Aktivitás

Ez automatán frissül.   

  1. Tegnap
  2. roleplay

    Szeretem csinálni
  3. roleplay

    Már régen foglalkoztam MTA-val, és nekem már halott is. De mi motivál titeket? A 10 player? Nem bunkó akarok lenni, de tényleg nem értem :)
  4. Biztos vagyok benne hogy mindenki lefossa itt a szerver tulajdonosok között de valamiért nagyon izgat a kérdés. Valaki már megtette a lépéseket a GDPR miatt?
  5. Sampos map editorral lehet azt hiszem ezeket kiszedni. (Innen tovább már én se tudom hogy...)
  6. Van például egy garázs interior amiben van korlát stb és az egy külön object. Azokat hogyan bírom kitörölni? Próbáltam a removeWorldModel-t de nem nagyon sikerült vagy lehet én rontottam el valamit:/ Erről az objectről lenne szó: https://tinyurl.com/ydzedc8j Itt egy kép magáról a garázsról: https://imgur.com/a/O29zJVJ . Map editorban nem sikerült sehogy hiába mentem a törlésre nem törölte ki.
  7. roleplay

    Sanity Roleplay Nem szándékozom túl csicsázni, mert nem az fog meghatározni semmit. Fejlesztési képek: Hamarosan már nyitást tervezünk. Minden infót megtalálsz a Facebook oldalon.: https://facebook.com/sanityroleplay
  8. Csak nem tudom hogy hogyan bírok rákeresni. Sikerült megoldani zárható a téma!
  9. Tudomásom szerint van ID je mivel ugyan úgy objectek.
  10. Köszönöm Whadez!
  11. Mondjuk valóban 1 év után már érthető hogy nem akarod a "pofádat járatni". Ha meg ha nem sajnálod a pénzt, időt, energiát, akkor nincs mit tenni. Sok sikert!
  12. Köszönjük szépen a bátorító szavakat, de szépen is állna a világ ha minden ember a másik véleménye alapján formálná a jövőt. Mi kitartunk a szerverünk mellet, nem is sajnálom a pénzt rá. Ha megnyílik és sikeres lesz, akkor örülni fogok, ha megnyílik és elhúznak a playerek akkor meg elmondhatom hogy pofajártatás helyett megpróbáltam jobbá tenni.
  13. Köszönöm hogy leírtad, ennél jobban már senki se tudná nektek elmondani hogy tényleg nem éri meg. Már annyi ilyen mese volt már hogy ilyen meg olyan nagy MAGYAR RP szervert írunk.. oszt bezár egy hónap után.
  14. Előző hét
  15. Van 3db garázs amit le szeretnék cserélni modellezett garázsra. Azt tudom hogy objectet hogyan bírok lecserélni de interiort hogyan lehet? 3 garázs: https://imgur.com/a/6IVsSPS
  16. Az object ID-t egy samp map editorral kerestem ki úgy egyszerűbb. De amúgy sikerült köszönöm!:)
  17. Sok sikert!
  18. Csak azért léptem be eme mesés fórumra majdnem 1 év után hogy reagálni tudjak a fent írtakra. Olyan esetben történhet az általad "1 hibát kijavítottunk, 3 dolog tönkrement", ha szoros kapcsolat állt össze a rendszerek között. Régen nem programoztam már PAWN-ban, de arra tisztán emlékszem hogy a módom rendszerei külön voltak szedve modulokra, bár igaz nem a YSI modular pawn programming szabvány alapján, de valamilyen szinten szétvolt szedve, szóval nem egy kavalkád kódot kaptatok, hanem részekre bontott kódot, amelyben rendszerekre voltak szedve a mód, és később egy hook-al integrálva az alaprendszerbe. Valóban sok hiba volt a Project San Andreas módban, illetve valóban az összes szerverben voltak bug-ok amelyek üzemeltek az elmúlt tizen akárhány év alatt, de hidd el, nem ti fogjátok ezt megváltani hogy ismeretlen fejlesztő, publikus módjával, amely külföldi nyelvről lett lemagyarosítva magyarra, annak reményében hogy majd a közösség visszaevez egy halott játékra, és több százas játékoslétszám fog a szervereteken tengeni. Nyilván ez lenne a cél, és nem vagyunk rosszban Adam Bryant, de majd amikor 3 hét, ne adj iste 1 hónapon belül a nyitás után azon kapod a fejed hogy, " Na basszameg 0/200 a játékosállomány, köcsög samp közösség, ezért basztam bele több száz órát, több tízezer forintot, meg rengeteg energiát ebbe a szarba ", akkor majd ráébredsz hogy igazából nem a szerverekkel volt a baj, hanem a közösséggel, amely soha nem volt olyan szoros kapcsolatban egy szerverrel, hogy igen is kitartsanak mellette. A játék halálra van ítélve, mi több évnyi monotonitás után behoztunk egy új saját kézzel írt módot, voltunk is 120-180-an, hisz emlékszel, ott voltál még, és mi lett belőle? 0/180, és nem feltétlen a mód, csapat, fejlesztőség miatt. A sublime módhoz csak annyit fűznék hozzá, továbbá az összes módhoz, és programkódhoz amelyet több személy is használhat egyidőben, hogy a hibák nagyobb játékoslétszámnál jönnek elő, főleg egy PAWN scriptnyelv esetében, amely olyan szinten fapados hogy egy kisebb hibánál bedöglik az egész samp-server. Ha támogatná a pawn a try catch hookot mindenki abban írná meg az egész kódot körülbelül. :D A fent leírtakat semmiképpen se támadásnak vedd, inkább okulj belőle, bár okos ember más hibájából tanul, szóval hozzatok be valamilyen közösség megváltót. Ott leszek a nyitásnál, (legalább is megpróbálok majd munka mellett Discordon figyelgetni a történésekre), és szívből kívánom hogy jöjjön össze nektek, és ne csalódás legyen belőle. Illetve az jobb hozzáállás hogy csak " funból " csináljátok, mint s nem teljesen komoly szándékokkal, kevesebbet üt ha megborul a projekt. (Annyit még hozzátennék hogy ha annyira bugos lenne a mód, és nem lehetne vele mit kezdeni, a Social Roleplay sem üzemelt volna hónapokig mielőtt bezárt, továbbá a most feltörekvő Kexy által fejlesztett " LS:RP Hungary " sem az én módomat próbálná a játékosok számára megfelelővé tenni, vicces az amikor valaki szid évekig a hátad mögött, aztán saját módodat használja a szerverén. >:D (bocsi a offtopicért csak vicces visszatekinteni a régi szánalmas élettelen harcokra amit ez a szar játék felett vívott kb mindneki :D)) Üdvözlettel, egy régi barát. whadez Köszönöm @anGeL-nek az unbant! ;)
  19. https://dev.prineside.com/gtasa_samp_model_id/category/ladders-stairs-and-scaffolding/ Itt megkeresed az object ID-t, majd removeWorldModel. https://wiki.multitheftauto.com/wiki/RemoveWorldModel
  20. Vannak olyan objectek amiket nem lehet kitörölni az alap mta map editorba. Ezt hogyan bírnám megtenni? Egy kép hogy miről beszélek: https://imgur.com/a/JlKdwK0
  21. Hidd el, van. :)
  22. Eddig tetszetős! Nagyon nagy jövőt látok ebben a szerverben, hajrá!
  23. hajrá érdekel hogy van még-e igény ilyenre
  24. ez jó lesz :)
  25. Mekkora Cringe. Nem multiacc, annak az e-mail címnek a jelszavát elfelejtettem.
  26. ez nem teljesen igaz, mivel public OnPlayerEnterVehicle(playerid, vehicleid, ispassenger) lefut annál a játékosnál aki megpróbálja, és alap esetben ez nyitva van, de ő bezárást akkor hajtja végre, mikor már ezt megteszi, h beszáll, ergo rossz helyre tette a bezárás függvényt. (félig igazad van, és félig nem)
  1. Továbbiak betöltése