Szerző Téma: SA-MP 0.3c Kliens és Szerver  (Megtekintve 22138 alkalommal)

Nem elérhető Csabesz

  • 7827
    • Profil megtekintése
SA-MP 0.3c Kliens és Szerver
« Dátum: 2010. November 28. - 15:12:14 »
0
\"logo_forum.gif\"
 
SA:MP 0.3c
Legfõbb jellemzõk:
- Újratervezett autó rendszámtábla rendszer
- \"Részecske\" objectek például a tûzhöz
- Tartalmaz pár új és újradolgozott modelt mint például sapkák, szemüvegek amiket lehet viselni.
- Új stunt objeteket és épületeket tartalmaz
- Továbbfejlesztett jármû és object \"szörfölés\"
- A jármû lámpák és ajtók mostmár szerveroldalról vezérelhetõek
- Mostmár bármilyen fegyvert használhatsz a jármûbõl való lövöldözéshez (ha utas vagy)
- A karakterek színezhetõsége a szövegeken és a dialógusokon belül
- Vadonat új szerverscriptelési lehetõségek és hibajavítások!
Külön köszönet a GamerX szervernek és a SA-MP Béta Csapat akik hozzájárultak a grafikai munkához!
Írta: hpeter94


Pár újítás / javítás:
Eltávolításra kerültek az alábbi funkciók.:
SetPlayerHoldingObject, IsPlayerHoldingObject és StopPlayerHoldingObject
Ezek helyett 3 db új funkció lett beépítve.:
[pawn] # Define MAX_PLAYER_ATTACHED_OBJECTS 5 / / Ez a kapcsolatok száma  [ 5 = 0-4  ]
 native SetPlayerAttachedObject ( playerid, index, modelid, bone, Float : fOffsetX = 0.0 , Float : fOffsetY = 0.0 , Float : fOffsetZ = 0.0 , Float : fRotX = 0.0 , Float : fRotY = 0.0 , Float : fRotZ = 0.0 , Float : fScaleX = 1.0 , Float : fScaleY = 1.0 , Float : fScaleZ = 1.0 ) ; natív SetPlayerAttachedObject (playerid, index, modelid, csont, Float: fOffsetX = 0.0, Float: fOffsetY = 0.0, Float: fOffsetZ = 0.0, Float: fRotX = 0.0, Float: fRotY = 0.0, Float: Frotz = 0.0, Float: fScaleX = 1,0, Float: fScaleY = 1.0, Float: fScaleZ = 1,0);
 native RemovePlayerAttachedObject ( playerid, index ) ; natív RemovePlayerAttachedObject (playerid, index);
 native IsPlayerAttachedObjectSlotUsed ( playerid, index ) ; natív IsPlayerAttachedObjectSlotUsed (playerid, index);
[/pawn]
Ha használtátok a SetPlayerHoldingObject funkciót egy egyszerû definíció segítségével \"átalakíthatjátok\" az új funkciókra.:
[pawn]
 #define SetPlayerHoldingObject(%1,%2,%3,%4,%5,%6,%7,%8,%9) SetPlayerAttachedObject(%1,MAX_PLAYER_ATTACHED_OBJECTS-1,%2,%3,%4,%5,%6,%7,%8,%9) # Define SetPlayerHoldingObject (% 1,% 2,% 3,% 4,% 5,% 6,% 7, 8%,% 9) SetPlayerAttachedObject (% 1, MAX_PLAYER_ATTACHED_OBJECTS-1,% 2,% 3,% 4,% 5,% 6,% 7, 8%,% 9)
 #define StopPlayerHoldingObject(%1) RemovePlayerAttachedObject(%1,MAX_PLAYER_ATTACHED_OBJECTS-1) # Define StopPlayerHoldingObject (% 1) RemovePlayerAttachedObject (% 1, MAX_PLAYER_ATTACHED_OBJECTS-1)
 #define IsPlayerHoldingObject(%1) IsPlayerAttachedObjectSlotUsed(%1,MAX_PLAYER_ATTACHED_OBJECTS-1); # Define IsPlayerHoldingObject (% 1) IsPlayerAttachedObjectSlotUsed (% 1, MAX_PLAYER_ATTACHED_OBJECTS-1);
[/pawn]


Újításnak számít az is, hogy több helyen is lehet színezni a bevitt szöveget.
Használata egyszerû: {SZÍN KÓD}Üzenet
[pawn]
SendClientMessage ( playerid,COLOR_WHITE,\"Welcome to {88AA88}G{FFFFFF}rand {88AA88}L{FFFFFF}arceny\" );
[/pawn]


Rendszám megadása a következdõ képen.:
[pawn]SetVehicleNumberplate ( vehicleid, szám );[/pawn]
Ez a függvény nem használható olyan jármûvekre, amelyek nincs rendszámtáblája. (PL: Hajó, Repülõ )


Jármûvek tulajdonságaira vonatkozó függvény.:
[pawn]
#define VEHICLE_PARAMS_UNSET    -1
#define VEHICLE_PARAMS_OFF  0
#define VEHICLE_PARAMS_ON   1
native SetVehicleParamsEx ( vehicleid, engine, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective );
native GetVehicleParamsEx ( vehicleid, &engine, &lights, &alarm, &doors, &bonnet, &boot, &objective );
[/pawn]
Ezeket a paramétereket nem kell megadni a SetVehicleParamsForPlayer ( ) függvénynél, mert automatikusan megadja az értékeket.
[pawn]
new engine, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective;
if ( strcmp ( cmdtext, \"/startengine\",true ) == 0 )
{
    new vid = GetPlayerVehicleID ( playerid );
    if ( vid != INVALID_VEHICLE_ID )
    {
        GetVehicleParamsEx ( vid, engine, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective );
        SetVehicleParamsEx ( vid,VEHICLE_PARAMS_ON, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective );
    }
    return 1;
}
if ( strcmp ( cmdtext, \"/stopengine\",true ) == 0 )
{
    new vid = GetPlayerVehicleID ( playerid );
    if ( vid != INVALID_VEHICLE_ID )
    {
        GetVehicleParamsEx ( vid, engine, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective );
        SetVehicleParamsEx ( vid,VEHICLE_PARAMS_OFF, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective );
    }
    return 1;
}
[/pawn]


ManualVehicleEngineAndLights ( )
Az OnGameModeInit eljárás alatt lehet alkalmazni.
Ez a függvény arra szolgál, hogy egy adott jármûbe beszáll egy játékos, akkor nem indul el automatikusan a motor illetve éjjel a lámpa sem kapcsol be.


SetPlayerMapIcon ( )
[pawn]
# Define MAPICON_LOCAL 0 / / Helyi
# Define MAPICON_GLOBAL 1 / / Mindig megjelenik
# Define MAPICON_LOCAL_CHECKPOINT 2 / / Helyi + Ellezörzõpont
# Define MAPICON_GLOBAL_CHECKPOINT 3 / / Midig megjelenik + Ellenörzõpont
 native SetPlayerMapIcon ( playerid, iconid, Float : x, Float : y, Float : z, markertype, color, style = MAPICON_LOCAL ) ; natív SetPlayerMapIcon (playerid, iconid, Float: x, Float: y, Float: z, markertype, szín, stílus = MAPICON_LOCAL );
[/pawn]


AttachObjectToVehicle ( )
Szerintem egyértelmû. Tárgy csatolása jármûhöz.


Új tárgyak
Ezekhez rengeteg dokumentáció kell hogy készüljön. Néhány hasznos információ hamarosan megjelenik a SA-MP wikin. Bevezetõként, köszönet a SA-MP Béta csapatnak, a San Andreas Multiplayer most már több száz új objektumot tartalmaz, beleértve a részletes objektumokat is. Ezek új modell/objektum ID-ket használnak, amelyek alapesetben nem találhatóak meg a San Andreasban. Az ID-k teljes verziója megtalálható a GTA San Andreas mappádban a models\\samp.ide fájlban, bármely 0.3c verzió telepítése után.
Új tárgyak azonosítói és képek róluk: Letöltés!


Letöltés:
0.3c R3 Kliens
0.3c R2  Linux Szerver
0.3c R2 Windows Szerver
« Utoljára szerkesztve: 2011. Május 03. - 12:59:54 írta SticK »

Nem elérhető jana4

  • 5929
  • Ex Staff
    • Profil megtekintése
SA-MP 0.3c Kliens és Szerver
« Válasz #1 Dátum: 2010. November 28. - 15:29:12 »
0
Épp most teszteltem a szines chatet. :P

Nem elérhető tru3man

  • 3254
  • Richard
    • Profil megtekintése
SA-MP 0.3c Kliens és Szerver
« Válasz #2 Dátum: 2010. November 28. - 15:34:01 »
0
Elõbb kiraktam a hírekbe mert ez még csak 1 hír szinte :D
oldschool

Nem elérhető Depi

  • 2259
  • Még mindig TrYp. :)
    • Profil megtekintése
SA-MP 0.3c Kliens és Szerver
« Válasz #3 Dátum: 2010. November 28. - 15:34:35 »
0
Ezzel sok új lehetõség lesz majd,kösz a leírást. :D Fõleg ez az új SendClientMessage-s cucc tetszik :D:D

Nem elérhető ZeRo

  • 4620
  • Ex Globális Moderátor
    • Profil megtekintése
SA-MP 0.3c Kliens és Szerver
« Válasz #4 Dátum: 2010. November 28. - 15:36:53 »
0
Ez nagyon jó, elkezdem írni az új módomat. 8)

Nem elérhető nyE

  • 1745
    • Profil megtekintése
SA-MP 0.3c Kliens és Szerver
« Válasz #5 Dátum: 2010. November 28. - 16:23:49 »
0
Nem csak a SendClientMessage-t lehet szinezni hanem a Create3DTextLabel-t is:
(Elsõ képernyõkép a 0.3c-bõl :D)
\"samp079q.png\"

Nem elérhető Csabesz

  • 7827
    • Profil megtekintése
SA-MP 0.3c Kliens és Szerver
« Válasz #6 Dátum: 2010. November 28. - 16:54:41 »
0

Nem elérhető tru3man

  • 3254
  • Richard
    • Profil megtekintése
SA-MP 0.3c Kliens és Szerver
« Válasz #7 Dátum: 2010. November 28. - 17:19:31 »
0
Idézetet írta: Csabesz date=1290959681\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"4362\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Érdekesség: http://forum.gamerxserver.com/showthread.php?15258-SAMP-0.3c-RC
 
Az agyam meg áll, és erre fel is lehet menni? :D
oldschool

Nem elérhető nyE

  • 1745
    • Profil megtekintése
SA-MP 0.3c Kliens és Szerver
« Válasz #8 Dátum: 2010. November 28. - 17:45:19 »
0
Minden autónak ez a rendszáma:
\"samp080p.png\"

herban

  • Vendég
SA-MP 0.3c Kliens és Szerver
« Válasz #9 Dátum: 2010. November 28. - 17:54:14 »
0
És azokat az uj objecteket mivel lehet betenni a játékba?
Mert megnéztem és már bent vannak a San Andreas/Models mappába..

SA-MP 0.3c Kliens és Szerver
« Válasz #10 Dátum: 2010. November 28. - 18:21:39 »
0
Találtam is egy bugot :
\"sbhj4m.png\"
Szépen átlehet látni a falon :)

SA-MP 0.3c Kliens és Szerver
« Válasz #11 Dátum: 2010. November 28. - 18:25:15 »
0
úúúú , ezt a havat be kell raknom :D

Nem elérhető kurta999

  • 2759
  • Éllő fédisznó
    • Profil megtekintése
SA-MP 0.3c Kliens és Szerver
« Válasz #12 Dátum: 2010. November 28. - 18:33:00 »
0
Átlátható fal:
Ez nem samp bug, hanem a fal hibás..
Rendszám:
Kalcor is említette, hogy ez lesz minden kocsi rendszáma
« Utoljára szerkesztve: 2010. November 28. - 20:09:01 írta kurta999 »

Yeaseiro

  • Vendég
SA-MP 0.3c Kliens és Szerver
« Válasz #13 Dátum: 2010. November 28. - 18:42:57 »
0
valaki áttudja kldeni a klienset? pls (MSN: [email protected])
én meg mintha bannolva lennék :angry:
 
Hoppá! A Google Chrome nem tudott csatlakozni a team.sa-mp.com webhelyhez :dodge:[/quote]

Nem elérhető SnicK

  • 7521
    • Profil megtekintése
SA-MP 0.3c Kliens és Szerver
« Válasz #14 Dátum: 2010. November 28. - 22:10:26 »
0
Ez nekem még elég elhamarkodottnak tûnik...

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal