Szerző Téma: Checkpoint  (Megtekintve 625 alkalommal)

Checkpoint
« Dátum: 2015. Február 20. - 12:27:23 »
0
Sziasztok!
Irtam egy pizzás munkát , és azt szeretném hogy kidobjon 3 darab random cp-t a játékosnak.
Eddig jutottam:
cpk:
 
/////////////cpk **szod
new Float:pizzak[9][3] = {
{1269.4034,194.8707,19.1411}, // pizzacp1
{1480.4790,378.3343,19.5996}, // pizzacp2
{1406.8604,325.0777,18.5850}, // pizzacp3
{2269.3328,95.6417,26.0630}, // pizzacp4
{2257.4968,145.5856,26.0634}, // pizzacp5
{2326.7285,-102.2134,26.0631}, // pizzacp7
{2389.2195,-32.1964,26.0613}, // pizzacp8
{2397.7119,20.7947,26.0632}, // pizzacp9
{2448.2112,45.2753,26.0624}
};

 
parancs:
 
CMD:rszallit(playerid)
{
Pizzas[playerid] = 1;
new rnd = random(sizeof(pizzak));
SetPlayerCheckpoint(playerid,pizzak[rnd][0],pizzak[rnd][1],pizzak[rnd][2],2);
///ide kellene hogy tovább dobjon még 2 darab cp re és és a cpknék kapjon pénzt
return  1;
}

 
onplayer..:
 
public OnPlayerEnterCheckpoint(playerid)
{
if(Pizzas[playerid] == 1)
{
   new reson;
    new rnd = random(sizeof(pizzak));
        switch(reson)
        {
                   case 0:
                   {
                     SetPlayerCheckpoint(playerid,pizzak[rnd][0],pizzak[rnd][1],pizzak[rnd][2],2);
         }
         case 1:
           {
               GameTextForPlayer(playerid, \"két almafa\", 5000, 1);
            SetPlayerCheckpoint(playerid,pizzak[rnd][0],pizzak[rnd][1],pizzak[rnd][2],2);
         }
         case 2:
           {
         GameTextForPlayer(playerid, \"taps kivitted\", 5000, 1);
         DisablePlayerCheckpoint(playerid);
         }
      }
}         
DisablePlayerCheckpoint(playerid);
return 1;
}

Tudom valami hiányzik de nem jövök rá :/
« Utoljára szerkesztve: 2015. Február 25. - 09:19:30 írta ƒlaﻛh »

Nem elérhető BVZS

  • 487
    • Profil megtekintése
Checkpoint
« Válasz #1 Dátum: 2015. Február 25. - 22:05:33 »
0
Így egyszerű, ha nem működik, szólj, nem teszteltem, csak összecsaptam  :D
http://wiki.sa-mp.com/wiki/SetPVarInt
http://wiki.sa-mp.com/wiki/GetPVarInt
 
CMD:rszallit(playerid)
{
if(GetPVarInt(playerid, \"PizzaCheckpoint\") == 0)
{
Pizzas[playerid] = 1;
new rnd = random(sizeof(pizzak));
SetPVarInt(playerid, \"PizzaCheckpoint\", 1);
SetPlayerCheckpoint(playerid,pizzak[rnd][0],pizzak[rnd][1],pizzak[rnd][2],2);
}
return  1;
}
public OnPlayerEnterCheckpoint(playerid)
{
if(Pizzas[playerid] == 1)
{
new rnd = random(sizeof(pizzak));
if(GetPVarInt(playerid, \"PizzaCheckpoint\") == 1)
{
   SetPVarInt(playerid, \"PizzaCheckpoint\", 2);
   SetPlayerCheckpoint(playerid,pizzak[rnd][0],pizzak[rnd][1],pizzak[rnd][2],2);
}
else if(GetPVarInt(playerid, \"PizzaCheckpoint\") == 2)
{
   SetPVarInt(playerid, \"PizzaCheckpoint\", 3);
   GameTextForPlayer(playerid, \"két almafa\", 5000, 1);
   SetPlayerCheckpoint(playerid,pizzak[rnd][0],pizzak[rnd][1],pizzak[rnd][2],2);
}
else if(GetPVarInt(playerid, \"PizzaCheckpoint\") == 3)
{
   SetPVarInt(playerid, \"PizzaCheckpoint\", 0);
   GameTextForPlayer(playerid, \"taps kivitted\", 5000, 1);
   DisablePlayerCheckpoint(playerid);
}
}
return 1;
}

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal