Aktivitás

Ez automatán frissül.   

  1. Ma
  2. local screenWidth,screenHeight = guiGetScreenSize() function renderDisplay ( ) local seconds = getTickCount() / 1000 local angle = math.sin(seconds) * 80 players = getElementsByType ( "player" ) for k,v in ipairs(players) do local accountname = "" if (isGuestAccount(getPlayerAccount(v)) == false) then accountname = getAccountName (getPlayerAccount(v)) if isObjectInACLGroup ( "user." .. accountname, aclGetGroup ( "admin" ) ) then dxDrawImage ( screenWidth/2 - 50, 0, 100, 240, 'arrow.png', angle, 0, -120 ) end end end end addEventHandler("onClientRender", root, renderDisplay) Elvileg ez működőképes. Bár nem nagyon szórakoztam még ACL-el. Viszont így nem lesz a fejük felett a logo. Arra figyelj.
  3. Tegnap
  4. Senki sem fog felmenni a szar szerveredre.
  5. Elég ha csak a modellek készítőjét az ügy mögé állítják, de valóban csak a szerverek kompatibilitása lesz az első verzió, csak azután dolgoznak az újításokon.
  6. Sziasztok... összesen töltöttem vele 1 órát ezzel a scriptel, de nem sikerült hogy ha fel jön egy player ne legyen felette logo, de ha admin ami benne van az acl-be ott legyen a logo.. tegát újra kezdtem az egészet... Kérlek segítsetek...ui Kellemes húsvéti ünnepeket... (Kezdő vagyok és béna :( ) local screenWidth,screenHeight = guiGetScreenSize() -- Get screen resolution. function renderDisplay ( ) local seconds = getTickCount() / 1000 local angle = math.sin(seconds) * 80 -- This will draw the graphic file 'arrow.png' at the top middle of the screen -- using the size of 100 pixels wide, and 240 pixels high. -- The center of rotation is at the top of the image. dxDrawImage ( screenWidth/2 - 50, 0, 100, 240, 'arrow.png', angle, 0, -120 ) end function HandleTheRendering ( ) addEventHandler("onClientRender", root, renderDisplay) -- Keep everything visible with onClientRender. end addEventHandler("onClientResourceStart",resourceRoot, HandleTheRendering) bool dxDrawImage ( float posX, float posY, float width, float height, mixed image, [ float rotation = 0, float rotationCenterOffsetX = 0, float rotationCenterOffsetY = 0, int color = tocolor(255,255,255,255), bool postGUI = false ] )
  7. Köszi, megoldotott :)
  8. Pluginokat és az inceket frissítsd illetve a server.cfg-ből se felejtsd ki a plugins sort ahova beírod azoknak a pluginoknak a neveit amiket használsz.
  9. Miért írja ezt ki? Run time error 19: File or function is not found
  10. Nem elég csak a 0.3.7 szerverfájlok. Pluginokat is frissítsd a legfrissebb verziókra + az includeokat. https://forum.sa-mp.com/ itt megtalálod mindegyik plugint és általában hozzájuk is van csatolva az include fájl. A modot is fordítsd majd le újra miután elhelyezted az include fájlokat a pawno/include mappába.
  11. Igen. Milyen verzió ajánlott? 0.3.7 R3? az jó?
  12. Megvannak a megfelelő pluginok a 'plugins' mappában?
  13. Az megvan fel is raktam a gamemodot stb.. De unknow a mod,azt írja.
  14. Ilyen hozzáállással nem tudom mennyi értelme van ennek az egésznek. https://www.samp-mta-dev.cf/ itt találsz jó pár modot.
  15. Sziasztok! Annyi lenne a kérdésem/kérésem hogy valaki tudna küldeni jó RPG modot ami működik? Illetve lehetőleg magyar legyen. És valaki tudna nekem segíteni? Megcsinálni a szerveremet? Köszönöm előre is! További Szép Napot!
  16. https://www.reviversoft.com/hu/blog/2012/12/video-tdr-failure/ Nehezen kivehető a képről a VIDEO_TDR_Failure hibakód. Egyébként videókártyával kapcsolatos ez a dolog. Először is próbálkozz meg driver telepítéssel ha pedig az sem segít a problémádon akkor csucsu a videókártyádnak. (Csak ebből a cikkből indulok ki, nem konyítok annyira a hardveres dolgokhoz.) viszont megkönnyítetted volna a saját dolgodat ha ugyanúgy erre a hiba kódra hivatkozol a google segítségével.
  17. Előző hét
  18. Los Santos County Role Play - Hungary épp most · #QuickUpdate Little Italy negyed Los Santosban.
  19. Csáó, valaki találkozott már ilyen problémával? Amikor elindítom a GTA-t egy 3-4perc után ez fogad. https://imgur.com/9Pw9CD8
  20. Miért mi a gond a több házzal? a való életben is lehet több házad előbb kezdj bele és utána kérj segítséget, ha elakadsz abból tanulsz a legtöbbet, ha magadtól neki állsz és próbálkozol és több próbálkozás után amikor NINCS ötleted, akkor kérsz segítséget :) Nézd meg a mentés rendszer hogyan működik, mikor ment.
  21. Kösz az infót. @LaszloR1
  22. Kezdetben csak szerver oldalon lesz open.mp, amely kompatibilis lesz a mostani SA-MP kliensekkel. Később jön egy kliens is, viszont ehhez szükség lesz arra, hogy elkészítsék újra a sampos modelleket (nem akarnak semmit se felhasználni semmilyen leakelt verzióból). Ugyan úgy lehet majd pawn nyelvben írni scripteket és nem kell azokat módosítani, hogy áthozd open.mp-re.
  23. Én ezt nem egészen értem. Ez is egy ú.n SA:MP kliens lesz amire ugyanúgy pawn nyelven lehet írni játékmodokat?
  24. Van egy magyar topicom a burgershot.gg fórumon, ott is dumáltunk már pár szót erről az egész jelenségről. Kíváncsian várom, hogy mi lesz ebből. Ennyi tapasztalt és neves fejlesztővel biztos lesz belőle valami.
  25. Igazából én nagyobb jövöt josolok neki :D
  26. Azt még érdemes elmondani a projektről, hogy semmilyen módon sem használ fel olyan kiszivárogtatott régi SA-MP forráskódokat amiket több más hasonló jellegű, de elkaszált "SA-MP származék" használt. Teljesen 0-ról felépített, egyedi mod-ot akarnak a fejlesztők.
  27. Szia Az lenne a kérdésem amikor megveszek egy házat nem menti le regiztrácio rendszer megy a házrendszerbe playeracount.txt elmenti accountomat playerinfo.txt vannak a házak amit ott lehet szerkeszteni csak ott a nevem helyett nobody van :( Remélem tudsz segiteni ha nem tudsz akkor is reagálj pls.
  28. Már jó a zárójel volt a gond sorry amugy mindent köszönöm! De azt megtudnád mondani vagy megtudnátok h a játékosokok minek tudnak több házat megvenni ? Ja és még egy gotoh rendszert hozzá rakni nem tudnátok abba segiteni? És szerver ujrainditás után nem menti le az adatokat.
  1. Továbbiak betöltése