Szerző Téma: Andromada interior és Autó ejtőernyő  (Megtekintve 1171 alkalommal)

Nem elérhető BGAB

Andromada interior és Autó ejtőernyő
« Dátum: 2017. Január 29. - 12:00:10 »
0
Sziasztok, Itt újra BGAB!

Olyan kérdésem lenne, hogy valahogy lehetséges-e az, hogy egy andromada repülőbe hátulra be lehessen vinni kocsikat?

Ha lehetséges, hogyan?

A második kérdésem pedig az lenne, hogy lehet-e valahogy autóra ejtőernyőt rakni, és zuhanás közben azt kinyitni? Mert találtam egy scriptet, de az nem működik, videót láttam róla, de ott nem volt letöltési link! 

Ezért, valaki esetleg lenne-e olyan kedves, és csinálna-e ilyen scriptet?

Egy MTA filmet szeretnénk csinálni, ami már félig kész van, ahhoz kellene, de interiorral és ilyenekkel még nem nagyon foglalkoztam, és videót se találtam neten róla!

Előre is köszönöm a segítséget!

Balla \'BGAB\' Gábor

Andromada interior és Autó ejtőernyő
« Válasz #1 Dátum: 2017. Január 29. - 16:08:19 »
0
Az alappal nem lehet, de keres rá valami modoltra van olyan amivel meglehet oldani.

Andromada interior és Autó ejtőernyő
« Válasz #2 Dátum: 2017. Január 29. - 19:54:01 »
0
Az interiorhoz pl. ezt:
 
http://www.gtagarage.com/mods/download.php?f=2549
 
Gondolom majd egy scripttel forgatni kell az ajtó componentet, ha ki akarod nyitni. (de lehet h ennél a repülőnél működnek a num gombok, nem vágom..)
 
 
 
Az ejtőernyővel meg gyors szarakodtam, itt egy kód a kiinduláshoz. Így ahogy van, nem ajánlom a használatát, mert szar (meg lehet h én is rosszul kezdtem neki).
 
Kliens oldal:
 

local isParachuteOpen = false
bindKey(\"p\", \"down\", function()
local vehicle = getPedOccupiedVehicle(localPlayer)
if not isParachuteOpen then
   local posX, posY, posZ = getElementPosition(vehicle)
   triggerServerEvent(\"onDeployVehicleParachute\", root, vehicle, posX, posY, posZ)
   setVehicleGravity(vehicle, 0, 0, -0.09)
   isParachuteOpen = true
else
   triggerServerEvent(\"onDestroyVehicleParachute\", root)
   setVehicleGravity(vehicle, 0, 0, -1)
   isParachuteOpen = false
end
end)

 
Szerver oldal:
 

local parachute
addEvent(\"onDeployVehicleParachute\", true)
addEventHandler(\"onDeployVehicleParachute\", root, function(vehicle, posX, posY, posZ)
parachute = createObject(2903, posX, posY, posZ)
attachElements(parachute, vehicle, 0, 0, 6.9, 0, 0, 90)
end)
addEvent(\"onDestroyVehicleParachute\", true)
addEventHandler(\"onDestroyVehicleParachute\", root, function()
--detachElements(parachute)
destroyElement(parachute)
end)

 
Az ejtőernyő objektet meg fogod, és valami modellező progival kitörlöd az alját (http://dev.prineside.com/gtasa_samp_model_id/model/2903-kmb_parachute/) és akkor jó is.
 
A másikat nem találtam.

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal