Szerző Téma: Nyilvántartás  (Megtekintve 1878 alkalommal)

Nyilvántartás
« Dátum: 2012. Augusztus 21. - 20:25:30 »
0
Ez az oldal tartalmazza az összes eljárást amik elérhetõek a SA:MP-ben. Az eljárások a scriptben a szerver által hívódnak meg ha valami fontos dolog történik, valami aminek köze van az eljárás nevének. (Pl. az OnPlayerSpawn meghívódik ha egy játékos spawnol). A legtöbb eljárásnak van egy playerid paramétere ami megjelölheti a játékost akivel az esemény történt, de nem mindnek. (Mivel néhány nem függ össze a játékossal)
Fontos: Ha ezeket az eljárásokat egy FilterScriptben használod, bizonyosodj meg róla hogy a visszatérésük 1, (return 1;) különben nem fognak lefutni a többi scriptben. Ha nincs visszatérésed vagy az 0 (return 0;), a többi filterscriptben lévõ eljárás ami késöbb töltõdik be nem fog lefutni. (Pl. a cfg fájlban ez van: filterscripts s1 s2, ha az s1-ben az egyik eljárás végén return 0;-a van, akkor az nem fog lefutni az s2-ben, hiába csinálna valami fontosat)
A visszatérési érték nem fontos a OnFilterScriptInit és OnFilterScriptExit eljárásokban.
Az OnPlayerCommandText fordítva mûködik: ha \"1\"-el tér vissza az azt jelenti hogy megtalálta a parancsot, ha nullával (\"0\") akkor a chatbe elküldi az \"Unknown Command\" üzenetet.
Eredeti téma: http://wiki.sa-mp.com/wiki/Scripting_Callbacks


Késõbb linkesítem õket és lecseréli Star régi témáját.
 
a_mysql.inc
 
  • public OnQueryError(errorid, error[], callback[], query[], connectionHandle);

a_npc.inc
 
  • public OnNPCModeInit();

  • public OnNPCModeExit();

  • public OnNPCConnect(myplayerid);

  • public OnNPCDisconnect(reason[]);

  • public OnNPCSpawn();

  • public OnNPCEnterVehicle(vehicleid, seatid);

  • public OnNPCExitVehicle();

  • public OnClientMessage(color, text[]);

  • public OnPlayerDeath(playerid);

  • public OnPlayerText(playerid, text[]);

  • public OnPlayerStreamIn(playerid);

  • public OnPlayerStreamOut(playerid);

  • public OnVehicleStreamIn(vehicleid);

  • public OnVehicleStreamOut(vehicleid);

  • public OnRecordingPlaybackEnd();


a_samp.inc
 
  • public OnGameModeInit();

  • public OnGameModeExit();

  • public OnFilterScriptInit();

  • public OnFilterScriptExit();

  • public OnPlayerConnect(playerid);

  • public OnPlayerDisconnect(playerid, reason);

  • public OnPlayerSpawn(playerid);

  • public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason);

  • public OnVehicleSpawn(vehicleid);

  • public OnVehicleDeath(vehicleid, killerid);

  • public OnPlayerText(playerid, text[]);

  • public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]);

  • public OnPlayerRequestClass(playerid, classid);

  • public OnPlayerEnterVehicle(playerid, vehicleid, ispassenger);

  • public OnPlayerExitVehicle(playerid, vehicleid);

  • public OnPlayerStateChange(playerid, newstate, oldstate);

  • public OnPlayerEnterCheckpoint(playerid);

  • public OnPlayerLeaveCheckpoint(playerid);

  • public OnPlayerEnterRaceCheckpoint(playerid);

  • public OnPlayerLeaveRaceCheckpoint(playerid);

  • public OnRconCommand(cmd[]);

  • public OnPlayerRequestSpawn(playerid);

  • public OnObjectMoved(objectid);

  • public OnPlayerObjectMoved(playerid, objectid);

  • public OnPlayerPickUpPickup(playerid, pickupid);

  • public OnVehicleMod(playerid, vehicleid, componentid);

  • public OnEnterExitModShop(playerid, enterexit, interiorid);

  • public OnVehiclePaintjob(playerid, vehicleid, paintjobid);

  • public OnVehicleRespray(playerid, vehicleid, color1, color2);

  • public OnVehicleDamageStatusUpdate(vehicleid, playerid);

  • public OnUnoccupiedVehicleUpdate(vehicleid, playerid, passenger_seat);

  • public OnPlayerSelectedMenuRow(playerid, row);

  • public OnPlayerExitedMenu(playerid);

  • public OnPlayerInteriorChange(playerid, newinteriorid, oldinteriorid);

  • public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys);

  • public OnRconLoginAttempt( ip[], password[], success );

  • public OnPlayerUpdate(playerid);

  • public OnPlayerStreamIn(playerid, forplayerid);

  • public OnPlayerStreamOut(playerid, forplayerid);

  • public OnVehicleStreamIn(vehicleid, forplayerid);

  • public OnVehicleStreamOut(vehicleid, forplayerid);

  • public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[]);

  • public OnPlayerTakeDamage(playerid, issuerid, Float:amount, weaponid);

  • public OnPlayerGiveDamage(playerid, damagedid, Float:amount, weaponid);

  • public OnPlayerClickMap(playerid, Float:fX, Float:fY, Float:fZ);

  • public OnPlayerClickTextDraw(playerid, Text:clickedid);

  • public OnPlayerClickPlayerTextDraw(playerid, PlayerText:playertextid);

  • public OnPlayerClickPlayer(playerid, clickedplayerid, source);

  • public OnPlayerEditObject( playerid, playerobject, objectid, response, Float:fX, Float:fY, Float:fZ, Float:fRotX, Float:fRotY, Float:fRotZ );

  • public OnPlayerEditAttachedObject( playerid, response, index, modelid, boneid,Float:fOffsetX, Float:fOffsetY, Float:fOffsetZ,Float:fRotX, Float:fRotY, Float:fRotZ,Float:fScaleX, Float:fScaleY, Float:fScaleZ );

  • public OnPlayerSelectObject(playerid, type, objectid, modelid, Float:fX, Float:fY, Float:fZ);


 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal