Szerző Téma: public OnVehicleSirenStateChange  (Megtekintve 1284 alkalommal)

Nem elérhető divkn

  • 3259
    • Profil megtekintése
public OnVehicleSirenStateChange
« Dátum: 2015. Április 18. - 20:53:03 »
+2
OnVehicleSirenStateChange


Ez az eljárás akkor hívódik le, mikor a jármű sziréna állapotát változtatják.
Szükséges kliens/szerver verzió: 0.3.7 RC4 vagy újabb.
Paraméterei
 
(playerid, vehicleid, newstate)

 
playeridA játékos azonosítója aki váltja a jármű sziréna állapotát.
vehicleidA jármű azonosítója amin váltva lett a sziréna.
newstateSziréna állapota. 0 ha ki, 1 ha be van kapcsolva.
VisszatéréseAz eljárás nem kezel visszatérési értéket.
Megjegyzés
Ez az eljárás csak akkor hívódik le mikor CreateVehicle vagy AddStaticVehicleEx funkciónál az addsiren paraméter értéke 1.
Példa
 
public OnVehicleSirenStateChange(playerid, vehicleid, newstate)
{
    if(newstate) GameTextForPlayer(playerid, \"~w~sziréna ~g~be\", 1000, 3);
    GameTextForPlayer(playerid, \"~w~sziréna ~r~ki\", 1000, 3);
    return;
}

 
Kapcsolódó funkciók
GetVehicleParamsSirenState
Forrás: http://wiki.sa-mp.com/wiki/OnVehicleSirenStateChange
« Utoljára szerkesztve: 2015. Április 18. - 22:09:45 írta ƒlaﻛh »

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal