Aktivitás

Ez automatán frissül.   

  1. Tegnap
  2. Sziasztok! Szeretnék egy kis segítséget kérni! Szeretnék csinálni egy hudot, amely több különálló rectangleből áll, viszont akárhogy írom nem jól tölti ki a rectangle-ket.(például 81hp-nál a háromnegyedét tölti ki ahelyett, hogy kb 1%-kát töltené ki.) local hud = {} hud.s = {guiGetScreenSize()} hud.p = {50, 13} hud.c = {hud.s[1]/2 - hud.p[1]/2, hud.s[2]/2 - hud.p[2]/2} function drawHud() if getElementData(localPlayer, "loggedin") then dxDrawRectangle(hud.c[1] + 655, hud.c[2] - 555, hud.p[1], hud.p[2], tocolor(0, 0, 0, 200)) dxDrawRectangle(hud.c[1] + 655 + 53, hud.c[2] - 555, hud.p[1], hud.p[2], tocolor(0, 0, 0, 200)) dxDrawRectangle(hud.c[1] + 655 + 53 + 53, hud.c[2] - 555, hud.p[1], hud.p[2], tocolor(0, 0, 0, 200)) dxDrawRectangle(hud.c[1] + 655 + 53 + 53 + 53, hud.c[2] - 555, hud.p[1], hud.p[2], tocolor(0, 0, 0, 200)) dxDrawRectangle(hud.c[1] + 655 + 53 + 53 + 53 + 53, hud.c[2] - 555, hud.p[1], hud.p[2], tocolor(0, 0, 0, 200)) dxDrawRectangle(hud.c[1] + 656.5, hud.c[2] - 554.5, (hud.p[1] - 2.5)*getElementHealth(localPlayer)/100, hud.p[2] - 1.5, tocolor(112, 31, 31)) dxDrawRectangle(hud.c[1] + 656.5 + 53, hud.c[2] - 554.5, (hud.p[1] - 2.5)*getElementHealth(localPlayer)/100, hud.p[2] - 1.5, tocolor(112, 31, 31)) dxDrawRectangle(hud.c[1] + 656.5 + 53 + 53, hud.c[2] - 554.5, (hud.p[1] - 2.5)*getElementHealth(localPlayer)/100, hud.p[2] - 1.5, tocolor(112, 31, 31)) if getElementHealth(localPlayer) <= 80 and getElementHealth(localPlayer) > 60 then dxDrawRectangle(hud.c[1] + 656.5 + 53 + 53 + 53, hud.c[2] - 554.5, (hud.p[1] - 2.5)*getElementHealth(localPlayer)/100 - 20, hud.p[2] - 1.5, tocolor(112, 31, 31)) elseif getElementHealth(localPlayer) > 80 then dxDrawRectangle(hud.c[1] + 656.5 + 53 + 53 + 53, hud.c[2] - 554.5, (hud.p[1] - 2.5), hud.p[2] - 1.5, tocolor(112, 31, 31)) end if getElementHealth(localPlayer) > 80 then --[[ erre gondolok elsősorban ]] dxDrawRectangle(hud.c[1] + 656.5 + 53 + 53 + 53 + 53, hud.c[2] - 554.5, (hud.p[1] - 2.5)*getElementHealth(localPlayer)/100, hud.p[2] - 1.5, tocolor(112, 31, 31)) else return end end end addEventHandler("onClientRender", root, drawHud)
  3. samp szervernek tényleg nincs értelme, túl szűkösek a keretek számomra, nem véletlen tettem le róla :) csak a mostani projektemet még nem tudom kinek fogom kiadni mi hardcore RP-t akarunk, fogunk játszani és nem akarom, hogy valaki ebbe belerondítson, ezért is érdekel, hogy vajon megéri e a GTA közösség tagjainak egy nem GTA alapú RP-t bemutatni
  4. Előző hét
  5. 1 igen van es tobbet a kerdest ne tedd fel mert jonnek olyanok akik itt vannak a forumon es megmondják a tutit mint pl nincs már értelme samp szerver ezért elhülyit azt is aki sampozik :DD De egy jo szerverel lehet ertelme
  6. Szia! Írtam privát üzenetet. :)
  7. Sziasztok! Fejlesztőt,scriptert keresek. Olyan írjon aki bármit meg tud csinálni(ami lehetséges SA:MP keretein belül). TS/SKYPE/FACEBOOK-on majd elmondom a részleteket,de tényleg érts hozzá. Fizetés minden olyan dolog után amit kértem. PayPal/Paysafecard esetleg telefontöltés.
  8. A szerepjáték lényege kb ugyanaz lenne, csak teljesen más környezet, teljesen más színvonal, lehetőségek. Nem egy fegyverközpontú RP lenne. Vajon mennyire lenne vevő és mennyire lenne alkalmas erre ez a közösség?
  9. Hali, pár napja kezdtem el foglalkozni a lua-val. Egy scope rendszert szeretnék létrehozni. Már megcsináltam úgy, hogy setWeaponProperty-vel megoldottam, hogy /belső nézetben legyen a kamera/ amikor célzunk a fegyverrel, valamint dxDrawImage-el oldottam meg ugye a scope-ot. Ott kezdődik a probléma, hogy nekem kliens oldalon jól működik, azonban amikor például lövök azt másnak nem rendereli be. Azt látják, hogy célzok, de se a fegyverhangot nem, sem a torkolati tüzet, sem a töltényeket, valamint másik játékost meg sem tudok sebezni. Próbáltam már, hogy szerver oldalon futtatom le a scriptet, de úgy sem változik.
  10. Sziasztok! Az Angel-Gaming csapata jelenleg készülő szerveréhez fejlesztőt keres. Elvárások: Ne editelni, hanem saját scripteket tudj írni Tudj csapatban dolgozni Érett gondolkodás Legyen referencia munka Amit kínálunk: Remek, megbízható csapat tagja lehetsz Megbecsülés Fizetés megegyezés alapján Minden jelentkezőt szívesen várunk. Akit érdekel ő a szerver facebook oldalán írhat nekünk, ott bővebben kifejtjük a projectet. Elérhetőség: Facebook: https://www.facebook.com/angelmtarpg/ Weboldal: Hamarosan
  11. 16 gigás iphonet venni = suicide
  12. Eladó iside.hu-ról rendelt iphone 6S Plus Gold 16gb-os telefonom. Dobozával papírjaival és az összes gyári tartozékaival (+ ajándék utángyártott adapter és adatkábel +1DB Ferrari bőrtok) Telefon állapota -Akkumlátor elfogadható állapotban, 12 órás munkaidőt bőven kibírok vele úgy hogy szinte folyamatos Facebook, Instagram, Messenger - Külsőleg némileg zsebkopott állapot hiszen 1 évig tok nélkül használtam (nem munkában) de kijelzővédő iGlass Standart fólia volt rajta végig - Hangszóró nem recseg, mikrofon kivállóan működik - Kamerák kíválló állapotban, nincs a lencse sem karcolódva sem repedve - Újjlenyomat olvasó kiválóan működik, bár ha zsíros egy picit az újjam már nehezebben veszi be - Jack és USB bemenet nincs kikotyogósodva sem elkopva, ez szintén igaz az oldali gombokra is Bármi kérdésed van Privátban megtalálsz Eladás oka: szeretnék iPhone X-re váltani. Képeket és árat Privát üzenetben küldök!
  13. Sziasztok. Elkezdett járni az agyam, hogy is lehetne több féle CJ skin. Addig eljutottam, hogy egy-egy elem már kap más textúrát, de nagyon nem értek a shader-ekhez. addCommandHandler("change", function() textures2 = {{"body","white.png"},{"head","face.png"}} for i,v in pairs (textures2) do local shader = dxCreateShader("shader.fx", 0, 0, true, "ped") local normal = dxCreateTexture(v[2]) dxSetShaderValue(shader,"body",normal) engineApplyShaderToWorldTexture(shader,v[1]) end end) Ezt a kódot a hivatalos mta fórumon találtam, ezzel nem jó. Próbáltam máshogy is, de nem hinném, hogy a Lua-nak van baja, sokkal inkább az FX-nek. texture body; texture head; technique tec0 { pass P0 { Texture[0] = body; Texture[1] = head; } } texture body; texture head; technique tec0 { pass P0 { Texture[0] = body; } } technique tec1 { pass P0 { Texture[0] = head; } } texture body; texture head; technique tec0 { pass P0 { Texture[0] = body; } pass P1 { Texture[0] = head; } } Így próbáltam az FX részét. Ezekkel a megoldásokkal sem jó. Esetleg aki jobban ért a shader-ekkel, mint jómagam, az segíthene. Előre is köszi. :D
  14. Egy kicsit frissítettem a kódot. + Új képeket készítettem.
  15. Üdvözlöm a kedves tagokat! RP szerverhez keresek LUA programozót. Egy 0-ról írt modot szeretnék rejtett funkciók nélkül a lehető legjobban optimalizálva és a legtöbb elképzelésemet (( a lehetőségekhez képest )) a legjobban beleépíteni. Fizetés megegyezés szerint. Köszönöm a lehetőséget! Elérhetőségek: Facebook: John Smith Steam: アンクル
  16. DayZ modba van "létrehozva" és nem textúra csere volt hanem modell, de mondtam hogy ott a hiba, hogy modellt cseréltek.
  17. Korábban
  18. Nem,nem az.
  19. köszi, de ugye nem vírus ? :D
  20. szia bentú allig lattlak fen a froumon gondollom a viszavitek a megyeibe. blaise bisztos tud vlamit rolad mekkerdem tole

    1. Blaise(freeBen)

      Blaise(freeBen)

      helo baksly szoval az történt ben kijöt volna már a multko r kiengették volna de ugye betörsess lopás volt a vággya ben elenn asztán mikór engették volna ki még mijelőt bilincset leszették keziről a dilom már le is nyúlta csicska öröknek pénz tárcáját az még nem let volna baj hát ügyes keze van a tesának vamzer geci paraszt gecik észre sem veték xdddd csak asztán kikacagta ökett asztán viszaatta mer csak vicből csinálta asztán let ezé még egy üggye pedig hát monta birságon hogy hát vic volt de feltétlen szabadúlt volna ugyebr és hát válaszni kelet neki hogy ad pénzt birságra elleget meg el meggy munkázni fizeccség nélkül bűntiböll de hát aszt tod ki csinájja még rákos magya gecik fizecségért sem hát dolgozon kevés péndzért az andika melé kap anyi támogatást néha benel ki pakóltatunk vakit azt án böven megélünk belölle xdd  szal ingyen meg még ugy sem megyűnk ell dolgozni szoval ben inkáb visza ment még kicsit a megyejibe aszt vállasztota inkáb mint dolgozni hát kik ezek dolgozon paraszt gecik mink urak vunk ha tecik ha nem

  21. Jobb lenne itt, engem is érdekelne a téma. :D
  22. Szia! Pont ilyesmiről indítottam témát (link). Gondolom a fegyver textúrát cseréled. Valahogy tedd láthatatlanra a fegyvert és attachold külön objectként a másik fegyvert a karaktered kezébe. Egyébként a "Sikerült összehozni egy scriptet" érdekelne részletesebben, akár itt akár pm-ben, ha nem annyira titkos dolog
  23. http://files.2al.ru/apps/editor.rar
  24. Sziasztok. Nem elérhető az eredeti oldala az editor letöltésének ezért ha valaki el tudná küldeni hálás lennék.
  25. SA-MP. Még nem értek annyira a scripteléshez, hogy 0-ról írjak egyet.
  26. Üdvözlet mindenkinek. Sikerült összehozni egy scriptet, amivel sikerült a játékba több fegyvert helyezni. Minden jól megy, csak egy problémám van. 2 fegyver van DMR és M107.Megvan csinálva, hogy amikor kézbe veszem a DMR-t DMR skin DMR hangot kap, de viszont ha egy másik játékos kézbe vette az m107-et akkor ami nállam volt, az neki m107 lesz. Hogy tudnám megoldani, hogy mindkét skin látható legyen külön külön?
  27. samp, vagy mta? Egyébként mi értelme leforditani egy módot?
  28. Elkezdtem fordítani egy módot, de miután megnéztem a szerveren, hogy milyen lett a kapuk vagy eltűntek vagy nem reagál a parancsra és nem érzékeli, hogy ott a kapu. Ez miért lehet?
  1. Továbbiak betöltése