Szerző Téma: SA:MP Szerver Update 0.3c R5!  (Megtekintve 2594 alkalommal)

SA:MP Szerver Update 0.3c R5!
« Dátum: 2011. Július 30. - 20:21:27 »
0
Hellosztok!
Akkor vágjunk is bele...
Ez a frissítés csak a SA-MP szervereknek elérhetõ!
Ha 0.3c R1/R2 szerveredet frissíted: neked csak a \'samp03svr\' fáljt kell kicserélned linuxon, vagy a \'samp-server.exe\' fáljt windowson, mely a 0.3c R5 szerver packban elérhetõ.
SA-MP 0.3c R5 szerver
 - Az R5 szerver pack az összeomlási sebezhetõséget hivatott kijavítani, mint 0.3c R3/R4 szerver, de az elõzõ verziókba ezt még nem teljesen fejeztük be. Ez a védelem csak a 0.3c R5-ös linux szervereken érzékelhetõ, következetsen a 0.3c R5-ös frissítés mindkét platformra érvényes (Windows& Linux).
SA-MP 0.3c R4 szerver
 - Más biztonsági hibák javítása R4-ben, melyek 0.3c R3 szerver lettekn észrevéve.
 - Hibák kijavítása: GetPlayerSurfingObjectID() rossz object ID-re utalt vissza.
 - Néhány kisebb probléma kijavítása a format() funkciónál.
 Új PAWN natívok:
pawn Code:
 
native GetPlayerNetworkStats(playerid, retstr[], size);
native GetNetworkStats(retstr[], size);

 
 A fennt látható funkciók hasonló információkra utalnak, melyet a játékos az F5 gomb megnyomásával jeleníthet meg. A szerveri verzió sok megjeleníthetõ dolgot tartalmaz, mint például a szerver adatok küldött adatok mennyiségi elveszését, Feltöltés/Letöltési arányt, stb. Ez az információ lehet hogy hasznos lesz néhény játékos esetében, illetve az ép szerverhez. Ha felkeltette ez érdeklõdésedet, a windows server packban megtalálod a  netstats.pwn-t, mint filterscriptet.
SA-MP 0.3c R3 server
 - További támadások elleni gyenge pont javítása SA-MP linux szervereknél, ahol a távoli támadó tud egy különlegesen ügyes paketet küldeni ami elõidézhet egy debug parancsot a SA-MP internetes részében; ami akár a szerver leállításához is vezethet.
 Új pawn natívok:
pawn Code:
 
native GetPlayerCameraMode(playerid);

 
A kért játékosnál a kamerája módjára utal vissza. A kamera mód fontos lehet: célzásnál és autóból való kilövésnél utasként.
pawn Code:
 
native Float:GetPlayerDistanceFromPoint(playerid, Float:X, Float:Y, Float:Z);
native Float:GetVehicleDistanceFromPoint(vehicleid, Float:X, Float:Y, Float:Z);

 
A felül látható funkciók alternatívakként használhatólk a gyors távolságszámításra pawnban. Kívánatosabb használni az IsPlayerInRangeOfPoint() funkciót, ha nincs szükséged pontos távolságra.
pawn Code:
 
native GetPlayerSurfingObjectID(playerid);

 
GetPlayerSurfingObjectID hasonló a GetPlayerSurfingVehicleID-hoz. Ha a játékos egy mozgó objecten áll, az object idjére utal vissza, viszon ha nem, az INVALID_OBJECT_ID-re fog visszautalni.
 Új callback:
pawn Code:
 
forward OnUnoccupiedVehicleUpdate(vehicleid, playerid, passenger_seat);

 
Ez a callback a jármûvek pozíció frissítésére lett hivatott, amikor nem öülnek a jarmûben, vagy amikor nincs vezetõje a jármûnek, de, mint utas/utasok ül/ülnek benne.
Letöltheted:
SA-MP 0.3c R5 Linux Szerver: http://files.sa-mp.com/samp03csvr_R5.tar.gz
SA-MP 0.3c R5 Windows Szerver: http://files.sa-mp.com/samp03csvr_R5_win32.zip
25/07/2011 kérdéses volt a helykitöltés a format() funkcióban a 0.3c R3-mas verzóban. Ha már letöltötted a 0.3c R3-t, akkor kérlek töltsd le a 0.3c R3-1 szervert!
0.3c R4 verzó megjelenési dátuma:  27/07/2011
0.3c R5 verzó megjelenési dátuma:  28/07/2011

Nem elérhető Light557

  • 836
  • _@_/
    • Profil megtekintése
SA:MP Szerver Update 0.3c R5!
« Válasz #1 Dátum: 2011. Július 30. - 20:22:35 »
0

SA:MP Szerver Update 0.3c R5!
« Válasz #2 Dátum: 2011. Július 30. - 20:24:02 »
0
Szép leírás, de már van egy.  :)

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal