Aktivitás

Ez automatán frissül.   

  1. Ma
  2. Pontosan, meg tudatlanok. Ezzel rád céloztam igen, vedd sértésnek és fújd fel a témát. Amúgy google a barátod.
  3. Küldjé má egy példát vagy valamit te...:S Az emberek olyan szánalmasak tudnak lenni néha-.-
  4. Nem látod miket kéne beleírni e e he? ha? eeh???? Mondd már e!!!
  5. Istenem >< -.- Nem látod azt a függvényt? He?E?L?E?E?E E mond már
  6. http://wiki.sa-mp.com/wiki/SetObjectMaterial
  7. De, lehet modellezni samp ban!
  8. Ide mit kő rakni? SetObjectMaterial(CreateObject(...), 0, 4891, "wiresetc_las", "ads003 copy", 0xFFFFFFFF); A "CreateObject(...)" Odairtam egy object id-t(16012) Akkor ezt a hibát dobja fel C:\Users\Misy\Desktop\szerver\pawno\fasztudja...pwn(14) : error 026: no matching "#if..." C:\Users\Misy\Desktop\szerver\pawno\fasztudja...pwn(20) : warning 202: number of arguments does not match definition C:\Users\Misy\Desktop\szerver\pawno\fasztudja...pwn(20) : warning 202: number of arguments does not match definition C:\Users\Misy\Desktop\szerver\pawno\fasztudja...pwn(20) : warning 202: number of arguments does not match definition C:\Users\Misy\Desktop\szerver\pawno\fasztudja...pwn(20) : warning 202: number of arguments does not match definition C:\Users\Misy\Desktop\szerver\pawno\fasztudja...pwn(20) : warning 202: number of arguments does not match definition C:\Users\Misy\Desktop\szerver\pawno\fasztudja...pwn(20) : warning 202: number of arguments does not match definition
  9. M A T E K O - Z Z !
  10. Sziasztok! Lehet kicsit későn írom ki a kérdésem, de ma vagy legkésőbb hétfőn rendelném az új gépem és szeretném kikérni a segítségeteket. Több mint 10 éve laptopom van, szóval asztali gépekben nem vagyok annyira otthon. Mindenféleképpen 1 boltból szeretném rendelni a gépet (oculust lehet külön), nekem az aqua-ra jutott a választásom, de ha tudtok valami jobb boltot, arra is vevő lennék. Szeretném 1 milkába besűríteni ha lehet, nem nagyon mennék feljebb. Amik fixek lennének: (csak indokolt esetben váltanék!) Alaplap (146K): https://www.aqua.hu/asus-rampage-v-extremeu31-alaplap-343548.html Videókártya (248K) (+ ajándék bill) [fontos az órajel, nem akarok gyengébbet!]: https://www.aqua.hu/asus-geforce-gtx-1080-8gb-strix-gtx1080-o8g-gaming-nvidia-kupon-cerberus-mkii-billentyuzet-442188.html Proci (136K): https://www.aqua.hu/intel-core-i7-6800k-34ghz-socket-2011-v3-dobozos-bx80671i76800k-444792.html SSD (31K): https://www.aqua.hu/250gb-samsung-850-evo-ssd-meghajto-mz-75e250beu-316739.html Oculus (240k): https://www.aqua.hu/oculus-rift-vr-headset-301-00204-01-501642.html Ezek még nem fixek: Proci hűtő (27K): (nem akarok vízhűtést) https://www.aqua.hu/be-quiet-dark-rock-pro-3-cpu-huto-bk019-271271.html Gépház (53-55K): (nem akarok plexiset, de ha árba az fér bele azt veszek, de most 2000Ft nem nagy pénz ilyen árak mellett) https://www.aqua.hu/cooler-master-storm-trooper-tap-nelkuli-fekete-haz-plexi-oldallap-sgc-5000-kwn1-199337.html https://www.aqua.hu/cooler-master-storm-trooper-tap-nelkuli-fekete-haz-sgc-5000-kkn1-164611.html RAM (40k): https://www.aqua.hu/16gb-2133mhz-ddr4-ram-kingston-hyperx-fury-black-cl14-2x8gb-hx421c14fb2k216-429118.html Táp (35K): https://www.aqua.hu/corsair-cx750m-750w-modularis-tapegyseg-cp-9020061-eu-223795.html Vinyó adattárolásra (16-24K) (min 1 TB): https://www.aqua.hu/1tb-wd-35-black-sataiii-64mb-cache-winchester-wd1003fzex-263835.html https://www.aqua.hu/1tb-seagate-35-7200rpm-64mb-sataiii-winchester-st1000dm010-468824.html Amikből kellene még ajánlás (lehetőleg jó minőségű, de nem csilli-villi!): mi az ami belefér a keretbe és mi az amit kereten felül ajánlanátok? Fejhallgató Egér Gamer szék (kereten felül érdekel az ajánlás max 50k-ig, de ha valami nagyobb előnye van akkor nagyon max 100k)
  11. Tegnap
  12. Ban

    Na ne mond, 2009 óta itt vagyok és volt több mint 10 saját szerverem de eddig még nekem nem volt ilyen hogy támadnak indok nélkül :DD Aki ilyeneket csinál azt vagy nem bírják vagy valamit csinált.
  13. Ban

    Az ellenségeket nem kell szerezni, maguktól jönnek .. ( De majd idővel te is rájössz ... ) Egyébként: http://forum.sa-mp.com/showpost.php?p=1706036&postcount=646
  14. Az elmúlt hónap során legalább 2-3 ilyen téma lett megválaszolva :D Használd a keresőt :)
  15. Ban

    Semmi, nem kellene ellenségeket szerezni, biztos van egy indok, hogy miért csinálja az illető. :D Viszont ha van fakekill védelmed akkor automatikusan kirúgja / bannolja.
  16. Sziaszto. Van egy imagem, illetve egy text-em dxDraw-al. A probléma a következő. Ha beteszem a szerverbe, akkor csak nekem megy, más felbontáson vagy kilóg, vagy nem is jeleníti meg. addEventHandler("onClientRender", root, function () local time = getRealTime() local hour = time.hour local minute = time.minute local second = time.second local FPS = getElementData(getLocalPlayer(),"FPS") local playerHP = math.floor(getElementHealth(localPlayer)) local playerArmour = math.floor(getPedArmor(localPlayer)) local x,y = guiGetScreenSize() local playerMoney = getElementData (source, "acc:money" )) local playerHunger = getElementData(source, "char:hunger") dxDrawImage ( x/2 + 283, 1, x/(1366/400), y/(768/120), 'hud.png') dxDrawText (playerHP.."%", x/1.23, y/9, x, y, tocolor ( 255, 255, 255, 255 ), 1.4, "default-bold" ) dxDrawText (playerArmour.."%", x/1.13, y/9, x, y, tocolor ( 255, 255, 255, 255 ), 1.4, "default-bold" ) dxDrawText (FPS, x/1.22, y/18, x, y, tocolor ( 255, 255, 255, 255 ), 1, "pricedown" ) dxDrawText (playerMoney, x/1.10, y/18, x, y, tocolor ( 255, 255, 255, 255 ), 1, "pricedown" ) end )
  17. Ez csak egy olyan script ami az ablakokat és a délinél pl a carwasht veszi ki. És sok mást is! addEventHandler("onClientResourceStart",getResourceRootElement(),function() removeWorldModel(647, 10000, 1325.9491, -1737.38062, 14.00821) removeWorldModel(5681, 10000, 1325.9491, -1737.38062, 14.00821) removeWorldModel(8947, 10000, 1325.9491, -1737.38062, 14.00821) removeWorldModel(1676, 10000, 1325.9491, -1737.38062, 14.00821) removeWorldModel(7311, 10000, 1325.9491, -1737.38062, 14.00821) removeWorldModel(11417, 10000, 1325.9491, -1737.38062, 14.00821) removeWorldModel(3986, 10000, 1325.9491, -1737.38062, 14.00821) removeWorldModel(1337, 10000, 1325.9491, -1737.38062, 14.00821) removeWorldModel(1266, 50, 400.0938, -1753.1094, 17.1406) removeWorldModel(6411, 10000, 1325.9491, -1737.38062, 14.00821) removeWorldModel(1260, 50, 400.0938, -1753.1094, 17.1406) removeWorldModel(1283, 10000, 1325.9491, -1737.38062, 14.00821) removeWorldModel(1284, 10000, 1325.9491, -1737.38062, 14.00821) removeWorldModel(1315, 10000, 1325.9491, -1737.38062, 14.00821) removeWorldModel(1350, 10000, 1325.9491, -1737.38062, 14.00821) removeWorldModel(1351, 10000, 1325.9491, -1737.38062, 14.00821) removeWorldModel(1352, 10000, 1325.9491, -1737.38062, 14.00821) removeWorldModel(3855, 10000, 1325.9491, -1737.38062, 14.00821) removeWorldModel(11257, 10000, 1325.9491, -1737.38062, 14.00821) removeWorldModel(3411, 10000, 1325.9491, -1737.38062, 14.00821) removeWorldModel(3412, 10000, 1325.9491, -1737.38062, 14.00821) removeWorldModel(11380, 10000, 1325.9491, -1737.38062, 14.00821) removeWorldModel(11379, 10000, 1325.9491, -1737.38062, 14.00821) removeWorldModel(11381, 10000, 1325.9491, -1737.38062, 14.00821) removeWorldModel(11382, 10000, 1325.9491, -1737.38062, 14.00821) removeWorldModel(9837, 10000, 1325.9491, -1737.38062, 14.00821) removeWorldModel(9694, 10000, 1325.9491, -1737.38062, 14.00821) removeWorldModel(9690, 10000, 1325.9491, -1737.38062, 14.00821) removeWorldModel(9838, 10000, 1325.9491, -1737.38062, 14.00821) removeWorldModel(9688, 10000, 1325.9491, -1737.38062, 14.00821) removeWorldModel(4003, 10000, 1325.9491, -1737.38062, 14.00821) removeWorldModel(2964, 10000, 1325.9491, -1737.38062, 14.00821) removeWorldModel(5998, 10000, 1325.9491, -1737.38062, 14.00821) removeWorldModel(6001, 10000, 1325.9491, -1737.38062, 14.00821) removeWorldModel(4221, 10000, 1325.9491, -1737.38062, 14.00821) removeWorldModel(6195, 10000, 1325.9491, -1737.38062, 14.00821) removeWorldModel(1515, 10000, 1325.9491, -1737.38062, 14.00821) removeWorldModel(2618, 10000, 1325.9491, -1737.38062, 14.00821) end)
  18. Ban

    Sziasztok! Van egy szerveren egy fakekilles hacker akit nem tudunk bannolni folyton IP-t vált. Tudtok olyant csinálni, hogy a MAC címét lekéri a script és ki tudjuk bannolni? Mert 1napja ezt csinálja és már idegesítő, vagy valamit amivel el tudjuk tüntetni!
  19. Egész jó, csak nekem nem úgy néz ki, ahogy a képen van, kicsit el van csúszva a navbar. :D
  20. Köszi a válaszokat. :D Az egészet kukáztam amúgy. Az új így néz ki: http://www.sapphirerpg.hu
  21. Meg kell nézned az ID-ket és removeWorldModel segítségével tudod törölni. Ezt megtudod tenni sampEditorral is. Ha valamit nem találsz meg vele, akkor pedig azt shaderrel kell töröltetned (ilyen pl a fű).
  22. Sziasztok! Azt szeretném megkérdezni, hogy valakinek lenne-e ötlete arról, hogy mégis, hogyan lehetne azt megoldani, hogy példáúl(sok hogy :D): Az összeget két checkpoint közötti távolság szerint adja szóval például: ha 5 méter van köztük nagyon kevés összeget adjon ha meg a pálya másik felében van jóval többet. Előre is köszönöm a segítséget! ha valaki tud segíteni. Még azt hozzátenném, hogy ilyenek a checkpointjaim: new randkamifel = random(sizeof(kamionosfel)); SetPlayerCheckpoint(playerid,kamionosfel[randkamifel][0],kamionosfel[randkamifel][1],kamionosfel[randkamifel][2],5.0);
  23. Előző hét
  24. Sziasztok! Nekem az a problémám hogy igaz nem értek, nem is tudok scriptelni.De igazábol barátokkal csinálom egy fun szervert de már a 3/4-e kész csak nekem igy teljesen jó csak az autókra amiket modoltam sehogy sem tudok Paintjobot rá rakni. + ha valaki tud olyan srciptet csinálni vagy küldeni ahol van tuningolo és nem az F1 et kell használnom tuningoláshoz azt meg köszöném.
  25. Sziasztok! A kérdésem az lenne hogy valaki tudna küldeni egy olyan scriptet amivel ellehet tüntetni a táblákat, füstöket, ablakokat. Amik megmaradnak egy remove world object után. Válaszokat előre is köszönöm.
  26. Köszönöm szépen!
  27. Üdvözletem. Múltkor nyitottam egy témát, hogy már megtekinthető az eladó módom. Akkor nem igazán érdekelt senkit, de megértem, hiszen nem volt semmi leírva róla, és még szinte online sem láthattátok... (volt vagy 2x, de az hosszú, majd leírom) Most elkezdtem írni egy szép kis "ismertetőt", ami nagyon koca lesz, úgy érzem. Főleg, ha teljesen majd teljesen leírom. Szeretnék elnézést kérni, ha valami nem világos, de még nem írtam ilyen leírást... Jó szórakozást RevCore (Főbb tudnivalók) (A szövegben nincsenek kiemelve a dolgok se színekkel, se betűmérettel. Olvasd figyelmesen.) Mód sorainak száma: 15 982 Adat tárolás: MySQL R41-2 Jelenlegi verzió: 0.1.0 (10. verzió, az első nyilvános!) Dinamikus rendszerek: 11 db. (hEngine) Egyéb rendszerek: sok MySQL táblák: 29 db. Készítési idő: kb. 3 év. (időhiány, alapos munka) Pluginok: 6 db. (sscanf streamer regex gvar mysql YSF) Egyedi pluginok: 1 db. - Drift számláló (lehetne mit mondani róla… Az új verziókkal nem működő ’Drift Points Counter Plugin’-t editeltem, amiből kiszedtem a felesleges dolgokat, és a RAM használatát is javítottam. Annyi a hátránya, hogy most már a beállításait csak globálisan állíthatod.) A mód egyedüli készítője én vagyok. Más ember még nem látta belülről, ezért nem találod meg sehol egy részét sem! A ’RevCore’ használatát szerver névként nem engedélyezem! Elérhetőségeim: - scripter (gtakozosseg.hu) - Endefine (samp, de ez változó!) - Kiss Gergő - [email protected] Ha elindul a szerver, és valamely táblákat nincsenek meg, akkor automatikusan létrehozza. (Ezért nem kell a MySQL táblákkal bajlódni soha.) Ha a kapcsolat nem jött létre, akkor értelemszerűen a mód leállítja a szervert. A mód elején találjuk az összes beállítást, amivel alapértelmezetten dolgozik. Az egyedi rendszerbeállítások, ha a rendszerhez van, akkor azt lejjebb megtalálhatod. Szintén MINDEN adat a mód elején állítható, csak ott kell hozzányúlnod, és máshol a módban nem! (Pl. a bankban a dolgozók, a lehetséges tánc animációk a skin választóban, szöveges reakcióteszt karakterei, pickuphunt pozíciók, csak admin járművek, admin szintek színei és nevei, reakciótesztek és beállításaik, random spawn pozíciók, börtön spawn pozíciók, bónuszautó helyei, szervek nevek, mapiconok, random üzenetek, xp szintek, az összes időzítőt stb.) A másik fontos dolog, amire figyeltem, hogy mindig csak annyi változót hoz létre, amennyi feltétlenül muszáj, a string hosszúsága is annyi amennyi szükséges. A chatben figyeltem a megfogalmazásra, érthetőségre, és mindig elküldi neked, amit tudnod kell! (Most írtam hozzá egy SendLongMessage(ToAll/ToClan) függvényt, ha akarod, a továbbiakban használhatod. És igen… Működik is!) A játékmódban fontos szerepet fektettem a színezésre. Ugyanúgy a chatben, mint a dialogokban. Minden dialog létrehozással történik, ahol esetleg több adatot kell megadni. A módban felesleges sor nincs. Ugyanúgy felesleges függvény se. Ami a jövőben fontos lehet, azt kikommenteztem. Két fő időzítő (timer) működik folyamatosan. Laggot nem tapasztaltam eddig! (még nem próbáltam ki 500 játékossal, bocsi). Hogy min teszteltem? Processzor: AMD Sempron 2600+ / 1.6 GHz RAM: 1 GB DDR1 Videokártya: ATI Radeon 9550 Windows: 7 32 bit RevCore – hEngine (A RevCore szerver alapját képezi) Első kérdés, amit biztosan feltesztek: „Mi az a hEngine?” Nos! Hat fontos pontban összefoglalom neked: 1) Minimális rendszerkövetelmény! (Nem növekszik semminek a mérete, ha egy kicsit még húznak is rajta a fejlesztők. Mindig csak annyit fognak ennyi a rendszerek, amennyi nekik tényleg kell! Ha valami felesleges, vagy már nem kell tárolni, egyből törlik a RAM-ból. A processzorhasználatra is ügyeltem, hogy ahol nem kell, ott ne számoljon.) 2) Valósághű játékélmény visszaadása! (Könnyedén megírtam vele például a bankrablást. Nem kellett több 100 sort emiatt hozzáírnom, kijött kb. 50-ből. Tehát könnyű a bővítése.) 3) A legegyszerűbb megoldások és optimalizálások használata! (A hatalmas rendszerek is (a legnagyobb jelenleg a klán rendszer), könnyen megírhatóak. Úgy hiszem, ez az, ami tényleg programozóvá tesz egy programozót. Nem hiszem, hogy hazudok, ha azt mondom, a 16 ezer soros mód kb. 35 ezer sor lenne.) 4) Az rendszerek összekapcsoltak! (Ha netán valami összeakad, akkor az ez én hibám, valószínűleg nem írtam oda azt a pár sort ahova kellett volna! De eddig, még amit találtam, kijavítottam.) 5) Korlátlanság! (Elméletben működik, csak bírja a RAM. Meg még úgy őszintén, nem próbáltam lerakni 1 millió házat… (-.-) Lehet, nem hiszitek el, de a verseny résztvevők számát is csak azért korlátoztam le, hogy ne buggoljon be a falba a 20 km hosszú sor. :/) 6) Átláthatóság! (A leendő fejlesztők még majd megköszönik. ) A második kérdés, amit lehet, hogy feltesztek: „Miért hEngine?” Hát lehet fura lesz, de azért mert amikor elkezdtem írni ezt a módot, akkor még más volt a neve - ha nem esett le, akkor elmondom, hogy H-val kezdődött - és csak aztán lett átnevezve. Az ’engine’ szót meg utána tettem, mert kb. ez utal a legjobban a feladatára… Na meg persze jól is hangzik. :D Régen sz*rt se konyítottam a scripteléshez. Összelopkodtam az első játékmódom is, amit csak úgy csináltam. Persze hogy nem ment. :D Egyszer eldöntöttem, hogy belevágok megint. „De azt akkor már úgy, hogy az odab*sszon!” Most, hogy programtervező leszek, legalább valamit nagyot csináltam, amit remélem ti is értékelni tudtok. Minden (dinamikus) rendszer, (mondjuk, ami rendszer az mind az jelen esetben), ugyanúgy lett megírva, tehát csak egyszer kellett rájönnöm, hogy hogy a tuti. :D UI: akit érdekel, vagy akit nem, de csak az a része, hogy mi is ez, nem tudok másat mondani, hogy vegye meg és nézze meg, mert, hogy én nem adok ki erről infót, az biztos! Felőlem, ha az új gazdája szétszedi, feltölti nektek, vagy kitörli akár, az se érdekel… Most pedig akkor elkezdeném a rendszereket. Szeretném megjegyezni, hogy ha valami nagyon hasonlít egy máshol látott, más által készített rendszerben valamire, akkor az nem másolva lett! Mindössze az ötletet vettem, és lehet, hogy teljesen máshogy oldottam is meg. Ezért nem szeretnék olyan hozzászólásokat látni, hogy „Nem kell, ezt már megcsinálták!”. Akkor elkezdem. (A témát bővíteni fogom, további leírások várhatóak!) - - Ház rendszer (A RevCore szerver eredeti házrendszere) hEngine. (Információk a hEngine-ről feljebb.) Információk: - MySQL táblák: 5 db. - Admin parancsok: 6 db. - Játékos parancsok: 9 db. (Minden adattárolás a MySQL szervereken történik! Verzió: MySQL R41-2) Fontos, hogy végtelen mennyiségű házat kezel, és végtelen mennyiségű háza lehet egy játékosnak! A korlátozást már csak úgy beleírtam… Ez talán a hEngine érdeme. Mint ahogy annak lenni kell, ezt is az adminok tudják létrehozni. A létrehozásnál be lehet állítani a főbb dolgokat (teljes dialog létrehozás). Ha elkészült a ház, a rendszer automatikusan konfigurálja, és már meg is veheti, már ha van rá elég pénze. :D Néhány fontos információ, akit érdekel, a rendszerrel kapcsolatban: A házak három típusra oszthatóak: falusi, városi és luxus házak. Ezt határozza meg a ház szintje (1..3). Minden szintnek van kilenc válaszható interiorja. Tehát összesen 27 db van a rendszerben. (Jól válogatott interiorok). Ezt tudja a létrehozó játékos kedve szerint kiválasztani, és később a gazdája cserélni, ha szükséges. Ha az interior nem sorolható be a ház kategóriájába, egyszerűen nem lesz a válaszhatók listájában. Ha a játékos házat akar venni, és nem akar kockáztatni, hogy „Hú, vajon milyen lesz? Megéri?”, akkor érdemes neki először megnézni, hogy milyen… Nem igaz? A belépéshez egyszerűen használja a(z) /enterhouse parancsot, nézzen szét, és ha tetszik, vegye meg. Hogy mit is tud? Lássuk! (Az alábbiakban leírtak működnek online és offline állapotban is, vagyis akkor is, ha a tulaj, a kulccsal rendelkező személy, vagy aki valahogyan is kapcsolódik a házhoz, nem online.) - Természetesen a ház nevének megváltoztatását. - Kezeli a jelszavas belépést, a kulcs használatát, csak a tulajdonos belépését és a kinyitott állapotot. - Játékosok kidobását a házból. - A ház kulcsok kezelését. - Emellett 602 db. lerakható objectet (bútorokat), 32 különböző kategóriába sorolva. A lerakható objectek száma végtelen. - A ház belsejének (interiorjának) cseréjét. - A belépési pozíció megváltoztatását. - A rendszer rögzíti a látogatókat, amelyet visszanézhetünk. - Lehetőséget nyújt a pénz házban való tárolására. - Teljes körű statisztika kiírása. Admin parancsok: - /createhouse Ház létrehozása. - /deletehouse [ID] Ház törlése. - /resethouse [ID] Ház tulajdonosának törlése, és visszaállítása eredeti állapotba. - /gotohouse [ID] Házhoz való teleportálás. - /changehint (Csak akkor aktív, ha házat épít a játékos.) Ha nem tetszik az interior, amikor készíted a házat, ezzel tud másra váltani. Így végignézheted akár az összeset, ha még nem ismered. - /savehint (Csak akkor aktív, ha házat épít a játékos.) Ha az interior megfelel, akkor ezzel tudsz tovább lépni a létrehozásban. Játékos parancsok: - /housemenu Ház kezelése, a menü megnyitása. - /enterhouse Házba való belépés. - /exithouse Házból való kilépés. - /buyhouse Ház vásárlása. - /chouseint (Csak akkor aktív, ha interiort cserél a játékos.) Hasonló a /changehint admin parancshoz. Ha a játékos a házában interiort cserél, de nem tetszik, és nézni szeretné tovább. - /shouseint (Csak akkor aktív, ha interiort cserél a játékos.) Hasonló a /savehint admin parancshoz. Ha a játékos el akarja menteni az új interiort. - /cahouseint (Csak akkor aktív, ha interiort cserél a játékos.) Kilépés az interior cseréből. A módosítások nem mentődnek. - /myhouses A játékos házainak ki listázása. Lehetséges a házhoz való teleportálás a listából. - /mykeys Azoknak a házaknak a ki listázása, amelyekhez a játékosnak kulcsa van. - - Klán rendszer (A RevCore szerver eredeti klán rendszere) hEngine. (Információk a hEngine-ről feljebb.) Információk: - MySQL táblák: 7 db. - Admin parancsok: 2 db. - Játékos parancsok: 2 db. (Minden adattárolás a MySQL szervereken történik! Verzió: MySQL R41-2) A mód legnagyobb rendszere! Szintén végtelen mennyiségű klánt kezel. Olyat akartam csinálni, amit még nem láttatok. Annyira nem hajlik az RP-re, de mégis annyira durva, hogy szinte bármit csinálhatsz vele. Természetesen a játékosok tudják létrehozni, egy parancs van az egész rendszerre, a játékosok részéről. Ha megnyitod a klán menüt, akkor annyi lehetőség jelenik meg, amennyit megenged a klán rangod, magyarul minél nagyobb a rangod, annál jobban befolyásolhatod a klánt. Ha sikeresen létrehoztad a klánt, vagy esetleg átruházta rád a klán jelenlegi „tulajdonosa”, akkor meg is hívhatsz játékosokat a klánodba. Mint mindenhol, ennél a rendszernél is minden full dialog, és online/offline. Ha netán nem online a játékos, akit meg akarsz hívni, kit érdekel? Elküldheted nyugodtan, megkapja offline is. Simán megnézi, és ha be akar lépni, belép, ha meg nem, akkor max visszautasítja a meghívódat, vagy csak még gondolkodik rajta és meghagyja. Ha te szeretnéd visszavonni, nem áll semmi az utadba. Hasonlóképpen kezelheted a klán tagjait és azok rangjait is. Lehet bárki online, offline, a dolgok mindig eljutnak hozzá! Most jön a legjobb, amit még soha nem láttam! Mondjuk te se! A klánok köthetnek egymással paktumot! Háborús vagy béke paktumot, amelynek a későbbiekben jelentősége lesz. A klánoknak lehet klán területük is. A megfelelő rangú tagok tudják ezt lerakni, törölni, módosítani, egy hasznos beépített ’klánzónalétrehozóizével’. A méretével való visszaélés ellen is védve van. Ha egy klán zónába tévedsz, értesítést kapsz egyből, hogy melyik kláné a terület, és hogy esetleg szövetséges klán vagy ellenség. (A paktumok alapján.) Hasonló folyamat zajlik le, ha megölsz egy ilyen játékost. Ha megvan a klán terület, akkor már a klán autó is elérhetővé válik. (A klán autó egy egyedi mentett járműként szerepel a szerveren, amit a rendszere szépen működtet, így például menti a tuning alkatrészeket is!) Ha benne vagy a klánban, akkor a játék során használhatod a klán skinjét és a fegyvereit is - amennyiben vannak neki – ha beállítod a(z) UCP-ben. A klán rendszerhez van speciális SendLongMessageToClan funkció, mert ugye miért ne? … Most már nincs kedvem írni tovább, inkább rövidítem. Minél kisebb a klánon belüli rangja a játékosnak, akkor az alábbiakból annál kevesebb érhető el! Hogy mit tud? - A klánok létrehozását. - A klán meghívóid kezelését. - Klán leírás megadását. - Klán mottó használatát. - Az 5 rang egyedi elnevezését. - Az 5 rang egyedi skin beállítását. - A klán fegyverek megadását. - A tagok kezelését (rang és kidobás). - A tagok listába foglalását (saját és más klánok tagjait is meg tudod így nézni). - A klán meghívók kezelését (küldését és visszavonását). - A meghívottak listába foglalását (hasonlóan a tagok listájához). - A vezető cseréjét (a klán átruházását, ha te vagy a vezető). - A paktumok kezelését. - A paktumok listába foglalását (hasonlóan a fentiekhez). - A klán széf használatát. - A klán jármű vásárlását. - Egyedi klán szín használatát (beépített színek, vagy akár színkeverés is, de a hex kód is támogatott, ha valaki tudja mi az). - A bandaterület létrehozását, a klán spawn beállítását. - Teljes körű klán statisztika kiírását (saját és más klán). - A klánok jelentését (indok megadása kötelező). - És a klán elhagyását. Admin parancsok: - /creports A jelentett klánok megtekintése az indokkal együtt. - /deletecreport [ID] A klán jelentés törlése. Játékos parancsok: - /clanmenu Klán kezelése, a menü megnyitása. - /clanonline A klánodban lévő online játékosok ki listázása. A pár kép és a leírás nem ad teljes szemléltetőt a rendszerekről! Akit érdekel, írjon privát üzenetet, és ha komoly érdeklődő, akkor kaphat egy időkorlátos verziót a módról, és ott átnézheti, tesztelheti, a többi rendszerrel együtt. (Esetleg a rendszer külön is eladó. De csak ha rábeszéltek! :P) Köszi.
  28. Köszönöm, sikerült megoldani. A "new mydialog[256]"-ot "new mydialog[1024]"-re kellett átírnom de működik.
  1. Továbbiak betöltése