Jelentkezz be, hogy követhesd  
Követő(k) 0
Somax02

Fuel System

2 hozzászólás ebben a témában

function FuelRespawn()
	for k,v in ipairs(getElementsByType("vehicle"))do
		if getElementData(v,"fuel") == false then
			setElementData(v,"fuel",MaxFuel)
		end
	end
end
addEventHandler("onClientRender", root, FuelRespawn)
function FuelDecreasing()
	for f,v in ipairs(getElementsByType("vehicle"))do
		local fuel = getElementData(v,"fuel")
			if getVehicleEngineState(v) == true and (not getElementData(v,"fuel") == false) then
				setElementData(v,"fuel",fuel - ElementSpeed(v,"kph")*0.00004 - Decreasing)
		end
	end
end
addEventHandler("onClientRender", root, FuelDecreasing)
function setVehicleFuelToZero()
veh = getPedOccupiedVehicle(localPlayer)
	if veh and (not getElementData(veh,"fuel") == false ) and getElementData(veh,"fuel") <= 0 then
		setElementData(veh,"fuel",0)
		setElementData(veh,"run.of.fuel",true)
		setVehicleEngineState(veh,false)
	end
end
addEventHandler("onClientRender",root,setVehicleFuelToZero)

function setPriceTo0()
	if getElementData(localPlayer,"price") == false then
		setElementData(localPlayer,"price",0)
	end
end
addEventHandler("onClientRender",root,setPriceTo0)

Ezek mik? Úristen.

Szerkesztve Eduka által
1 személy kedveli ezt

Megosztás


Megosztás link alapján
Megosztás egy közösségi oldalon

Regisztrálj vagy jelentkezz be, hogy válaszolhass

Csak felhasználóként kommentelhetsz.

Regisztrálj

Légy közösségünk tagja még ma! Csak fél perc.


Regisztrálok

Jelentkezz be

Már van felhasználód? Lépj be!


Bejelentkezek
Jelentkezz be, hogy követhesd  
Követő(k) 0