Szerző Téma: Spawn megakadályozása  (Megtekintve 637 alkalommal)

Spawn megakadályozása
« Dátum: 2013. Szeptember 04. - 18:54:08 »
0
Sziasztok! Az a kérdésem, hogyan lehetne megoldani, hogy megakadályozzam a játékos spawnolását?

Spawn megakadályozása
« Válasz #1 Dátum: 2013. Szeptember 04. - 18:55:42 »
0
Ezt nemértem esetleg ha leirnád mirekell mert valamit kelcsinálni hogy lene spawnoljon

Spawn megakadályozása
« Válasz #2 Dátum: 2013. Szeptember 04. - 19:05:36 »
0
annyi a lényeg, hogy amig le nem jár egy timer, ne tudjon spawnolni

Spawn megakadályozása
« Válasz #3 Dátum: 2013. Szeptember 04. - 19:12:47 »
0
Esetleg addig megölöd?
 
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
SetPlayerHealth(playerid, 0);
}

 
Persze ide kel a timer,hogyha bennevan akkor ölje csak meg
Vagy pedig
 
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
ForceClassSelection(playerid);
}

 
Ez visz*rakja a skin választoba
Hameg nem akkor
 
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
    TogglePlayerSpectating(playerid, true);
}

 
Evel pedig viszahozhatod
 
TogglePlayerSpectating(playerid, false);
« Utoljára szerkesztve: 2013. Szeptember 04. - 19:15:33 írta Sz4beX »

Nem elérhető BoOy

  • 3209
  • 2013-as év szkriptere
    • Profil megtekintése
Spawn megakadályozása
« Válasz #4 Dátum: 2013. Szeptember 04. - 22:55:33 »
0
Attól függ hogy akarod. Ha például akkor amikor csatlakozik a játékos, vagy játék közbe például ha meghal és újraspawnolásnál:
1. Csatlakozás utáni példa:
 

forward Timer(playerid);
public OnPlayerConnect(playerid)
{
TogglePlayerSectating(playerid,1);
SetTimerEx(\"Timer\",4000,0,\"i\",playerid);
return 1;
}
public Timer(playerid)
{
TogglePlayerSpectating(playerid,0);
}

 
2. Halál utáni:
 

forward Timer(playerid);
public OnPlayerDeath(playerid,killerid)
{
TogglePlayerSpectating(playerid,0);
SetTimerEx(\"Timer\",10000,0,\"i\",playerid);
return 1;
}
public Timer(playerid)
{
TogglePlayerSpectating(playerid,0);
}

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal