Szerző Téma: A Radart 2x mutatja, ha mozgatom miért?  (Megtekintve 893 alkalommal)

Nem elérhető Tarack

  • 177
    • Profil megtekintése
A Radart 2x mutatja, ha mozgatom miért?
« Dátum: 2017. Február 05. - 21:50:56 »
0
Sziasztok. Lenne egy nagy radar-om (Ne nézzétek az ikonokat! Teszt jelleg!)
 
Megírtam mozgatható minden. De viszont ha mozgatom, és kicsit odébb húzom,akkor 2x rendereli be a mapnak a képét. De ha visszahúzom a víz felé, akkor eltűnik a második render.
 
Képet is csatoltam természetesen.
 
Ez miért lehetséges? Minden választ előre is köszönök!
 
/monthly_2017_02/mta-screen_2017-02-05_21-46-37.png.9c389bd80fc1f17528b218ed2a59f2e4.png\" data-fileid=\"142\" rel=\"\">\"mta-screen_2017-02-05_21-46-37.png\"/monthly_2017_02/mta-screen_2017-02-05_21-46-37.thumb.png.16e6f4467ead6ea53940d7014509c26d.png\" />
« Utoljára szerkesztve: 2017. Február 05. - 21:51:19 írta Tarack »

Nem elérhető Live

  • 507
    • Profil megtekintése
A Radart 2x mutatja, ha mozgatom miért?
« Válasz #1 Dátum: 2017. Február 06. - 15:21:08 »
0

local mapTexture = dxCreateTexture(...)
dxSetTextureEdge(mapTexture, \"border\", tocolor(255, 255, 255, 255)) -- beállítod a víz színét

 
 

Nem elérhető Tarack

  • 177
    • Profil megtekintése
A Radart 2x mutatja, ha mozgatom miért?
« Válasz #2 Dátum: 2017. Február 06. - 15:47:31 »
0
Nem jó sajnos. És a vízszín beállítás is DxDrawRectangle-vel valósult meg! :)

Nem elérhető Live

  • 507
    • Profil megtekintése
A Radart 2x mutatja, ha mozgatom miért?
« Válasz #3 Dátum: 2017. Február 07. - 20:04:11 »
0
Hát ha dxDrawImageSection-el van megoldva akkor rossz a matek.

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal