Patrick

Saját object hangjának beállítása

4 hozzászólás ebben a témában

1. Coll Editor letöltése

Az alábbi linken tölthető le a Coll Edtior: Letöltés

Rövid leírás: A Coll Editor segítségével adhatjuk meg objektumunk hangját rálépéskor. (pl. üvegen lépkedés, földön menés, betonon mászkálás), szilárdság beállítása, árnyékok, tükröződés beállítása.

2. Objektum hangjának megváltoztatása rálépéskor

Miután letöltöttük, és kicsomagoltuk az Coll Editor-t, megnyitjuk és fent a 'File' fülre lépve kiválasztjuk az 'Open' opciót. Az 'Open' opciót választva kiválasztjuk az előbbi 3ds Max által létrehozott .col fájlunkat, és megnyitjuk. Megnyitás után kijelöljük a megnyitott .col fájlt, és lent az 'Edit Mode'-ra kattintva beállítjuk a hangját. Lejjebb görgetve az 'Edit Selection' felirat alatt találunk egy 'Create' gombot, rákattintunk. Picit feljebb görgetve találunk egy 'Surface Settings' feliratot, ahol kiválasztható az objektum hangja rálépéskor. Található ott egy szürkés négyzet, mellette zárójelben az, hogy 'Default', ha rákattintunk kiválaszthatjuk az adott objektum hangját. Miután kiválasztottuk, elmentjük, majd berakjuk szerverünkbe, és ha rálépünk az adott objektumra akkor a kiválasztott hang fog hallatszódni. 

Megosztás


Megosztás link alapján
Megosztás egy közösségi oldalon

Szép leírás! (Érzem hogy jó kis oldal lesz ez)

Erre a funkcióra nem is gondoltam eddig, biztos hogy felhasználom a Szerverünkhöz.

Köszi a segítséget!

Megosztás


Megosztás link alapján
Megosztás egy közösségi oldalon

Nekem az lenne a kérdésem, hogy az árnyékokat hogyan tudok beállítani és a tükröződést? :)

Megosztás


Megosztás link alapján
Megosztás egy közösségi oldalon

Regisztrálj vagy jelentkezz be, hogy válaszolhass

Csak felhasználóként kommentelhetsz.

Regisztrálj

Légy közösségünk tagja még ma! Csak fél perc.


Regisztrálok

Jelentkezz be

Már van felhasználód? Lépj be!


Bejelentkezek