Szerző Téma: [Leírás]MTA map berakása,konvertálás nélkül  (Megtekintve 3830 alkalommal)

[Leírás]MTA map berakása,konvertálás nélkül
« Dátum: 2012. Szeptember 21. - 16:38:51 »
0
(Ha van már ilyen téma,akkor bocsi)
Üdv mindenki! Leírom nektek, hogy hogy tudtok berakni MTA-s mappokat,konvertálás nélkül.
Elõször is, töltsük le az mtamap,és a streamer plugint,és include-t:
mtamap.inc: http://data.hu/get/5591279/mtamap.inc
streamer.inc: http://data.hu/get/5591332/streamer.inc
streamer plugin: http://data.hu/get/5591334/plugins.rar
A streamer plugint, a plugins mappába tedd be,majd a server.cfg be a plugins-hoz írd be hogy streamer,
majd tegyük be az mtamap.inc-et,és a streamer.inc-et a pawno>include mappába.
Utána írjuk a módunk elejére:
 
#include <mtamap>

 
 
#include <streamer>

   
és a public OnGameModeInit()-hez pedig ezt:
LoadMtaMap(\"a mappunk neve.map\");   
a mappunk neve helyére azt,amit berktunk a scriptfiles mappába                 
Konvertáljuk át .amx-be(ezt indítja el a szerver,nem a .pwn-t) az F5 gomb lenyomásával.
Az MTA-ba készült mappokat,pedig úgy tudjuk betenni,hogy bemész a ProgramFiles>MTA San Andreas 1.3(vagy ami neked van)>server>mods>deathmach>resources mappába.Majd látsz még mappákat :D ,és amilyen néven elmetetted a mappot,abba a mappába mész be.Ott lessz egy .map, és egy XML fájl.Nekünk a .map kell, azt bemásolod a szervered scriptfiles mappájába.
Elindítod a szervered és kész is :D
Bõvítés:Ha esetleg már sok mappot raktál be,és nem enged többet,akkor az mtamap.inc-ben lesz egy olyan hogy #define MAX_LOADED_ELEMENTS  20000<-ezt bõvítsd,amennyi objectet szeretnél a szeródra.
Köszönöm hogy megnézted, és bocsi hogyha kicsit sok lett a szó ismétlés :D
Comment pls
« Utoljára szerkesztve: 2012. Szeptember 24. - 19:46:44 írta sticky2 »

Nem elérhető Pedró

  • 3341
  • 2014 © Az év Szkriptere
    • Profil megtekintése
[Leírás]MTA map berakása,konvertálás nélkül
« Válasz #1 Dátum: 2012. Szeptember 23. - 18:17:26 »
0
magától betölti a scriptfilesbe helyezett .map fájlokat? én úgy tudtam, hogy a LoadMtaMap függvény szükséges a  betöltéshez..

[Leírás]MTA map berakása,konvertálás nélkül
« Válasz #2 Dátum: 2012. Szeptember 24. - 19:44:19 »
0
igen,bocsi a tévesztésért,tudtam hogy valamit ki fogok felejteni :D

Nem elérhető Flash

  • 5726
  • (っ◕‿◕)っ
    • Profil megtekintése
[Leírás]MTA map berakása,konvertálás nélkül
« Válasz #3 Dátum: 2012. Szeptember 24. - 20:05:16 »
0
Az a baj, hogy nálam lassabban töltenek akkor az objectek..

Nem elérhető Beckham

  • 1693
  • Noresz
  • Discord: Noresz#4265
    • Profil megtekintése
    • OctansV Alt:v szervere
[Leírás]MTA map berakása,konvertálás nélkül
« Válasz #4 Dátum: 2012. Szeptember 25. - 19:35:29 »
0
Szerintem konvertálva könnyebb

[Leírás]MTA map berakása,konvertálás nélkül
« Válasz #5 Dátum: 2012. November 07. - 04:40:05 »
0
Ezzel már csak az a baj hogy ha te nem 0.3c -s objectekkel mapoltál és ha így teszed be akkor 1-2 objectedet minimum kifogja cserélni 0.3c s re mivel alap objectek lettek cserélve 0.3c re amit nem használtak vagy hogy is volt.. de sokkal jobb ha lekonvertálod.

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal