Aktivitás

Ez automatán frissül.   

  1. Ma
  2. Szomorú, hogy még 2019-ben is képesek vagytok összeveszni. Össze kellene inkább fogni, segíteni a másikat és valami életet kicsikarni egyes szerverekből. 2019-ben elég cringe, hogy ottmaradtunk 2014-ben. A témát zárom.
  3. Tegnap
  4. Nem éppen RP szituáció látható a képen? :)
  5. Köszi Richárd! Úgy van, ahogy mondod :D Megpróbálunk, sőt, megígérem neked és mindenkinek, hogy új dolgokat hozunk a SA:MP világába. Lehet, hogy névtelenek vagyunk, de nem sokáig! És ebben Te és Ti is segíthettek, vissza lehet hozni a régi szép időket :D Legyen újra szórakozás a szervereken! Meglátjuk mi sűl ki belőle, és ahogy írtad, ez összehoz minket és gyakorlásnak is jó, de reméljük több lesz belőle! ;)
  6. Előző hét
  7. Ajtó nyitó script van fent a neten ami müködő képes, spoileres is van fent talán fórumon bár az nem tökéletes. Milyen jutalomra gondoltál?
  8. Nem értek az YINI-hez, de most kicsit utána olvastam. Nem akarok hülyeséget írni, de leírom az észrevételeimet. Az első dolog amit feltűnt az, hogy a fájl elérési utat /-el kezded. Már elég rég foglalkoztam pawn-al, de úgy emlékszem azt nem nagyon szereti. A másik dolog az pedig: .bPassTag = true lehet ezt még be kellene írnod paraméternek. Pár perces utána olvasás után találtam, szóval ez csak egy feltételezés. Egyéb észrevételek: for(new i=1; i<MAX_VEHICLES;i++) { new vFile[32]; Ezt a változót szerintem a cikluson kívülre rakd. public LoadVehicle(vid, name[], value[]) { new vFile[32]; format(vFile, sizeof(vFile),"/BCRP/Kocsik/%d.ini",vid); Ezt a vFile változót feleslegesen hozod létre és formázod, itt belül nem is használod. new kocsi = AddStaticVehicleEx Ha jól emlékszem ha online van a játékos, akkor csak a CreateVehicle-el fogja látni a létrehozott járművet (de lehet ez csak 1000 éves dolog, mert én nagyon régen tapasztaltam ezt). new id = kocsi; id változó felesleges, ugyanaz, mint a kocsi változó if(vInfo[id][jComp1] != 0) AddVehicleComponent(id,vInfo[id][jComp1]); if(vInfo[id][jComp2] != 0) AddVehicleComponent(id,vInfo[id][jComp2]); if(vInfo[id][jComp3] != 0) AddVehicleComponent(id,vInfo[id][jComp3]); if(vInfo[id][jComp4] != 0) AddVehicleComponent(id,vInfo[id][jComp4]); if(vInfo[id][jComp5] != 0) AddVehicleComponent(id,vInfo[id][jComp5]); if(vInfo[id][jComp6] != 0) AddVehicleComponent(id,vInfo[id][jComp6]); if(vInfo[id][jComp7] != 0) AddVehicleComponent(id,vInfo[id][jComp7]); if(vInfo[id][jComp8] != 0) AddVehicleComponent(id,vInfo[id][jComp8]); if(vInfo[id][jComp9] != 0) AddVehicleComponent(id,vInfo[id][jComp9]); if(vInfo[id][jComp10] != 0) AddVehicleComponent(id,vInfo[id][jComp10]); BCRP_ChangeVehicleColor(id,vInfo[id][jColor1],vInfo[id][jColor2]); BCRP_ChangeVehiclePaintJob(id,vInfo[id][jPaintJob]); vInfo-nál ne id-t hanem vid-et használj SaveVehicle(id); miért mentesz, ha most töltötted be? :) printf("Kocsi %d betöltve",id); itt talán a vid (vagy akár mind2 változó) értékét lenne hasznosabb kiírni Hirtelen nagyjából ennyi észrevételem van csak, sok sikert :)
  9. Sziasztok. Régóta szeretném hogy ha lenne egy ilyen szkriptem amivel egy adott sebességnél felnyilna a spoilerem a kocsiknál meg a buszokban tudnék ajtót nyitni(ugy hogy ezt a többi játékos is lássa). Egy ilyenért egy kis jutalmat is adnék ha müködik.
  10. Los Santos County Role Play - Hungary épp most · #ÁLLAPOT FRISSÍTÉS Tisztelt Követőink! Először is szeretném örömmel bejelenteni, hogy a múlt héten sikeresen átléptük a 100 db követést ami miatt nagyon hálásak vagyunk nektek. El sem tudjátok képzelni hogy milyen öröm az nekünk, hogy a lassan két éve készülő projectünk a mai napig nagy érdeklődésszámot mutat. Ezúton is köszönjük még egyszer. Bár jó párszor hangoztattuk hogy a munkánk miatt nem a szerver élvezi a prioritást, igyekszünk foglalkozni vele ahogy időnk engedi. 0xFD elkészítette számotokra az Actor rendszert. A rendszer megpróbálja enyhíteni azt az ürességet, amit a nagy térkép ad át a játékosok felé. Elsősorban Interiorokban lesz alkalmazva ezzel is azt a látszatot keltve, hogy nem egy kihalt helyen van az ember, hanem például egy nyüzsgő rendőrségen. Apropó rendőrség.. A háttérben található az elkészült Ganton Police Station.
  11. Van egy jármű rendszerem amit DINI-ről írtam át Y_INI-re. Pawno szerint minden rendben van, de nem működik. A rendszer nem saját. Itt a betöltős része. stock LoadKocsik() { for(new i=1; i<MAX_VEHICLES;i++) { new vFile[32]; format(vFile,sizeof(vFile),"/BCRP/Kocsik/%d.ini",i); if(fexist(vFile)) { INI_ParseFile(vFile, "LoadVehicle", .bExtra = true, .extra = i); jmvk++; } } if(jmvk < 1) print("Nem lett jármű betöltve"); return 1; } forward LoadVehicle(vid, name[], value[]); public LoadVehicle(vid, name[], value[]) { new vFile[32]; format(vFile, sizeof(vFile),"/BCRP/Kocsik/%d.ini",vid); INI_Int("Tipus",vInfo[vid][jTipus]); INI_Float("PosX",vInfo[vid][jPosX]); INI_Float("PosY",vInfo[vid][jPosY]); INI_Float("PosZ",vInfo[vid][jPosZ]); INI_Float("PosAngle",vInfo[vid][jPosRotate]); new kocsi = AddStaticVehicleEx(vInfo[vid][jTipus],vInfo[vid][jPosX],vInfo[vid][jPosY],vInfo[vid][jPosZ],vInfo[vid][jPosRotate],1,1,NINCS); INI_Int("PosInt",vInfo[vid][jInt]); INI_Int("PosVW",vInfo[vid][jVW]); INI_Int("Frakcio",vInfo[vid][jFrakcio]); INI_Int("Munka",vInfo[vid][jMunka]); INI_Int("FuelType",vInfo[vid][jFuelType]); INI_Int("Fuel",vInfo[vid][jFuel]); INI_Bool("Zarva",vInfo[vid][jLocked]); INI_Int("Szin1",vInfo[vid][jColor2]); INI_Int("Szin2",vInfo[vid][jColor2]); INI_Int("PaintJob",vInfo[vid][jPaintJob]); INI_Int("Comp1",vInfo[vid][jComp1]); INI_Int("Comp2",vInfo[vid][jComp2]); INI_Int("Comp3",vInfo[vid][jComp3]); INI_Int("Comp4",vInfo[vid][jComp4]); INI_Int("Comp5",vInfo[vid][jComp5]); INI_Int("Comp6",vInfo[vid][jComp6]); INI_Int("Comp7",vInfo[vid][jComp7]); INI_Int("Comp8",vInfo[vid][jComp8]); INI_Int("Comp9",vInfo[vid][jComp9]); INI_Int("Comp10",vInfo[vid][jComp10]); INI_String("TulajNeve", vInfo[vid][jTulajNeve]); INI_Float("FutottKM", vInfo[vid][jFutottKM]); new id = kocsi; vInfo[id][jVan] = true; SetVehicleInterior(id, vInfo[vid][jInt]); SetVehicleVirtualWorld(id, vInfo[vid][jVW]); if(vInfo[id][jComp1] != 0) AddVehicleComponent(id,vInfo[id][jComp1]); if(vInfo[id][jComp2] != 0) AddVehicleComponent(id,vInfo[id][jComp2]); if(vInfo[id][jComp3] != 0) AddVehicleComponent(id,vInfo[id][jComp3]); if(vInfo[id][jComp4] != 0) AddVehicleComponent(id,vInfo[id][jComp4]); if(vInfo[id][jComp5] != 0) AddVehicleComponent(id,vInfo[id][jComp5]); if(vInfo[id][jComp6] != 0) AddVehicleComponent(id,vInfo[id][jComp6]); if(vInfo[id][jComp7] != 0) AddVehicleComponent(id,vInfo[id][jComp7]); if(vInfo[id][jComp8] != 0) AddVehicleComponent(id,vInfo[id][jComp8]); if(vInfo[id][jComp9] != 0) AddVehicleComponent(id,vInfo[id][jComp9]); if(vInfo[id][jComp10] != 0) AddVehicleComponent(id,vInfo[id][jComp10]); BCRP_ChangeVehicleColor(id,vInfo[id][jColor1],vInfo[id][jColor2]); BCRP_ChangeVehiclePaintJob(id,vInfo[id][jPaintJob]); SaveVehicle(id); printf("Kocsi %d betöltve",id); return 1; }
  12. Azon nem jó...
  13. Akkor az az mdc nem fog működni a szerveren! Csak a SanMTA-as fog működni!
  14. Sziasztok! Szeretnék segítséget kérni! Szeretnék egy scriptet letölteni, de nem tudom a nevét. Sajnos nincsen rá se időm, se energiám hogy megirjam. Egy olyan scriptet keresek, mint SeeMTA szerveren is van. Amikor mozgunk a karakterrel, akkor 3-dben látnánk az iconakat. Ennek a scriptnek keresem a nevét. Válaszokat előre is köszönöm!
  15. Szia.. Leteszed a PD tüskét, az eltüntetéséhez a destroyElement -et kell használnod.. Ha kell segítség irjál PM-et.. :)
  16. SanMta
  17. Egy raklapnyi fos szerverről beszélünk. Az admin team a játékosokat kibeszélik. +Ne beszéljünk a tulajról aki a szerverért fenmaradó összeget nem fizeti ki, amikor eljött a határidő annyit írt Hendinek "Nagy baj van" De ő jóképű, Van pénze és nem jár kocsmába. Kenje a hajára azt a 10 ezret annyit ér a becsülete.
  18. Szia.. :) Ha jól értelmezem a kérdést, akkor az a probléma, hogy amikor megveszel egy autót, vagy bármi, akkor a "h" betű lenyomásával már lehet a fényhidat üzemeltetni még akkor is, hogyha nincs rajta.. A legegyszerűbb módszer az lenne, hogy mikor a "h" betűt az illető lenyomja, akkor egy "if" ellenőrizné, hogy van-e a kocsin fényhíd, vagy nincsen. Régebben a saját scriptemen belül én ezt mind úgy oldottam meg, hogy amikor beült a ped a kocsiba, akkor már az összes dolgot amit kellett lecsekkolt, kiírt, és így el lhetett kerülni az egészet.. Ha gondolod én meg tudom neked csinálni, hogy ne legyen benne ez a bibi, írjál egy PM-et, aztán megdumáljuk.. :)
  19. Milyen modot használsz? Ha Externál modot, akkor nem lesz jó a Freedom-os mdc.
  20. Sziasztok! Abban szeretnék segítséget kérni, hogy hogyan lehetne azt megoldani, hogy amikor nincsen fent villogó(rendesen meg van csinálva hogy felrakja a bizonyos itemet.) akkor ne villogjon kéken, csak akkor villogjon ha fent van a villogó? Mert ez így elég érdekesen néz ki, ha vesz valaki egy m5-öt, akkor ha megnyomja a h betűt akkor elkezd villogni.. De ha meg lehet oldani azt, hogy csak akkor lehessen felkapcsolni a villogót, ha elsőnek felrakjuk a kocsira a villogót! Kb úgy mint SeeMTA-an van. Köszönöm előre is a válaszokat!
  21. Gyakorlásnak, tanulásnak nem rossz, aztán meglátjátok mi sül ki belőle. Miért érné meg RP szerót nyitni inkább? Abból is van 10001 és nem feltétlen lesz sikeresebb egy RP, mint egy DM/Fun szeró. Régen amikor egy sima LVDM alap móddal indítottam egy bérelt szerót (amivel nem is foglalkoztam), 10-11 állandó playerem volt, pedig abban a módban tényleg kb semmi nem volt :D Főleg, ha kreatívak a srácok még mutathatnak új dolgokat, én is pl azért hagytam az SA-MP-t, mert az ötleteim már túl mutattak az SA-MP-ben megvalósítható dolgokon (igaz egy része megvalósítható volt úgy ahogy). Sok sikert, ha másra nem is lesz jó, akkor nektek egy kis tanulás és sikerélmény. Meg amiket átéltek együtt a fejlesztések alatt.
  22. bolond kisgyerekek hehe
  23. Hehe, ma visszanéztem volna megint, de sajnos leakelve lett az egész. :( https://classrpg.net/
  24. Korábban
  25. Lyukóvölgyi önkormányzat
  26. Sohasem láttam a kódot, de ha tippelnem kéne akkor a legtöbb benne lévő "function" szerver oldali, és nem működik kliens oldalon, ami egy hatalmas galiba, és nem is úgy megy ahogy annak kellene..
  27. újabb szánalom
  1. Továbbiak betöltése