Aktivitás

Ez automatán frissül.   

  1. Elmúlt óra
  2. Helló! Tudtok valami förtelmesen jó intró készítő programot? Hogyha a kezelése túlságosan bonyolult, az sem gond. Előre is köszönöm!
  3. nekem is tökéletesen működik vagy más code tagoddal van valami baj vagy bugol valamiddel a tagmisc álltalában duplázásnál szokott lenni azaz azt valahol már használod de ha nem nézd meg h előtte lefut e jól a script
  4. Rendben köszönöm, beraktam és sajnos nem jó, vszeg a korábbi "Ultraliszk" scriptem bebaszta a sampot azt bugol egyes funkciókban. Rendszereket írok és közben más módokban lehetséges bug scriptet írok hozzá és néha kicsit szétszedi a játékot meg a sampot is ... Valószínűleg megint csak újra kell tennem akkor a samp-ot
  5. Ma
  6. Egy az egyben lemásoltam a kódod, a Pawno nem írt semmilyen hibát, az eredmény pedig így nézett ki: Nem lehet, hogy véletlenül egy másik sorra mutat a hiba?
  7. Sziasztok!, Valaki leírná, hogy mi az "anyjakínjáért" Tag Mismach az alul jelzett sor? El láttam őket [playerid]vel is, de így is ugyanaz. Előre köszönöm a segítséget! new PlayerText:Textdrawi1[MAX_PLAYERS]; //Ez a definícióknál van //Ez a kettő pedig az OnPlayerConnectnél // Ez Tag Mismach --------------> Textdrawi1[playerid] = CreatePlayerTextDraw(playerid,450.000000, 12.000000, "szoveg"); PlayerTextDrawBackgroundColor(playerid,Textdrawi1[playerid], 65535); PlayerTextDrawFont(playerid,Textdrawi1[playerid], 1); PlayerTextDrawLetterSize(playerid,Textdrawi1[playerid], 0.790000, 3.000000); PlayerTextDrawColor(playerid,Textdrawi1[playerid], 255); PlayerTextDrawSetOutline(playerid,Textdrawi1[playerid], 1); PlayerTextDrawSetProportional(playerid,Textdrawi1[playerid], 1); PlayerTextDrawSetSelectable(playerid,Textdrawi1[playerid], 0); PlayerTextDrawShow(playerid, Textdrawi1[playerid]);
  8. #include <a_samp> #include <zcmd> #include <fixchars> main() { } public OnGameModeInit() { DisableInteriorEnterExits(); AddPlayerClass(0, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746, 269.1425, 0, 0, 0, 0, 0, 0); return 1; } public OnGameModeExit() { return 1; } public OnPlayerRequestClass(playerid, classid) { SetPlayerPos(playerid, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746); SetPlayerCameraPos(playerid, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746); SetPlayerCameraLookAt(playerid, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746); return 1; } public OnPlayerConnect(playerid) { return 1; } public OnPlayerDisconnect(playerid, reason) { return 1; } public OnPlayerSpawn(playerid) { return 1; } public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason) { return 1; } public OnVehicleSpawn(vehicleid) { return 1; } public OnVehicleDeath(vehicleid, killerid) { return 1; } public OnPlayerText(playerid, text[]) { return 1; } public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]) { if (strcmp("/mycommand", cmdtext, true, 10) == 0) { // Do something here return 1; } return 0; } public OnPlayerEnterVehicle(playerid, vehicleid, ispassenger) { return 1; } public OnPlayerExitVehicle(playerid, vehicleid) { return 1; } public OnPlayerStateChange(playerid, newstate, oldstate) { return 1; } public OnPlayerEnterCheckpoint(playerid) { return 1; } public OnPlayerLeaveCheckpoint(playerid) { return 1; } public OnPlayerEnterRaceCheckpoint(playerid) { return 1; } public OnPlayerLeaveRaceCheckpoint(playerid) { return 1; } public OnRconCommand(cmd[]) { return 1; } public OnPlayerRequestSpawn(playerid) { return 1; } public OnObjectMoved(objectid) { return 1; } public OnPlayerObjectMoved(playerid, objectid) { return 1; } public OnPlayerPickUpPickup(playerid, pickupid) { return 1; } public OnVehicleMod(playerid, vehicleid, componentid) { return 1; } public OnVehiclePaintjob(playerid, vehicleid, paintjobid) { return 1; } public OnVehicleRespray(playerid, vehicleid, color1, color2) { return 1; } public OnPlayerSelectedMenuRow(playerid, row) { return 1; } public OnPlayerExitedMenu(playerid) { return 1; } public OnPlayerInteriorChange(playerid, newinteriorid, oldinteriorid) { return 1; } public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys) { return 1; } public OnRconLoginAttempt(ip[], password[], success) { return 1; } public OnPlayerUpdate(playerid) { return 1; } public OnPlayerStreamIn(playerid, forplayerid) { return 1; } public OnPlayerStreamOut(playerid, forplayerid) { return 1; } public OnVehicleStreamIn(vehicleid, forplayerid) { return 1; } public OnVehicleStreamOut(vehicleid, forplayerid) { return 1; } public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[]) { return 1; } public OnPlayerClickPlayer(playerid, clickedplayerid, source) { return 1; } public OnPlayerGiveDamageActor(playerid, damaged_actorid, Float: amount, weaponid, bodypart) { new string[128], attacker[MAX_PLAYER_NAME]; new weaponname[24]; GetPlayerName(playerid, attacker, sizeof (attacker)); GetWeaponName(weaponid, weaponname, sizeof (weaponname)); format(string, sizeof(string), "%s has made %.0f damage to actor id %d, weapon: %s", attacker, amount, damaged_actorid, weaponname); SendClientMessageToAll(0xFFFFFFFF, string); if(!IsActorInvulnerable(damaged_actorid)) //Check if actor is vulnerable { new Float:health; GetActorHealth(damaged_actorid, health); //Get current health SetActorHealth(damaged_actorid, health-amount); //Apply damage, set new health } return 1; } new actor; CMD:actor(playerid,params[]) { new Float:pos[3]; GetPlayerPos(playerid, pos[0], pos[1], pos[2]); actor = CreateActor(15, pos[0] + 1, pos[1] + 1, pos[2], 0.0); SetActorVirtualWorld(actor, 0); SetActorInvulnerable(actor, 0); SetActorHealth(actor, 100.0); GivePlayerWeapon(playerid, WEAPON_M4, 500); return 1; } Teljesen üres mód, és nálam továbbra is működik, ilyen formában is, és nem csak filterszkript formájában.
  9. Persze :) csak figyelmeztettem rá h ez több sornál módosítást igenyel ^^ ezért mondtam h jó a megoldásod
  10. Az én parancsom ennek a kérésnek felel meg, nem pedig a feltevésednek, mely szerint hatvan mondatot olvasunk be. De mindenképp hasznos hogy ezt megosztottad vele, még szüksége lehet rá.
  11. Jó a megoldás, csak a kivitelezés nem. Tegyük fel, ha vagy 60 mondatot beolvastat, akkor nem fogja mindent kiírni. Ergo, a txt filet taglalni kell. Lekérdezni mennyi karaktert olvas be ès azt elosztani 128 al. (Ha 128 a szerveren a megengedett kiírás + ha nem egèsz a szám vege +1 kiiratás h a maradekot is kiírja egy stringgel.) Olvasd végig (katt ide) Ha jól tudom az fwrite funkció kell neked majd.
  12. wrt Üres módban küld már el ezt, ahogya próbáltad, és megnézem abban jól lefut e, ha igen lehet tudom mi lesz a baj.
  13. Full üres módba raktam bele így ahogy van h tesztelgessem, valamint nem használok filtereket. //inlcude #include <a_samp> #include <zcmd> #include <sscanf> #include <streamer> //define színkódok #define feher 0xFFFFFFAA //amiket amiket küldtem és ennyi... a samp verzió meg a legfrissebb amit letöltöttem sa-mp.com (ról)
  14. Nekem tökéletesen lefut ugyanez egy üres és egy nem üres móddal is, filterszkript formájában, biztos nincs semmi más?
  15. CMD:txt(playerid) { new File: Handle = fopen("data.txt", io_read); new d_String [32]; fread(Handle, d_String); new t_String [128]; format(t_String, sizeof(t_String), "A 'data.txt' fájl tartalma: {FFFFFF}%s", d_String); SendClientMessage(playerid, 0xC2D8FCFF, t_String); fclose(Handle); return 1; }
  16. SFM-et csak össze tudod rakni. Azt még a 8 éves uncsitesóm is megtudta.
  17. Xddd
  18. Üdv! Valaki nem tudja, miért nem játszódik le ez? public OnPlayerGiveDamageActor(playerid, damaged_actorid, Float: amount, weaponid, bodypart) { new string[128], attacker[MAX_PLAYER_NAME]; new weaponname[24]; GetPlayerName(playerid, attacker, sizeof (attacker)); GetWeaponName(weaponid, weaponname, sizeof (weaponname)); format(string, sizeof(string), "%s has made %.0f damage to actor id %d, weapon: %s", attacker, amount, damaged_actorid, weaponname); SendClientMessageToAll(0xFFFFFFFF, string); if(!IsActorInvulnerable(damaged_actorid)) //Check if actor is vulnerable { new Float:health; GetActorHealth(damaged_actorid, health); //Get current health SetActorHealth(damaged_actorid, health-amount); //Apply damage, set new health } return 1; } így hozom létre az aktort CMD:actor(playerid,params[]) { new Float:pos[3]; GetPlayerPos(playerid, pos[0], pos[1], pos[2]); actor = CreateActor(15, pos[0] + 1, pos[1] + 1, pos[2], 0.0); SetActorVirtualWorld(actor, 0); SetActorInvulnerable(actor, 0); SetActorHealth(actor, 100.0); GivePlayerWeapon(playerid, WEAPON_M4, 500); return 1; } new actor; Sehol nincs semmi több réssze, és nem akar működni. Nincs error stb.. egyedül a damage része nem akar lefutni.
  19. Megfog sértődni, és még fórumot se fog csinálni, nem árulom el inkább. :)
  20. Az a lényeg hogy van egy txt amibe bele van írva hogy "Béla" és van egy parancs pl: /txt aki beírja annka meg írja ki a txt tartalmát hogy Béla
  21. Szerintem pedig pontosan ilyenkor kéne megnevezni az illetőt, hogy tudják meg mások is.
  22. Helló, Lucsánó vagyok, a régebbieknek talán ismerős a nevem a RP világából, az újaknak nem hinném, hogy mondana az én nevem bármit is. Ezer meg egy éve nem jártam itt, és nagyjából ugyanannyi ideje nem volt lehetőségem a roleplay műfaját űzni, ennek több oka is van, ami a témám is egyben. Pár nappal ezelőtt gondolkodtam azon, hogy hú de jó is volt régebben SA-MP RP-t űzni, annyi jó lehetőség volt, és kíváncsiságból ránéztem a fórumra -ami azóta kurvára megváltozott- és véltem felfedezni, hogy alig van RP szerver, ha van akkor pedig nagyvárosi, amihez a magyar réteg köztudottan SA-MP-on csak a See-n van elég tömeg, ha még létezik az egyáltalán, nem vagyok képben, ezért elnézést. Látván, hogy nincs egy kisvárosi RP szerver és tudván azt, hogy ez régen azért nagy tömegeket vonzott itt a fórum berkein belül, feltettem magamnak a kérdést, hogy már ha csak unaloműzés céljából is, de a saját ötleteimmel elkezdhetnék írni egy red countyban játszódó módot, hogy kiéljem perverz vágyaimat. Aztán tovább gondoltam, hogy mi lenne, ha ezt nagyközönség elé tárnám. Aztán rájöttem, hogy volt ezer meg egy ilyen próba, aztán valameddig tartott.. és ami sokáig tartott is, azt is bezárták egyéb okokból, pedig lehet, hogy nagyon is jó volt. Majd szintén tovább gondoltam és rájöttem, hogy már akkor sem volt túl nagy játékos szám és hogy megérné e a SA-MP játékmódba ölt idő, vagy esetleg MTA szerverrel kéne próbálkozni? Na ja, most majd gondolhatja az aki olvassa ezt, hogy hát ott van a sok rp, pl AVRP(ha még megy) Na de azzal az a probléma, hogy -több forrásból is megerősített- baszott nagy játéktér, és ezért szar, no meg jobb lett volna Red Countyba. Véleményem szerint lenne egy adott közösség, és ha annyi játékos lenne RC-be mint amennyi AV nyitásánál volt... Perfect. Na de akkor hogyan? Ha esetleg mégis MTA érné meg jobban, akkor mindenféleképpen egy sajátos ötlet alapján, szvsz úgy kéne, hogy van egy alap SA-MP gameplay, amit kiegészítenének az MTA gombos, és egyéb ALAP lehetőségei, nem kell oda AUDI A8 meg Jetpack meg a faszom, a SA-MP rpt űzők sem rimánkodtak modolt autókért, skinekért, hd skinekért na meg ha ez megoldható lett volna, akkor ki töltött volna le egy külön kliens oldalit? Senki, ezért megvoltak úgy, és nem is volt az baj, hogy nem AUDIval járkáltak az emberek, hiszen a játék így elveszitette a hitelességét. SA-MPból pont azok hiányoztak, amik MTA-ban adottak.. GUI, M gomb(kurzor), mind ezeket próbálták megvalósítani ott Textdrawokkal ha jól belegondolunk. Aztán visszatérve, ha SA-MPon mégis megérné, ott meg az alap samp gameplay lenne, de hát az már kit hozna lázba? Szeretném tudni a véleményeteket erről a kis irományról, meg a témájáról. Úgy gondolom, hogy ez a téma ide illik, ha nem kérném áthelyezését. Pacsi! :D
  23. KIRÁLY volt a buli hnap after+!!!!
  24. Még mindig. :)
  25. Köszi, ez már tökéletes!
  26. function playerPressedKey(button, press) if button == "tab" then if (press) then setElementData(localPlayer,"elementdataneve",true) else setElementData(localPlayer,"elementdataneve",false) end end end addEventHandler("onClientKey", root, playerPressedKey) Favágó módszer, ha minden igaz ez működik. Az előző hozzászólásom ne vedd figyelembe, mert úgy ahogy van szar.
  27. attempt to call global bindKey wtf? E: Amit leírtál azzal nem lesz baj, resourceStarton állítok neki értéket.
  1. Továbbiak betöltése