Szerző Téma: [BETA][SHOW] Küldetés rendszer  (Megtekintve 4377 alkalommal)

[BETA][SHOW] Küldetés rendszer
« Dátum: 2014. December 06. - 23:16:21 »
+2

Belekezdtem egy saját játékmódba (nem, nem RP!), amelyből most megmutatnám a küldetés rendszer béta változatát. Nincs még teljesen kész, van benne 1-2 bug, de jó úton haladok, úgy érzem. Várom az ötleteket, tippeket, tanácsokat, milyen küldetések legyenek (lesz majd olyan amit mindenki fog tudni, pl ami a videóban is látható, és lesz olyan amit külön el kell fogadni). Köszönöm hogy megnéztétek! Minden kritikát elfogadok!




 

\"XjUlgVS.png\"

Nem elérhető Th0mas

  • 278
    • Profil megtekintése
[BETA][SHOW] Küldetés rendszer
« Válasz #1 Dátum: 2014. December 06. - 23:29:37 »
0
Húú,videó láttán nekem nagyon bejött.
Mióta tanulsz LUA-t?

[BETA][SHOW] Küldetés rendszer
« Válasz #2 Dátum: 2014. December 06. - 23:31:40 »
0
1,5 éve körülbelül. De mivel szeretem és szeretném csinálni, ezért úgy érzem kicsit könnyebben megy, mert ugye van hozzá kedvem. Általában ez másnál is így van. :D

Nem elérhető Th0mas

  • 278
    • Profil megtekintése
[BETA][SHOW] Küldetés rendszer
« Válasz #3 Dátum: 2014. December 06. - 23:34:16 »
0
Hát,én még ott tartok,hogy a teszt módommal elindítsam a szervert de nem megy. xD
Amúgy ment a +

[BETA][SHOW] Küldetés rendszer
« Válasz #4 Dátum: 2014. December 06. - 23:36:10 »
0
Köszönöm! :)

Nem elérhető Toxic

  • 798
  • #elfújalágyszellő
    • Profil megtekintése
[BETA][SHOW] Küldetés rendszer
« Válasz #5 Dátum: 2014. December 06. - 23:36:44 »
0
Szép munka (mint mindig), ment a + :)

[BETA][SHOW] Küldetés rendszer
« Válasz #6 Dátum: 2014. December 06. - 23:44:53 »
0
Köszönöm! :D Amint írtam szívesen várok tanácsokat és ötleteket is további globális és személyes küldetésekhez!

[BETA][SHOW] Küldetés rendszer
« Válasz #7 Dátum: 2014. December 07. - 00:52:03 »
0
Szép :D ahogy látom szereted a GTA V-öt :D (kicsit hasonlít hozzá a design :D)

[BETA][SHOW] Küldetés rendszer
« Válasz #8 Dátum: 2014. December 07. - 01:22:04 »
0
Igen, jól látod. A játékmód is ahhoz fog fűződni. :D

Dupla üzenet összevonva ekkor: 2014. December 07. - 01:28:31

[bETA 1.1]
 
FIX: Halálnál rosszul lesz vége a küldetésnek.
FIX: Játékos kilépésnél nem lesz vége a küldetésnek, az időzítő tovább megy --> Ha a játékos kilép akkor új küldetés kezdődik a megadott küldetés respawn idejében.
UPDATE: A jármű spawn helye és a \"garázs\" pontja attól függ hogy melyik városban van több játékos. Ha a szerveren van pl. 5 játékos, abból 2 LS-ben és 3 SF-ben akkor a küldetés SF-be fog spawnolni.
UPDATE: Sikertelen küldetésnél kamera halványulás effekt.
« Utoljára szerkesztve: 2014. December 07. - 01:28:31 írta Dzsozi »

[BETA][SHOW] Küldetés rendszer
« Válasz #9 Dátum: 2014. December 07. - 12:06:38 »
0
Így tovább haver. 8)

[BETA][SHOW] Küldetés rendszer
« Válasz #10 Dátum: 2015. Február 02. - 16:17:02 »
0
Grat!gy tovább ment a +!

[BETA][SHOW] Küldetés rendszer
« Válasz #11 Dátum: 2015. Szeptember 27. - 10:58:00 »
0
Szép! :) Egyébként LUA-t honnan tanulsz?

Nem elérhető mida

[BETA][SHOW] Küldetés rendszer
« Válasz #12 Dátum: 2015. Október 04. - 13:03:42 »
0

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal