baglion02

Parancs hiba és flood

6 hozzászólás ebben a témában

Helló.

Az lenne a gondom, hogy ha beírom akkor teli floodolja a chatet a másik pedig csak akkor írja ki rendesen az id-t ha a kocsiban ülök miért:

if(strcmp(cmd,"/carid", true) == 0)
{

    new Float: x, Float: y, Float: z;
    new vehicleid;
	vehicleid = GetPlayerVehicleID(playerid);
    new szoveg[24];
    new bool:talalt = false;
    
    for(new i = 1; i < MAX_VEHICLES; i++)
    {
    		GetVehiclePos(i, x, y, z);
    		if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid,3.0, x, y, z))
    		{
    		    talalt = true;
	    		format(szoveg,24,"Jármű id: %d", vehicleid);
   				Msg(playerid,szoveg);
    		}
	}
	if(talalt == false) return Msg(playerid,"Nincs a közeledben jármű...");

}

Megosztás


Megosztás link alapján
Megosztás egy közösségi oldalon

Ennek a kódnak mi is az értelme, mert összességében ezt hajtod végre a parancs alatt:

-lekéred a játékos jármű idjét

-"lekéred" az összes jármű idjét

-lekéred az összes jármű pozícióját

-feltételt szabsz, hogy ha a játékos 3.0 távolságon belül van az összes jármű közelében, akkor cselekedjen

-kiiratod a játékosnak a jármű idjét amiben ül

Megosztás


Megosztás link alapján
Megosztás egy közösségi oldalon

Ez kell valamire? Vagy nem elég az alap /dl parancs a samp-ban?

Megosztás


Megosztás link alapján
Megosztás egy közösségi oldalon

Egy admin rendszerbe szeretnék egy ilyen parancsot. A /dl nekem nem tetszik :/ szerintem így dizájnosabb lenne

Megosztás


Megosztás link alapján
Megosztás egy közösségi oldalon

A vehicleid változó felesleges, mert végigmegy az összes járműn, csak azt kell elküldeni a játékosnak.

A floodolás szerintem azért van, mert minden kocsin végigmegy, azokon is, amik nem léteznek. Beletettem a GetVehiclePos-t a feltételhez, így ha nem létezik a jármű, nem fogja kiírni.

        if(strcmp(cmd,"/carid", true) == 0)
        {
        
            new Float: x, Float: y, Float: z;
            new szoveg[24];
            new bool:talalt = false;
            
            for(new i = 1; i < MAX_VEHICLES; i++)
            {
                if(GetVehiclePos(i, x, y, z)==1 && IsPlayerInRangeOfPoint(playerid,3.0, x, y, z))
                {
                    talalt = true;
                    format(szoveg,24,"Jármű id: %d", i);
                    Msg(playerid,szoveg);
                }
            }
            if(talalt == false) return Msg(playerid,"Nincs a közeledben jármű...");
        }

Megosztás


Megosztás link alapján
Megosztás egy közösségi oldalon
Vendég
A téma le van zárva, így nem szólhatsz hozzá!