Szerző Téma: s0beit érzékelő szkript  (Megtekintve 2577 alkalommal)

s0beit érzékelő szkript
« Dátum: 2016. Augusztus 11. - 19:17:03 »
0
Hello. Keresgettem anti s0beit szkripteket de egyik sem volt jó.(ki javították a kamera bugot a s0beit-ben) Találtam egy egyszerű anticheate-t NGuard a neve és ebben volt anti s0beit rész. Kipróbáltam és működik rendesen.   :)
A lényeg.... ki szedtem az anti s0beit es részt és egy külön szkriptet csináltam belőle.(magyar)
Gondoltam nektek is jól jön ha már a kamera bugos dolog nem működik.
Ja és átalakítottam, hogy az RCON Admin játékon belül is tudjon ellenőrizni: /s0b [iD]
(Nem tudtam tesztelni, de működnie kell)
Eredeti weboldal:
http://samp-balkan.blogspot.hu/2015/08/fs-nguard-server-anticheat.html?m=1
Készítő neve: Ermin Nuhanovic
 

// This is a comment
// uncomment the line below if you want to write a filterscript
//#define FILTERSCRIPT
#include <a_samp>
#include <YSI\\y_ini>
#include <YSI\\y_commands>
#include <YSI\\y_timers>
new createCar[MAX_PLAYERS];
static Float:pPos[3];
 
#if defined FILTERSCRIPT
public OnFilterScriptInit()
{
   print(\"\\n--------------------------------------\");
   print(\" Anti s0beit v9 edited by sixtiiintwo16\");
   print(\"--------------------------------------\\n\");
   return 1;
}
public OnFilterScriptExit()
{
   return 1;
}
#else
main()
{
   print(\"\\n----------------------------------\");
   print(\" Blank Gamemode by your name here\");
   print(\"----------------------------------\\n\");
}
#endif
public OnGameModeInit()
{
   // Don\'t use these lines if it\'s a filterscript
   SetGameModeText(\"MultiGames v1.0\");
   AddPlayerClass(0, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746, 269.1425, 0, 0, 0, 0, 0, 0);
   return 1;
}
public OnGameModeExit()
{
   return 1;
}
public OnPlayerRequestClass(playerid, classid)
{
   SetPlayerPos(playerid, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746);
   SetPlayerCameraPos(playerid, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746);
   SetPlayerCameraLookAt(playerid, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746);
   return 1;
}
public OnPlayerConnect(playerid)
{
   return 1;
}
public OnPlayerDisconnect(playerid, reason)
{
   return 1;
}
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
    TogglePlayerControllable(playerid,0); //zaledi igraca
    Sobeit_Check_Target(playerid);
   SendClientMessage(playerid,-1, \"{ffee00}Anti s0beit v9.0: {ffffff}ellenőrzés folyamatban....\");
   return 1;
}
public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
{
   return 1;
}
public OnVehicleSpawn(vehicleid)
{
   return 1;
}
//---------------------------------------------------------------------------------------------------//
stock Sobeit_Check(playerid)
{
    GetPlayerPos(playerid,pPos[0],pPos[1],pPos[2]);
    createCar[playerid] = AddStaticVehicleEx (457, pPos[0],pPos[1],pPos[2],180.0, random(200), random(200), 15);
    PutPlayerInVehicle(playerid, createCar[playerid], 0);
    RemovePlayerFromVehicle(playerid);
    DestroyVehicle(createCar[playerid]);
    defer Sobeit_Check_2(playerid);
    return 1;
}
forward KickTimer(playerid);
public KickTimer(playerid)
{
   Kick(playerid);
   return 1;
}
stock k(playerid, message[])
{
   SetTimerEx(\"KickTimer\", 300, false, \"d\", playerid);
   SendClientMessageToAll(-1, message);
   return 1;
}
timer AntiSobeit1[5000](playerid)
{
    new Float:x2, Float:y2, Float:z2;
   GetPlayerCameraFrontVector(playerid, x2, y2, z2);
      #pragma unused x2
      #pragma unused y2
   if(z2 < -0.
   {
         k(playerid, \"{ffee00}Anti s0beit v9.0: {ffffff}Ki lettél kickelve a szerverről ! | Indok: s0beit\");
   }
    if(z2 > -0.
   {
         TogglePlayerControllable(playerid,1);
         SendClientMessage(playerid,-1, \"{ffee00}Anti s0beit v9.0: {ffffff}Nem találtam hacket. Nyugodtan játszhatsz a szerveren.   :-)\");
    }
   return 1;
}
timer Sobeit_Check_2[3000](playerid)
{
   new string[128], pName[MAX_PLAYER_NAME+20];
   if(gGuns(playerid))
    {
        GetPlayerName(playerid, pName, sizeof(pName));
        format(string, sizeof(string), \"{ffee00}Anti s0beit v9.0: {ffffff}%s ki lett kickelve a szerverről ! | Indok: s0beit\", pName);
        k(playerid, string);
    }
    else
    {
        TogglePlayerControllable(playerid,0);
        defer AntiSobeit1(playerid);
    }
    return 1;
}
stock gGuns(playerid)
{
    new weapon, ammo;
   new allw;
   for (new i = 0; i <= 12; i++)
   {
       GetPlayerWeaponData(playerid, i, weapon, ammo);
      if(weapon != 0) allw++;
   }
   if(allw != 0) return 1;
    return 0;
}

 
Elkezdtem még egyéb szkripteket is nézegetni hátha van jobb de nem találtam. Viszont egy plugin+include ot találtam: http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=268671
Ezzel le lehet kérdezni, hogy melyik gombot nyomta le a játékos. Azt is meg lehet csinálni, ha lenyomta akkor mi történjen. Ezzel biztosan működik.
« Utoljára szerkesztve: 2016. Augusztus 12. - 21:40:16 írta danieldeak70 »

Nem elérhető Flash

  • 5726
  • (っ◕‿◕)っ
    • Profil megtekintése
s0beit érzékelő szkript
« Válasz #1 Dátum: 2016. Augusztus 11. - 22:38:50 »
0
[gmod]Áthelyezve. EMlítsd meg a készítő nevét és az eredeti szkript elérési címét is helyezd ide. 24 órád van rá![/gmod]
 
Idézetet írta: danieldeak70 date=1470935823\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"62604\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Kipróbáltam és működik rendesen.   :)


(Nem tudtam tesztelni, de működnie kell)
 
[/quote]
Akkor most tesztelted vagy sem?

Nem elérhető AnthonyGates

  • 546
  • AnthonyGates
    • Profil megtekintése
s0beit érzékelő szkript
« Válasz #2 Dátum: 2016. Augusztus 11. - 22:53:20 »
0
\"Ja és átalakítottam, hogy az RCON Admin játékon belül is tudjon ellenőrizni: /s0b [iD]
(Nem tudtam tesztelni, de működnie kell)\"
Gyakran olvasok user-revieweket, gondolom azt akarta mondani, hogy ezt a részt nem tesztelte.

s0beit érzékelő szkript
« Válasz #3 Dátum: 2016. Augusztus 12. - 10:04:46 »
0
Igen. De tegnap rájöttem, hogy hülyeség mert ha már spawn nál ellenőrzi és ott ki kickeli akkor játékon belül semmi értelme. Javítom a szkriptet.
« Utoljára szerkesztve: 2016. Augusztus 12. - 10:07:51 írta danieldeak70 »

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal