Aktivitás

Ez automatán frissül.   

  1. Elmúlt óra
  2. LUA / C++ -ban tudtam ilyesmit csinálni. bár az elsővel csak 1-999-ig png képeket írattam a metába, C++-al minden fájlt bele lehetne.
  3. Igen, Xenius-tól tudom az infót, bár a segítségkérést nem láttam nekem Jack mondta hogy hol keresgéljek. Amit mondasz nem hülyeség, de biztos kell legyen valamilyen egyszerűbb módjának is lennie.
  4. Nem találtam működő szerverfájlokat több játékra, bár gondolom elérhető rájuk azóta (pl Cod4-re nem találtam pedig tudom hogy létezik)
  5. @Xenius ezt nem te írtad pár nappal ezelőtt :O ? Egyébként a map fájlokkal max a neveiket tudod meg, kitörölni elég nehéz lesz MapEditor nélkül. (vagy C++-ban írsz egy programot ami végignéz minden fájlt a workdirben és egy sort kiír (ami most a removeWorldModel), a koordinátákat meg kézzel hozzáírod a fontos részekhez, bár elég mindenhová a 0,0,0 10000 törlés)
  6. Sziasztok, egy olyan dolgot szeretnék amivel el tudom tüntetni LS-t és SF-et teljes mértékben hogy csak Las Venturas szigete maradjon meg. Kicsit keresgéltem és találtam pár érdekes dolgot + egy barátom segített [ theJack ] hogy a GTASA mappájában van egy olyan hogy /data/maps/LA vagy amit akarsz törölni. Én ebben a mappában találtam .ipl és .ide kiterjesztésű fájlokat amikben object ID-k voltak és hasonló dolgok. Akkor mondom megpróbálom egy számláló ciklussal eltüntetni a(z) .ide fájlban lévő ID-ket. (Sorban vannak pl 500-1500) De ezek igazából lófaszt se csináltak. Jóformán nem történt semmi. [KÉP: https://puu.sh/w2rgK/0d40a26953.png ] --> Ennek egész LS-t el kellett volna távolítania. Szóval, nem tudom hogy a ciklust rontottam-e el vagy rosszul is kezdtem hozzá, de ha valaki tudja hogyan lehetne eltüntetni a városokat megköszönném! :D
  7. Ma
  8. Sosem felejtem el ezt, csóri gyereket tönkretettük :D
  9. Nem tudom ti hogy vagytok vele de nekem eddig a régi kedvenc RPG szervereim a LittleTown és Fay RPG volt .DDD
  10. Tegnap
  11. Egyelőre a stabilitáson dolgoznak, kevesebb crash, több fps. Csalódtam, hogy a sync minden után következik, dehát ez van. Streamert is újraírták, elvileg mostmár több objectet is elbír egyszerre mint 100.
  12. Nemrég beszéltem kicsit az egyik developerral hozzá értőknek tűnnek. Ezen a gondon kívűl tényleg jobban haladnak komolyabban csinálják de azért ez nagyon zavaró hiba.
  13. Rising Storm/Red Orchestra 2 ingyenes a humblebundle-n. Lövetem nincs, hogy csak idg, vagy permanens, de szerintem aktiválni mindenképpen megéri. Még 21 óráig aktiválhatjátok. https://www.humblebundle.com/gameon-bundle
  14. Szerintem ilyen régi képei senkinek sincsenek.. :D Emlékszem az első baszakodásomon, hogy kölcsönadta az eredeti GTA SA-t osztály társam és nem tudtam feltelepíteni 10 évvel ezelőtt kb utána áthívtam felrakta aztán meg megint felhívtam hogy nem enged felcsatlakoztatni a multiplayer Kristóf néven mi lehet a gond?? xd akkor kezdtem kb számítógépezni. Aztán kibújtam a bőrömből olyan jó érzés volt 10 fps-el MP-zni a PDSS szerveren... xdd Meg volt még egy nagy szerver csak már nem emlékszem a nevére. :D
  15. Én nGen szerveren kezdtem el először.. azt találtam meg az internet listában sok játékosokkal aztán hónapok után átmentem a NMSS -re :D és onnan meg PDSS.. Azután pár évvel megjelent az NPC zombi szerver ami már sajnos megtalálható a sampfórumon is (játékmódja) és onnan kezdtem admin lenni. :DD Sajnos képem nincsen mivel én mindig újratelepítettem a winemet így mindig töröltem a képeket is.. én hülye. De a googlebe amikor beírom a régi játék neveimet kidob pár régi képeket :DDD.
  16. Érdekel valakit eladó WoT account? Csere is érdekel másik accountra eu szerveren X-es tank legyen rajta annyi a kikötésem... Érdeklődni e-mail-ben mivel ott hamarabb észreveszem mint itt: [email protected] Tankok: Tiger I, Tiger II, IS-3, T-10 Prémium tankok: T34-85 Rudy, T-54 first prototype, SU-100Y, M4A3E8 Thunderbolt VII, T95E2, AMX M4 mle.49 Liberté, FV4202, Type 64, Skoda T40,Strv m/42-57 Alt A.2 Kredit: 432.405 Arany: 30 Szabad TP: 421 (48.964) Prémium napok: 17 nap Képeken megtekinthető az account jelenlegi állapota(tankok, kredit, feljesztési ágak) Képek (pár nappal ezelőtt készültek): http://kephost.com/image/0pdA http://kephost.com/image/0pRQ http://kephost.com/image/0pdF http://kephost.com/image/0pdc
  17. vmikor 2009-ben ngen meg pdss utolsó kép: The Soldiers (talán) klánba akartam mindenáron bejutni, sawnoffozni kellett de semmi közöm nem volt hozzá szóval csalódás volt a vége
  18. UFR megalakulása, 2010
  19. nmss, 2010 azóta is tartom a kapcsolatot a képen szereplő játékossal
  20. .. mielőtt valaki azt fogja mondani, hogy minek a lófasznak nyitottam egy ilyen témát és megint mi van a SA-MP -vel/val annak üzenem ez nem a kihalásról meg a mai létszámról szól hanem emlékekről és megőrzött képekről amit évekkel ezelőtt csináltatok. A fórum jelenleg 17.530 felhasználóból áll, garantálom ebből a sok regisztrált felhasználóból legalább 5% durván még aktívan tartja a fórumot még mai napig is akik még anno 2008 - 2013 évek körül nyomatták már, nektek megvan még azok az emlékek? Ha van fényképetek nyugodtan megoszthatjátok, hogy mi is lássuk vagy akár kisebb vagy nagyobb sztorikat is írhattok.. legalább meghozzuk megint mindenkinek a kedvét/emlékét a játékra! :) Figyelem: A téma azért lett létrehozva, hogy beszélgessünk a régi időkről.. Nem szeretnék olyan hozzászólásokat látni, hogy kihalt meg nincs már.. természetesen nincs már ugyan az a közösség mint régen de ez a téma különösen azért lett létrehozva, hogy emlékeket felhozzunk, szervereket akár régebbi fórumokat, témákat, fényképeket és egyéb dolgokat amit lementettetek ezalatt a sok eltelt idő alatt.
  21. Előző hét
  22. azért megpróbáltam XD
  23. ömm ez a téma már szerintem nem él 2014 óta :D
  24. nem, kb köze nincs hozzá
  25. milyen alkalmazásokra gondolsz? nyilván sima windows kliensnek készített appokat (játékok stb) nem adnak ki linuxokra...
  26. Nekem a blackberry bongeszoje nem tamogatja a ips forumot, mar csak ezert is rakjatok vissza smf-t. Koszi!
  27. Sziasztok! Egy szervert írok éppen, és támad egy kis furcsaság a y_ini mentésrendszeremmel. (OFF: Tudom, hogy régi a y_ini és MySQL-t kellene használni, de évek óta nem scripteltem és kíváncsi vagyok mennyit tudok összehozni múltbéli tudásommal.) A problémák a következőek: A regisztrációnál megadott jelszót hol elmenti rendesen, hol nem. A játékos pozícióját elmenti, de loginnál nem jó helyre spawnol (0,0,0 -nál "zuhan a mélybe"). A játékos pénzét nem tölti be, csak az alap kezdőösszeget minden alkalommal. Minden mást (Kor, AdminLvl, stb.) jól elment és visszatölt. A script ezen részei: #include <a_samp> #include <YSI\y_ini> #define PATH "/Users/%s.ini" stock UserPath(playerid) { new string[128],playername[MAX_PLAYER_NAME]; GetPlayerName(playerid,playername,sizeof(playername)); format(string,sizeof(string),PATH,playername); return string; } stock udb_hash(buf[]) { new length=strlen(buf); new s1 = 1; new s2 = 0; new n; for (n=0; n<length; n++) { s1 = (s1 + buf[n]) % 65521; s2 = (s2 + s1) % 65521; } return (s2 << 16) + s1; } enum pInfo { pJelszo, Float:pPosX, Float:pPosY, Float:pPosZ, Float:pPosA, pPenz, } new PlayerInfo[MAX_PLAYERS][pInfo]; forward LoadUser_data(playerid, name[], value[]); public LoadUser_data(playerid, name[], value[]) { INI_Int("Jelszó", PlayerInfo[playerid][pJelszo]); INI_Float("PosX", PlayerInfo[playerid][pPosX]); INI_Float("PosY", PlayerInfo[playerid][pPosY]); INI_Float("PosZ", PlayerInfo[playerid][pPosZ]); INI_Float("PosA", PlayerInfo[playerid][pPosA]); INI_Int("Pénz", PlayerInfo[playerid][pPenz]); return 1; } //OnPlayerConnect alatt: if(fexist(UserPath(playerid))) { INI_ParseFile(UserPath(playerid), "LoadUser_%s", .bExtra = true, .extra = playerid); ShowPlayerDialog(playerid, dialog_log, DIALOG_STYLE_PASSWORD, "{FFFFFF}Bejelentkezés", "Írd be a jelszavad a bejelentkezéshez:", "Tovább", "Kilépés"); } else { ShowPlayerDialog(playerid, dialog_reg, DIALOG_STYLE_INPUT, "{FFFFFF}Regisztráció", "Írj be egy kívánt jelszót:", "Tovább", "Kilépés"); } return 1; //OnPlayerDisconnect alatt: new INI:File = INI_Open(UserPath(playerid)); new Float:x, Float:y, Float:z, Float:a, money; GetPlayerPos(playerid, x, y, z); GetPlayerFacingAngle(playerid, a); money = GetPlayerMoney(playerid); money = PlayerInfo[playerid][pPenz]; INI_SetTag(File, "Data"); INI_WriteFloat(File, "PosX", x); INI_WriteFloat(File, "PosY", y); INI_WriteFloat(File, "PosZ", z); INI_WriteFloat(File, "PosA", a); INI_WriteInt(File, "Jelszó", PlayerInfo[playerid][pJelszo]); INI_WriteInt(File, "Pénz", money); INI_Close(File); return 1; //OnDialogResponse alatt, miután a jelszót beírta a mezőbe és le "OK"-ta: if(!strlen(inputtext)) return ShowPlayerDialog(playerid, dialog_reg, DIALOG_STYLE_INPUT, "{FFFFFF}Regisztráció", "Az általad megadott jelszó hibás karaktert tartalmaz.\nPróbálj meg egy másikat:", "Tovább", "Kilépés"); new INI:File = INI_Open(UserPath(playerid)); INI_SetTag(File, "Data"); INI_WriteInt(File, "Jelszó", udb_hash(inputtext)); INI_Close(File); PlayerInfo[playerid][pJelszo] = udb_hash(inputtext); // nincs return //OnDialogResponse alatt, login után: if(udb_hash(inputtext) == PlayerInfo[playerid][pJelszo]) { INI_ParseFile(UserPath(playerid), "LoadUser_%s", .bExtra = true, .extra = playerid); ShowPlayerDialog(playerid, dialog_logsucc, DIALOG_STYLE_MSGBOX, "{FFFFFF}Bejelentkezés", "{FFFFFF}Sikeresen bejelentkeztél.","Tovább",""); GivePlayerMoney(playerid, PlayerInfo[playerid][pPenz]); SetSpawnInfo(playerid, 0, 0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0); SpawnPlayer(playerid); } } else { ShowPlayerDialog(playerid, dialog_log, DIALOG_STYLE_PASSWORD, "{FFFFFF}Bejelentkezés", "{FFFFFF}Hibás jelszó!","Tovább","Kilépés"); } return 1; //OnPlayerSpawn alatt: if(elsospawn[playerid] == 0) { INI_ParseFile(UserPath(playerid), "LoadUser_%s", .bExtra = true, .extra = playerid); SetPlayerPos(playerid, PlayerInfo[playerid][pPosX], PlayerInfo[playerid][pPosY], PlayerInfo[playerid][pPosZ]); SetPlayerFacingAngle(playerid, PlayerInfo[playerid][pPosA]); SetPlayerSkin(playerid, PlayerInfo[playerid][pSkin]); } return 1; A segítséget előre is köszönöm! :) EDIT: Megoldva
  28. Hiaba írjatok Ugyse kerul vissza xd Ez a hajo mar elment
  1. Továbbiak betöltése