Szerző Téma: public OnPlayerClickPlayerTextDraw(playerid, PlayerText:playertextid)  (Megtekintve 2324 alkalommal)

0
OnPlayerClickPlayerTextDraw
http://wiki.sa-mp.com/wiki/OnPlayerClickPlayerTextDraw
Ez a visszahívás meghívódik, ha a játékos rákattint egy playertextdraw-ra vagy (ESC) gombbal kilép a select módból (SelectTextDraw).


(mondjuk ezt én nem vettem észre hogy ez is meghívódna ha esc gombbal lépünk ki, csak a másik hívódik meg \"OnPlayerClickTextDraw\")
 
Paraméterei:
OnPlayerClickPlayerTextDraw(playerid, PlayerText:playertextid)
 

  • playerid Annak a játékosnak az azonosítószáma aki ráklikkelt egy playertextdraw-ra.


  • playertextid Textdraw azonosítószáma.


Ez az eljárás nem kezeli a visszatéréseket.
Példa:
 
new PlayerText:gPlayerTextDraw[MAX_PLAYERS];
public OnPlayerConnect(playerid)
{
    // Create the textdraw
    gPlayerTextDraw[playerid] = CreatePlayerTextDraw(playerid, 10.000000, 141.000000, \"MyTextDraw\");
    PlayerTextDrawTextSize(playerid, gPlayerTextDraw[playerid], 60.000000, 20.000000);
    PlayerTextDrawAlignment(playerid, gPlayerTextDraw[playerid],0);
    PlayerTextDrawBackgroundColor(playerid, gPlayerTextDraw[playerid],0x000000ff);
    PlayerTextDrawFont(playerid, gPlayerTextDraw[playerid], 1);
    PlayerTextDrawLetterSize(playerid, gPlayerTextDraw[playerid], 0.250000, 1.000000);
    PlayerTextDrawColor(playerid, gPlayerTextDraw[playerid], 0xffffffff);
    PlayerTextDrawSetProportional(playerid, gPlayerTextDraw[playerid], 1);
    PlayerTextDrawSetShadow(playerid, gPlayerTextDraw[playerid], 1);
    // Make it selectable
    PlayerTextDrawSetSelectable(playerid, gPlayerTextDraw[playerid], 1); 
    // Show it to the player
    PlayerTextDrawShow(playerid, gPlayerTextDraw[playerid]);
    return 1;
}
public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys)
{
    if(newkeys == KEY_SUBMISSION)
    {
        SelectTextDraw(playerid, 0xFF4040AA);
    }
    return 1;
}
public OnPlayerClickPlayerTextDraw(playerid, PlayerText:playertextid)
{
    if(playertextid == gPlayerTextDraw[playerid])
    {
         SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFAA, \"You clicked on a textdraw.\");
         CancelSelectTextDraw(playerid);
    }
    return 1;
}
« Utoljára szerkesztve: 2012. Június 06. - 12:34:42 írta ɐʞzssǝlosz »

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal