Szerző Téma: public OnPlayerSelectObject(playerid, ...  (Megtekintve 1739 alkalommal)

public OnPlayerSelectObject(playerid, ...
« Dátum: 2012. Június 06. - 12:05:39 »
0
OnPlayerSelectObject
http://wiki.sa-mp.com/wiki/OnPlayerSelectObject
Ez az eljárás meghívódik ha egy játékos kiválaszt egy objectet, miközben a SelectObject() használatban van számára.
Paraméterei:
 
OnPlayerSelectObject(playerid, type, objectid, modelid, Float:fX, Float:fY, Float:fZ)

 


  • playerid   Játékos azonosítószáma. (aki kiválasztotta az objectet)


  • type   az object típusa mely lehet \"1 - SELECT_OBJECT_GLOBAL_OBJECT\" vagy \"2 - SELECT_OBJECT_PLAYER_OBJECT\"


  • objectid A kiválasztott object azonosítószáma


  • Float:fX A kiválasztott object X pozíciója.


  • Float:fY A kiválasztott object Y pozíciója.


  • Float:fZ A kiválasztott object Z pozíciója.


Ez a visszahívás nem kezeli a visszatéréseket.
Példa:
 
public OnPlayerSelectObject(playerid, type, objectid, modelid, Float:fX, Float:fY, Float:fZ)
{
    printf(\"Player %d selected object %d\", playerid, objectid);
    if(type == SELECT_OBJECT_GLOBAL_OBJECT)
    {
        EditObject(playerid, objectid);
    }
    else
    {
        EditPlayerObject(playerid, objectid);
    }
    SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, \"You now are able to edit your object!\");
    return 1;
}

 
Ez a visszahívás csak akkor mûködik ha a SelectObject be van kapcsolva.
SelectObject
« Utoljára szerkesztve: 2012. Június 06. - 12:12:05 írta ɐʞzssǝlosz »

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal