Szerző Téma: public OnPlayerGiveDamageActor  (Megtekintve 1369 alkalommal)

Nem elérhető divkn

  • 3259
    • Profil megtekintése
public OnPlayerGiveDamageActor
« Dátum: 2015. Május 25. - 20:14:48 »
0
OnPlayerGiveDamageActor


Ez az eljárás akkor hívódik le, mikor a játékos sebzi az actort.
Szükséges kliens/szerver verzió: 0.3.7 vagy újabb.
Paraméterei
 
(playerid, damaged_actorid, Float:amount, weaponid, bodypart)

 
playeridA játékos száma aki sebzi az actort.
damaged_actoridA sebzet actor száma.
amountA sebzés mértéke, amennyit levett az actor életéből.
weaponidA fegyver száma, amelyel sebezve lett.
bodypartAz actor testrésze, ahol sérülés érte.
VisszatérésAz eljárás nem kezel visszatérési értéket.
Megjegyzés
Az eljárás nem hívódik le, ha az actornál be van állítva a sebezhetetlenség. Lásd SetActorInvulnerable.
Példa
 
public OnPlayerGiveDamageActor(playerid, damaged_actorid, Float: amount, weaponid, bodypart)
{
    new string[128], attacker[MAX_PLAYER_NAME];
    new weaponname[24];
    GetPlayerName(playerid, attacker, sizeof (attacker));
    GetWeaponName(weaponid, weaponname, sizeof (weaponname));
    format(string, sizeof(string), \"%s levett %.0f életet %d actortól %s fegyverrel.\", attacker, amount, damaged_actorid, weaponname);
    SendClientMessageToAll(0xFFFFFFFF, string);
    return 1;
}

 
Kapcsolódó funkciók
CreateActor
SetActorInvulnerable
SetActorHealth
GetActorHealth
IsActorInvulnerable
IsValidActor
Kapcsolódó eljárások
OnActorStreamOut
OnPlayerStreamIm
Forrás: http://wiki.sa-mp.com/wiki/OnPlayerGiveDamageActor

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal