Szerző Téma: dxDrawImage szabályozása  (Megtekintve 3207 alkalommal)

dxDrawImage szabályozása
« Dátum: 2017. Február 11. - 15:30:26 »
0
Sziasztok. Elkezdtem csinálni egy hudot, a Rectangle-ek nem csúsznak el rajta ( ebben segített az mta wiki :D ), viszont a dxDrawImage ikonok sajnos elcsúsznak. Próbáltam már dolgokat, de nem tudtam még rájönni, hogy hogyan tudnám azt is megcsinálni, hogy ne csússzon el. Válaszotokat előre is köszönöm! 
 
 
 


local playerHP = math.floor(getElementHealth(localPlayer))
    local playerArmour = math.floor(getPedArmor(localPlayer))
    local playerMoney = getPlayerMoney()
    local playerPing = getPlayerPing(getLocalPlayer())
    dxDrawImage ( screenWidth/2 - -340, 58, 45, 45, \'rgm.png\')
    dxDrawRectangle ( x/1.35, y/45, x/4, y/30, tocolor ( 0, 0, 0, 150 ) )
    dxDrawRectangle ( x/1.35, y/4.60, x/6, y/30, tocolor ( 0, 0, 0, 150 ) )
    dxDrawRectangle ( x/1.35, y/15, x/4, y/7, tocolor ( 0, 0, 0, 150 ) )
    dxDrawRectangle ( x/1.23, y/13, x/6, y/33, tocolor ( 0, 0, 0, 150 ) )
    dxDrawRectangle ( x/1.23, y/13, playerHP*2.28, y/33, tocolor ( 38, 166, 91, 150 ) )
    dxDrawRectangle ( x/1.23, y/8.50, x/6, y/33, tocolor ( 0, 0, 0, 150 ) )
    dxDrawRectangle ( x/1.23, y/8.50, playerArmour*2.28, y/33, tocolor ( 255, 255, 255, 255 ) )
    dxDrawImage ( screenWidth/2 - -340, 14, 110, 30, \'logo.png\')
    dxDrawImage ( screenWidth/2 - -350, 170, 16, 16, \'coin.png\')
    dxDrawImage ( screenWidth/2 - -400, 58, 25, 25, \'heal.png\')
    dxDrawImage ( screenWidth/2 - -400, 88, 25, 25, \'armor.png\')
    dxDrawText (playerHP.. \'%\', x/1.13, y/12.5, x, y, tocolor ( 255, 255, 255, 255 ), 1, \"default-bold\" )
    dxDrawText (playerArmour.. \'%\', x/1.13, y/8.25, x, y, tocolor ( 255, 255, 255, 255 ), 1, \"default-bold\" )
    dxDrawText (playerName, x/1.14, y/37, x, y, tocolor ( 255, 255, 255, 255 ), 1.3, \"default-bold\" )
    dxDrawText (playerMoney .. \' $\', x/1.29, y/4.60, x, y, tocolor ( 255, 255, 255, 255 ), 1, \"diploma\" )
    dxDrawText (\'ping:\'..playerPing, x/1.06, y/4.80, x, y, tocolor ( 38, 166, 91, 150 ), 2, \"sand\" )
    local playerVehicle = getPedOccupiedVehicle ( localPlayer )
    if playerVehicle then
        local vehicleHealth = getElementHealth ( playerVehicle ) / 10  -- Divide this by 10, as default the denominator is 1000
        dxDrawRectangle ( x/1.41, y/45, x/45, y/5.30, tocolor ( 0, 0, 0, 150 ) )
        dxDrawRectangle ( x/1.41, y/45, x/45, vehicleHealth*1.45, tocolor ( 162, 162, 162, 162 ) )
    end

dxDrawImage szabályozása
« Válasz #1 Dátum: 2017. Február 11. - 15:43:39 »
0
Szia! Az image-nél csak az X koordináta használja a guiGetScreenSize()-ot. Y irányba csúszik el igaz?
 

dxDrawImage( x/1.35, y/45, 45, 45,\"img.png\")

 
Így próbáld.
« Utoljára szerkesztve: 2017. Február 11. - 15:43:57 írta BlackSy »

dxDrawImage szabályozása
« Válasz #2 Dátum: 2017. Február 11. - 15:51:52 »
0
Bocsánat, szarul fogalmaztam. Az ikonok méretét akarom szabályozni.

dxDrawImage szabályozása
« Válasz #3 Dátum: 2017. Február 11. - 16:05:07 »
+1

dxDrawImage( x/1.35, y/45, 45, 45,\"img.png\")

 
 45,45 X és Y értékek.

dxDrawImage szabályozása
« Válasz #4 Dátum: 2017. Február 11. - 17:16:11 »
0
Ha nem akarod,hogy el legyen nyújtva az icon akkor az icon pontos méretét kell megadnod, ha a kép/iconod 40x40-es akkor az 58 után 40, 40, \"rgm.png\" legyen írva mivel az az adott icon szélessége és magassága (lehet,hogy hülyeséget mondok, akkor sry)
 
 
 

dxDrawImage ( screenWidth/2 - -340, 58, 40, 40, \'rgm.png\')

 

 
 
 

dxDrawImage szabályozása
« Válasz #5 Dátum: 2017. Február 11. - 17:20:45 »
0
Az a problem, hogy 1330 x ... vagy nem tudom, nagy felbontáson minden jó, jó a mérete a hudnak, viszont 800 x 600-ason már óriási.

dxDrawImage szabályozása
« Válasz #6 Dátum: 2017. Február 11. - 17:27:13 »
0
Milyen icon az,hogy 1330-as?

dxDrawImage szabályozása
« Válasz #7 Dátum: 2017. Február 11. - 17:33:14 »
0
MTA felbontás, szóval az én felbontásomon ( 1366 x 768 x 32 ) jó, de kisebb felbontáson ( 800 x 600 ) az ikonok nagyok.
« Utoljára szerkesztve: 2017. Február 11. - 17:35:28 írta xerox0224 »

dxDrawImage szabályozása
« Válasz #8 Dátum: 2017. Február 11. - 17:35:02 »
0
Öhm 1024-en jó még?
 
 

dxDrawImage szabályozása
« Válasz #9 Dátum: 2017. Február 11. - 17:40:02 »
0
Igen
 
 

dxDrawImage szabályozása
« Válasz #10 Dátum: 2017. Február 11. - 17:40:58 »
0
Akkor válaszd az egyszerűbb megoldást, csináld meg,hogy 1024-es felbontás alatt ne tudjon az adott játékos játszani, rengeteg szerveren van így.

dxDrawImage szabályozása
« Válasz #11 Dátum: 2017. Február 11. - 17:47:20 »
0
Értem, köszi. Amúgy jelen esetben ez az ikonos dolog csak egy példa volt, későbbiekben lehet csinálok dxDrawImage-val egy hudot, azért kérdeztem. Köszi amúgy :) 

dxDrawImage szabályozása
« Válasz #12 Dátum: 2017. Február 11. - 17:49:25 »
0
Igazán nincs mit!

dxDrawImage szabályozása
« Válasz #13 Dátum: 2017. Február 11. - 17:53:32 »
0
A screenWidth meg az x ugyanaz?

dxDrawImage szabályozása
« Válasz #14 Dátum: 2017. Február 11. - 17:54:38 »
0
Igen, ne kérdezd miért csináltam kettő ugyan olyat, nem tudom :D 

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal