és mentegetni őket.
 
 
 
amikor egy játékos regisztrál, akkor beírod egy külső fájlba a nevét.. sortöréssel elválasztva.. és amikor kíváncsi vagy hogy melyik fájlban van azon a változón az az érték, akkor beolvasod a sorokat, azok alapján a szerverrel megnyittatod az adott név alatt futó játékosok fájljait, kiolvasod a változó értékét, mented vagy nem mented, és mész a következőre..
 
ez a megoldás 5-10 játékosnál működik, de nagyban gondolkodva, 100-150 fájlnál nagy esélye lesz hogy megfagy, vagy belaggol a szerver. 
 
SQL esetén ez az idő töredékére csökken, nem kell a sok hülye fájl, csak az az egy tábla. 
 
 

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal