Szerző Téma: Műszerfal  (Megtekintve 986 alkalommal)

Nem elérhető Sanyko

  • 324
    • Profil megtekintése
Műszerfal
« Dátum: 2016. Július 30. - 16:24:00 »
0
Sziasztok szeretnék kérni tőletek egy műszerfalt ami mutatja az üzemanyagot és a sebességet. Előre is köszönöm! És azért nem csinálok magamtól mert nem tudom hogy hogy lehet meg csinálni hogy mutassa csak a TextDraw-ig jutok el

Nem elérhető Pedró

  • 3341
  • 2014 © Az év Szkriptere
    • Profil megtekintése
Műszerfal
« Válasz #1 Dátum: 2016. Július 30. - 23:37:27 »
0
Legalább tedd ki azt a kódot, amibe a textdrawok vannak.

Nem elérhető Sanyko

  • 324
    • Profil megtekintése
Műszerfal
« Válasz #2 Dátum: 2016. Július 31. - 12:20:32 »
0
Idézetet írta: Pedró date=1469914647\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"62413\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Legalább tedd ki azt a kódot, amibe a textdrawok vannak.
 
Oké tessék a 100 az a %-lékot mutatja
 
new Text:Textdraw0;
new Text:Textdraw1;
// In OnGameModeInit prefferably, we procced to create our textdraws:
Textdraw0 = TextDrawCreate(464.000000, 416.000000, \"Uzemanyag:\");
TextDrawBackgroundColor(Textdraw0, 255);
TextDrawFont(Textdraw0, 1);
TextDrawLetterSize(Textdraw0, 0.509998, 2.400000);
TextDrawColor(Textdraw0, 629871530);
TextDrawSetOutline(Textdraw0, 0);
TextDrawSetProportional(Textdraw0, 1);
TextDrawSetShadow(Textdraw0, 1);
Textdraw1 = TextDrawCreate(579.000000, 422.000000, \"100\");
TextDrawBackgroundColor(Textdraw1, 255);
TextDrawFont(Textdraw1, 1);
TextDrawLetterSize(Textdraw1, 0.639999, 1.700000);
TextDrawColor(Textdraw1, -855177302);
TextDrawSetOutline(Textdraw1, 0);
TextDrawSetProportional(Textdraw1, 1);
TextDrawSetShadow(Textdraw1, 1);

Nem elérhető 1Mark6

  • 437
    • Profil megtekintése
Műszerfal
« Válasz #3 Dátum: 2016. Július 31. - 12:56:17 »
0
Előszőr is ezek Globál TD-k, nem player textdrawok, szóval mindenki látni fogja. Másodszor ezt meglehetne egy TD-ben is.
 
TextDrawCreate(464.000000, 416.000000, \"Uzemanyag : 100\");

 
Nem kell hozzá 2 textdraw...
Harmadszor pedig használhatnál fixchars includet és akkor lenne ékezeted a textdrawokban, és a gametextekben.
Ha ezek megvannak akkor az a dolgod, hogy amikor a játékos beinditja a motort, akkor elindit egy timer-t ami reális időközönként csökkenti a benzint, pl.
JarmuInfo[GetPlayerVehicleID(playerid)][vUzemanyag]--;

 
Majd updateled a TextDrawot.
 
new string[128];
format(string,sizeof(string),\"Uzemanyag : %d\",JarmuInfo[GetPlayerVehicleID(playerid)][vUzemanyag]);
TextDrawSetString(UzemanyagTD[playerid],string);
« Utoljára szerkesztve: 2016. Július 31. - 12:58:16 írta 1Mark6 »

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal