Szavazás

Random időközönként legyenek "lerobbant katonai jármű" lootok?

Összes szavazó: 21

Szerző Téma: Infected Regions Role Play  (Megtekintve 7055 alkalommal)

Nem elérhető BVZS

  • 487
    • Profil megtekintése
Infected Regions Role Play
« Dátum: 2015. Január 28. - 20:00:14 »
+14

\"IRRPAdLogoc52d4.png\"
Facebook: Kattints ide

Szerver Trailer:



Weboldal:
www.irrp.ml

YouTube csatorna:
Kattints ide

A szerver IG története:
Kattints ide

Szerverünk hivatalos zenéje:
Kattints ide, készítette: Ben

TeamSpeak IP:
lynx-hosting.com:9989

Szerver IP:
91.121.30.46:22141 (Zárva)

Szerver nyitási időpontja:
Jelenleg ismeretlen

Figyelem!



A szerver indulása valamikor az új kliens teljes megjelenése után fog megtörténni.
(0.3.7)

Pontos dátumot sajnos nem tudunk mondani. Addig is, kitartást annak aki már várja a szervert!


Nincs túl sok már hátra!




A városok még mindig pályázhatók!


Elnézést kérünk azoktól akik már egyszer megírták a pályázatot a régi fórumra.


Sajnos azok a dokumentumok elvesztek, ezért kérünk titeket, hogy nyissátok meg ismét a pályázatot az alábbi linken:
Kattints ide
 



\"gallery3.png\"\"gallery5.png\"
\"gallery6.png\"\"gallery7.png\"
 



Bevezetés

Üdvözlet SA-MP Közösség! A
Los Santos Life Role Play admin csapata bemutatja nektek az Infected Regions Role Play-t. Amikor a csapat úgy gondolt, hogy befejezi az LSL-t, már akkor terveztek, egy ilyesféle szerepjáték szervert. Miről is lenne szó? Ebben a játékmódban egy posztapokaliptikus világgal állunk szemben, ahol egy vírus terjedt futótűzként az emberek között. A vírus megtámadja az ember agyát és elhalálozás után visszahozza azt az \"életbe\", élőhalottként. A sokunk által ismert The Walking Dead sorozatból merítettük az ötletet, tehát, ha olyan elemekkel találkoztok a játékmenet közben, ami a sorozatra hasonlít, ne lepődjetek meg. Természetesen a szabályok ugyan úgy jelen vannak itt is, mint a normális RP játékmódban. Szeretnénk mutatni nektek valami újat, valami jobbat, mint az átlag RP.



Funkciók

Regisztrációkor meg tudjuk adni, karakterünk jelszavát, életkorát, nemét, kasztját. Kaszt választásakor jól gondoljuk meg, hogy melyiket választjuk, mert ezt csak ilyenkor lehet beállítani, adminok nem fogják kérésre átállítani. A kaszt kiválasztása után megtekinthetjük a szerver apró, gyors, tömör tutorial-ját. Ez egy kis \"videó\" ami fontosabb dolgokat ismertet velünk, mire kell odafigyelni a játék során.





Spoiler for Járművek:


A szerverre bekerült egy új parancs, a
/check. Ezzel a paranccsal le tudjuk nézni, hogy a járműnek amit nézünk, vannak-e kerekei, van-e motorja, van-e akkumulátora, illetve a csomagtartó tartalmát tudjuk megnézni. Ezek a parancsok csak akkor működnek, hogyha a jármű motorházteteje (/bonnet), vagy a csomagtartója (/boot) fel van nyitva. A csomagtartó használatának parancsa, a /trunk. Ezzel a paranccsal tudunk kivenni, illetve berakni valamit a csomagtartóba. Figyelem: a járművek felrobbanás után nem spawnolnak vissza!



  • /check [alparancs]
     \"bonnet\": Megnézzük a motorháztető tartalmát.

     \"boot\": Megnézzük a csomagtartó tartalmát.

     \"tires\": Megnézzük a jármű kerekeit.


  • /trunk [alparancs]
     \"put\": Berakunk valamit a csomagtartóba.

     \"take\": Kiveszünk valamit a csomagtartóból.



Képek:

Spoiler for Műszerfal. Elhelyezkedés a képernyőn: Bal alsó sarok.:
\"muszerfal.png\"

Spoiler for Vigyázat: nagy felbontású képek!:
\"sa-mp-068.png\"

\"sa-mp-069.png\"

\"sa-mp-070.png\"

\"sa-mp-071.png\"

Spoiler for Kasztok:


Orvos: Az orvos gyógyítani tud más túlélőket ha esetleg sérültek, illetve több gyógyászati eszközt tud létrehozni, mint például a kötszer(vérzés elállításra), elsősegély csomag (életerő feltöltése).



  • /heal [iD]: Feltölti egy játékos életét 25.0 egységgel. 45 percenként tudja használni a parancsot.


  • /medication [alparancs]: Gyógyszert tud készíteni, ha van hozzá alapanyaga. Fő alapanyag neve: Gyógyszer.
     \"bandage\" (1): Géz, vérzés elállítására van.

     \"painkiller\" (1): Fájdalomcsillapító, fejfájás vagy egyéb fájdalmak csillapítására van. (Mozgó képernyő esetén)

     \"morphine\" (2): Morfium, csonttörés után fájdalomcsillapításra alkalmas. (Sprinteléskor összeesik a karakter)

     \"medkit\" (3): Elsősegély, használatakor 35.0 egységgel növeljük az életünket.

     \"vitamin\" (1): Egyéb vitaminok, fertőzés csökkentését szolgálják.



Szerelő: A szerelők képesek járműveket szerelni, illetve ha összeszedi a kellő alkatrészeket, akkor képes lesz megalkotni azt, valamint különböző elektronikai berendezéseket is képes előállítani.



  • /repair [alparancs]: Egy jármű adott alkatrészét javítja meg, vagy cseréli ki.
     \"engine\": Fokozatosan javítjuk a jármű motorját. Szükséges hozzá: csavarhúzó.

     \"tire\": Megjavítjuk a jármű kerekeit, hogyha azok defektesek. Szükséges hozzá: csőkulcs.


  • /putin [alparancs]: Be/felrakunk valamilyen alkatrészt a járműre. Megjegyzés: aksit és kereket az is tud be/felrakni, aki nem szerelő.
     \"engine\": Motort rakunk a járműbe. Szükséges hozzá: csavarhúzó.

     \"battery\": Akkumulátort rakunk a járműbe. Szükséges hozzá: csőkulcs.

     \"tire\": Kereket rakunk fel a járműre. Szükséges hozzá: csőkulcs.




Pilóta: A pilóta képes helikoptert és egyéb repülőgépeket vezetni.



  • /craft [alparancs]:
     \"parachute\": Ejtőernyőt készítünk. Szükséges hozzá: Ruhadarab(3).

     \"wt\": Walkie Talkie-t készítünk. Szükséges hozzá: Telefon(1).



Katona: A katona több életerővel rendelkezik, illetve a lőfegyverekkel több sebzést tud bevinni az áldozataiba, valamint lőszert képes előállítani.



  • /craft [alparancs]:
     \"9mm\": Pisztolyok, géppisztolyok. Szükséges hozzá: 3 vasérc.

     \"Sörét\": Sörétes puskák. Szükséges hozzá: 5 vasérc.

     \".30\": Gépfegyverek. Szükséges hozzá: 10 vasérc.

     \".22\": Gépfegyverek. Szükséges hozzá: 10 vasérc.

     \".50\": Mesterlövész puskák. Szükséges hozzá: 20 vasérc.


Spoiler for Favágás:


A játéktéren lévő fák 70%-a dinamikus, vagyis kivágható. A favágás egyszerű: szükségünk lesz egy láncfűrészre, kiválasztunk egy fát és nekilátunk a favágásnak. Ez a folyamat 20 másodpercet vesz igénybe. Ez a játékban elég hosszú idő, mivel bármikor ránk törhet valaki, azzal a szándékkal, hogy kirabol, vagy épp ha olyan a játékos, megöl. A fa kivágása után a fa automatikusan az inventory-ba kerül. A fa típusától függően kap a játékos kivágott, nyersanyagként felhasználható fákat.


Spoiler for Kép a folyamatról:
\"favagas.png\"



  • /cutwood: Megkezdjük a fa kivágását.


Spoiler for Bányászat:


A bányászathoz szükséges, alapvető felszerelés a csákány. Ha van csákányunk, akkor ki tudunk bányászni dinamikus érceket. Ezek az ércek jól láthatóak a játékban. A különböző érceket a Bone County bányában találhatjuk meg. A bányászat előtt alaposan gondoljuk át, hogy egyedül megyünk-e oda vagy csapatban, mivel csak ezen az egy helyen lehet bányászni. Az érceket be tudjuk olvasztani és különböző alapanyagokat nyerhetünk így, pl: Material-t tudunk készíteni, ha
katonai kasztunk van. Material-ból pedig lőszereket lehet készíteni.

Spoiler for Kép a folyamatról:
\"banyasz.png\"



  • /mining: Megkezdjük az érc kifejtését.


Spoiler for Halászat:


Halászat előtt be kell szereznünk egy horgászbotot. A halászat egy hosszadalmas folyamat, de gyümölcsöző is lehet, attól függ, hogy mit fogunk ki a vízből. A halak lehetnek fertőzöttek és lehetnek teljesen egészségesek is. A kifogott halakat meg tudjuk sütni tábortűz mellett, így a hal jobban csökkenti éhségünket, mintha nyersen ennénk.


Spoiler for Kép a folyamatról:
\"horgasz.png\"



  • /fishing: Elkezdjük a horgászatot.


  • /cooking: Megsütjük a kifogott halat tábortűz mellett.



Spoiler for Táskák, tárgyak elraktározása:


Különböző tárgyakat, élelmiszereket és egyéb más dolgot találhatunk az elhagyatott utcákon, házak előtt, sikátorokban és más helyiségeknél. Egy tárgy pontos észrevétele a tárgy pozíciójának 2 méteres körzetében történik. Ekkor a tárgy fölött 3D-s textdraw-ban láthatjuk a tárgy nevét. A tárgyak felvétele (/pickitem vagy \'N\' gomb) után, a tárgy automatikusan a táskába kerül ha van benne elég hely. A szerveren jelenleg 5 fajta táska van, különböző űrtartalmakkal.




  • /(i)nventory [alparancs]:
     \"use\": Használunk egy adott tárgyat.

     \"drop\": Eldobunk egy adott tárgyat.
    Megjegyzés: Visszavenni már nem tudjuk, végleg elveszik!
     \"give\": Átadunk egy adott tárgyat egy másik játékosnak.

     \"move\": Áthelyezünk egy tárgyat az egyik slotról a másikra.

     \"hud\": Kikapcsoljuk a táska textdraw-ját, vagyis eltűnik. A parancs még1x való beírása után előjön a textdraw.
    Megjegyzés: Ez a folyamat úgy is működik, ha csak a \'H\' gombot nyomjuk meg.


Egy másik táska felvétele esetén a földről felvett táska a jelenlegi táskánkban lesz és, ha azt \"használjuk\" (
/i use), akkor előjön egy párbeszéd ablak, ahol a szerver rákérdez, hogy biztosan le szeretnéd cserélni a táskát. Ha a felvett táska férőhelye kisebb, mint a jelenlegi, akkor azok a slotok eltűnnek és a tárgyak is törlődnek. Tehát, ha van egy 15 slotos táskánk és le szeretnénk cserélni egy 10 slotosra, akkor az utolsó 5 sloton lévő tárgyak elvesznek.

Spoiler for 3-as típusú táska (15 slot). Elhelyezkedés a képernyőn: Jobb oldalt középről lefelé.:
\"tasdadw.png\"

Spoiler for Fegyverek, lőszerek:


Mit is mondhatnék.. A fegyverek ebben a világban létfontosságú szereppel bírnak. Fegyvereket különböző fegyverszállító járművek, rendészeti épületek közelében találhatók. Ha találtunk egy fegyvert, azzal még nem vagyunk kisegítve, szükségünk lesz lőszerre is. Lőszerek általában fegyverek közelében vannak, de máshol is előfordulnak.


A lőszereket és a fegyvereket a következő csoportokba soroltuk:



  • 9mm - Pisztolyok, géppisztolyok


  • Sörét - Sörétes puskák


  • .22, .30 - Gépfegyverek


  • .50 - Mesterlövész puskák



Ha elővettünk egy fegyvert, akkor a táskánkban lévő összes hozzátartozó golyó belekerül a fegyverbe. Ha a fegyvert elrakjuk (
/putgun), akkor a fegyvert és a lőszereket külön rakja be a táskánkba a rendszer.



  • /putgun: Kézben lévő fegyvert elrakjuk a táskába. Megjegyzés: Ilyenkor a lőszert külön rakja be a táskába, ha a parancs használatakor. Szükséges 2 szabad slot a táskában.


  • /dropgun: Kézben lévő fegyvert dobunk a földre. Megjegyzés: Ez a földre dobott fegyver restart után elvész!


  • /pickupgun: Földön lévő fegyvert tudunk felvenni. Megjegyzés: Csak azokat tudjuk felvenni amit, valamikor valaki /dropgun paranccsal földre dobott. Ezek úgy vannak jelölve, hogy a fegyver neve alatt mutatja a lőszert is.



Spoiler for Éhség, szomjúság, egészségi állapot:


A játékban ügyelnünk kell arra, hogy karakterünk ne éhezzen, ne szomjazzon és ne legyen beteg. Mind a három tényezőt javítani tudjuk a megfelelő élelmiszerekkel, gyógyszerekkel. Ha valamelyik szükséglet eléri a 100 vagy 1000%-ot, akkor karakterünk élete rohamosan elkezd csökkenni, illetve a rendszer jelzi, hogy sürgősen lásd el karaktered, vagy belehal.


Spoiler for Szükségletek mutatói. Elhelyezkedés a képernyőn: Jobb alsó sarok.:
\"cefsgr.png\"



  • Halványzöld csík: fertőzöttség, betegség mutatója. Max: 1000%


  • Citromsárga csík: éhség mutatója. Max: 100%


  • Világoskék csík: szomjúság mutatója. Max: 100%



Spoiler for Élőhalottak:


A szerveren kiépítettünk egy rendszert, melynek segítségével dinamikus NPC-ket tudunk létrehozni \"élőhalottakként\". Körülbelül
162 van jelenleg a szerveren, elszórva a játéktéren. Ez a rendszer jelenleg alpha státuszban van, mivel eléggé kezdetleges, értsd: ha elkezdenek követni, átmennek az objecteken. 10-20 perces újra spawnolási idejük van. Ha egy zombi a közelünkben van (vagyis 1.5 range * -ban), 1% -ot növekedik a fertőzöttségünk, melyet vitaminokkal és egyéb gyógyszerekkel tudunk csökkenteni.

A következő módokon értelmezzük, amikor egy élőhalott észrevesz:



  • Karakterünk állóhelyzetben van: 20.0 range -ban vesz észre és kezd el felénk futni.


  • Karakterünk guggol: 8.0 range -ban vesz észre és kezd el felénk futni.


  • Ha karakterünk járműben ül: 5.0 range -ban vesz észre és kezd el felénk futni.



Megjegyzés: range * = Egy láthatatlan checkpointnak/tartománynak/hatókörnek felel meg.

Élőhalottakra való hatás fegyverrel:



  • Fejlövés: Azonnali halál


  • Katana-val (Szamurájkarddal): Egy csapással, 33,3% esély, hogy levágjuk a fejét és meghal.



Spoiler for Halál:


Ha a játék menete során meghalunk valamilyen oknál fogva, egy holttest lesz ott ahol meghaltunk. A halálunk után két percet kell várnunk míg respawnol a karakterünk. A respawn után tisztalappal kezdünk valahol egy véletlenszerű helyen. Lehetőségünk van megnézni egy adott holttest elhalálozási okát és el tudjuk venni a felszereléseit.


Egy holttest három napig van a szerveren, a három nap eltelte után törlődik.

Spoiler for Kép a holttestről.:
\"sa-mp-096.png\"



  • /corpse [alparancs]
     \"check\": Megvizsgáljuk a holttestet.

     \"info\": Megnézzük a holttest tartalmát.

     \"take\": Elveszünk valamit a holttesttől.




Városok, szociális élet

A következő városok vannak eddig a szerveren:




  • Corville


  • Vertmont



Mindegyik város élén egy frakció áll, ami mindent megtesz a város biztonságáért, fejlődéséért. Ezek a városok Bone County-ban helyezkednek el. Az ilyesfajta városokban teljes a biztonság, ide nem támadnak be az élőholtak. A közösségi életet ezeken a helyeken lehet létrehozni. A többi város, mint pl:


a vírus terjedése során, így ezek tele vannak élőhalottakkal.


Utószó

A témát mindig bővítem, frissítem, ha valami új dolog vagy terv kerül be. Sok szeretettel várunk minden kedves játékost közösségünkbe, aki meg szeretne ismerkedni ezzel az új környezettel, játékmóddal. A szervert előreláthatólag a 0.3.7 -es verzióra készítjük. Ez még nem azt jelenti, hogy amit kijött a kliens, már indul is a szerver, de minden tőlünk telhetőt megteszünk a gyors és zökkenőmentes nyitáshoz. Látogassatok el weboldalunkra is, ahol nyomon követhetitek a szerver fejlesztésének menetét. Mindenkinek további szép estét és jó éjszakát kívánok!




A csapat

Phami - Főadmin

Daww - Főadmin

weekz - Főadmin

Petierc - Főadmin

Flash (TwoClose) - Főadmin és scripter

Dfoglalo - Főadmin és scripter
« Utoljára szerkesztve: 2015. Május 03. - 20:26:56 írta TwoClose »

Nem elérhető ZyZu.

  • Globális moderátor
  • 8939
  • my turbo diesel forum
  • Discord: ZyZu.
    • Profil megtekintése
Infected Regions Role Play
« Válasz #1 Dátum: 2015. Január 28. - 20:08:34 »
0

Flash (TwoClose) - Főadmin és scripter[/quote]
mivan? :o még egy flős?  :blink:

Nem elérhető Thomas_Jonson

  • 560
  • Thomas_Jonson
    • Profil megtekintése
Infected Regions Role Play
« Válasz #2 Dátum: 2015. Január 28. - 20:09:39 »
0
Idézetet írta: ZyZu. date=1422472114\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"52342\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


Flash (TwoClose) - Főadmin és scripter
mivan? :o még egy flős?  :blink:
 
[/quote]
Azt hittem, hogy csak nekem tűnik fel. Elsőnek, azt hittem, hogy az igazi Flash, de utána néztem, hogy még sem.

Nem elérhető BVZS

  • 487
    • Profil megtekintése
Infected Regions Role Play
« Válasz #3 Dátum: 2015. Január 28. - 20:10:55 »
0
Idézetet írta: ZyZu. date=1422472114\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"52342\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


Flash (TwoClose) - Főadmin és scripter
mivan? :o még egy flős?  :blink:
 
[/quote]
Amióta LSL-en admin vagyok 2009 - 2010 azóta vagyok Flash, vagyis ott így hívnak. Ide már direkt azért nem így regisztráltam mert már volt egy :)

Nem elérhető $JOE$

Infected Regions Role Play
« Válasz #4 Dátum: 2015. Január 28. - 20:13:43 »
+1
Gyűljetek, ebből még lehet is valami. :D
Sok sikert itt is.

Infected Regions Role Play
« Válasz #5 Dátum: 2015. Január 28. - 20:37:58 »
+4
FLASH  <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3
Keszoluben a legjobb szerver az LSL utan
www.twitch.tv/almightymartin

Az év STAFF tagja - 2015
Az év RP szervere - 2015 - [rc-rp.hu]

Red County Role Play [rc-rp.hu] - Tulajdonos
Project San Andreas [psa.hu] - Főadminisztrátor
See MTA LV [see-game.com] - Admin 4

Nem elérhető Noire

  • 215
  • 2014 © Az év parkouröse
    • Profil megtekintése
Infected Regions Role Play
« Válasz #6 Dátum: 2015. Január 28. - 20:43:30 »
+2
Nagyon Project Apocalypse Roleplay másolatnak tűnik. (Nem beszólás avagy leszólás akart lenni, csak megjegyzés.) Ezen kívül sok sikert, ha még jól is sikerül akkor plusz egy állandó playeretek lesz. ;)

Nem elérhető BVZS

  • 487
    • Profil megtekintése
Infected Regions Role Play
« Válasz #7 Dátum: 2015. Január 28. - 20:51:48 »
+1
Idézetet írta: A$AP date=1422473878\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"52342\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
FLASH  <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3
Keszoluben a legjobb szerver az LSL utan
 
Ez kedves. Légy üdvözölve nálunk!  ^-^
 

Nagyon Project Apocalypse Roleplay másolatnak tűnik. (Nem beszólás avagy leszólás akart lenni, csak megjegyzés.) Ezen kívül sok sikert, ha még jól is sikerül akkor plusz egy állandó playeretek lesz. ;)
 
[/quote]
Valóban, hasonlít rá az elképzelés. De valljuk be.. Nehéz manapság olyas valamit csinálni, mely teljesen különbözik a többitől. Ráadásul ha jól tudom, ez lesz Magyarország első ilyen típusú kifejezetten szerepjáték szervere.

Nem elérhető Ben

  • 1754
  • Ben apó
    • Profil megtekintése
Infected Regions Role Play
« Válasz #8 Dátum: 2015. Január 28. - 22:02:27 »
+1
Pont ilyenen gondolkozom már hónapok óta, erre itt van az egész egyben. Rengeteg ötletem van, várom ám.

Nem elérhető BVZS

  • 487
    • Profil megtekintése
Infected Regions Role Play
« Válasz #9 Dátum: 2015. Január 28. - 23:07:55 »
0
Idézetet írta: Ben date=1422478947\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"52342\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Pont ilyenen gondolkozom már hónapok óta, erre itt van az egész egyben. Rengeteg ötletem van, várom ám.
 
Ötletek jöhetnek ezerrel a fórumunkra. :)
« Utoljára szerkesztve: 2015. Április 07. - 11:44:37 írta TwoClose »

Nem elérhető Sentor

  • 227
  • Cappsy védence :D
    • Profil megtekintése
Infected Regions Role Play
« Válasz #10 Dátum: 2015. Január 28. - 23:42:33 »
0

Jóféleee!!
Azthiszem egy kicsit megyek őrültet RP-zni :DD
Mindenkit majd darabokban akarok látni :D
Majd a loot rendszerre leszek kiváncsi, milyen lesz :D

Nem elérhető Flash

  • 5726
  • (っ◕‿◕)っ
    • Profil megtekintése
Infected Regions Role Play
« Válasz #11 Dátum: 2015. Január 28. - 23:49:33 »
+2
Pár hete egy barátom rám ír, hogy te mióta scriptelsz RP szervert.. Mondtam magamban mivan?! Aztán linkelte a leírást, és látom a csapat-ban hogy tényleg ott van egy Flash hát mondom oké :D
Egyébként nekem is évek óta ez a \"nevem\" :) Sok sikert a szerverbe. Látok benne fantáziát!
« Utoljára szerkesztve: 2015. Január 28. - 23:51:06 írta ƒlaﻛh »

Nem elérhető Sentor

  • 227
  • Cappsy védence :D
    • Profil megtekintése
Infected Regions Role Play
« Válasz #12 Dátum: 2015. Január 29. - 11:25:36 »
+1
Látom a forum jól ki van halva. Remélem sokan leszünk :D

Nem elérhető scripter01

  • 1035
  • Ex Moderálisan Globális
    • Profil megtekintése
Infected Regions Role Play
« Válasz #13 Dátum: 2015. Január 29. - 12:27:03 »
0
Idézetet írta: ƒlaﻛh date=1422485373\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"52342\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Pár hete egy barátom rám ír, hogy te mióta scriptelsz RP szervert.. Mondtam magamban mivan?! Aztán linkelte a leírást, és látom a csapat-ban hogy tényleg ott van egy Flash hát mondom oké :D
Egyébként nekem is évek óta ez a \"nevem\" :) Sok sikert a szerverbe. Látok benne fantáziát!
 
Flash most ezt úgy mondtam mint ha nem scriptelnél RP szerver XD haha :D

Infected Regions Role Play
« Válasz #14 Dátum: 2015. Január 29. - 13:40:46 »
+1
Nem mondanám hogy ki van halva a fórum, hisz még nem is élt igazán :D Csak nemrég lett publikálva szóval kell egy kis idő még összegyűlnek ott az emberek. Szóval tessék jönni és telenyomatni azt. :D

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal