Szerző Téma: AttachObjectToVehicle  (Megtekintve 992 alkalommal)

Nem elérhető Radikal

  • 273
  • Kenton
    • Profil megtekintése
AttachObjectToVehicle
« Dátum: 2015. Február 05. - 23:59:21 »
0
Sziasztok!
 



Nemrég tanáltam egy remek \"AttachObjectToVehicle\" Editort,amivel ellis készítettem néhány remek dolgot,nos a problémám csak azz,hogy sajnálatom módon még nemkészítettem ilyesmit,és nemnagyon tudom hogykéne bescriptelni!

Mellesleg egy
\"Defensive\" editről lenne szó.

Amit elkészítettem,egy villogó egy jármúvre.Nos leis írom a koordinátákat,remélem tudtok segíteni!

 


AttachObjectToVehicle(objectid, vehicleid, 0.009999, -0.389999, 0.894999, 1.004999, 0.000000, 0.000000); //Object Model: 19419 |

 


És itt vannak a járművnek a koordinátái!
 


CreateVehicle(596, 2256.4131, -85.3729, 26.2362, 90.0000, 1, 0, 100);
« Utoljára szerkesztve: 2015. Február 07. - 14:14:08 írta AdPex »

Nem elérhető skyLine

  • Globális moderátor
  • 2171
  • 2020
  • Vaterán
    • Profil megtekintése
AttachObjectToVehicle
« Válasz #1 Dátum: 2015. Február 08. - 09:29:40 »
0
Telorol annyit tudok mondani hogy a modelid helyere ird be azt a szamot amit a vegen ir megjegyzesbe vehicleid helyere meg csinald meg new kocsi; kocsi = CreateVehicle(...);

AttachObjectToVehicle
« Válasz #2 Dátum: 2015. Február 08. - 09:56:04 »
+1
new kocsi;
public OnGameModeInit ()
{
    kocsi = CreateVehicle(596, 2256.4131, -85.3729, 26.2362, 90.0000, 1, 0, 100);
    AttachObjectToVehicle(19419, kocsi, 0.009999, -0.389999, 0.894999, 1.004999, 0.000000, 0.000000);
}

 
Elviekben így kellene :D

Nem elérhető skyLine

  • Globális moderátor
  • 2171
  • 2020
  • Vaterán
    • Profil megtekintése
AttachObjectToVehicle
« Válasz #3 Dátum: 2015. Február 08. - 10:04:11 »
0
Ja igy.  :D

Nem elérhető rhassi

  • 624
    • Profil megtekintése
AttachObjectToVehicle
« Válasz #4 Dátum: 2015. Február 15. - 23:38:24 »
0
AttachObjectToVehicle nem modelid-t kezel, hanem objectid-t. Tehát először létre kell hozni egy objectet, amit csatolni tudunk.
 

public OnGameModeInit ()
{
    new kocsi = CreateVehicle(596, 2256.4131, -85.3729, 26.2362, 90.0000, 1, 0, 100);
    new villogo = CreateObject(19419, 0, 0, 0, 0, 0, 0); // Mindegy hova hozzuk létre, mert egyből csatoljuk is a járműhöz.
    AttachObjectToVehicle(villogo, kocsi, 0.009999, -0.389999, 0.894999, 1.004999, 0.000000, 0.000000);
}

AttachObjectToVehicle
« Válasz #5 Dátum: 2015. Február 18. - 17:47:30 »
0
Idézetet írta: rhassi date=1424039904\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"52457\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
AttachObjectToVehicle nem modelid-t kezel, hanem objectid-t. Tehát először létre kell hozni egy objectet, amit csatolni tudunk.
 

public OnGameModeInit ()
{
    new kocsi = CreateVehicle(596, 2256.4131, -85.3729, 26.2362, 90.0000, 1, 0, 100);
    new villogo = CreateObject(19419, 0, 0, 0, 0, 0, 0); // Mindegy hova hozzuk létre, mert egyből csatoljuk is a járműhöz.
    AttachObjectToVehicle(villogo, kocsi, 0.009999, -0.389999, 0.894999, 1.004999, 0.000000, 0.000000);
}

 

úgy úgy!.

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal