Aktivitás

Ez automatán frissül.   

  1. Tegnap
  2. Igen, ezt tudom, de mivel írtam is hogy az elején csak rangal tudok szolgálni így szerettem volna valami kompenzálást is a kínálathoz.
  3. Nem kötekedni, segíteni szeretnék. Én tapasztaltam, ha 2 (amikor 3 volt akkor halál) ember is teljesen beleszólhat a szerverbe, nagy kavalkádok lesznek.
  4. Megoldottam kliens oldalon, hálás köszönetem minden segítőkész embernek!
  5. Köszi, azóta már megszólalt a turbó, annyit még kérdeznék hogy attachElements()-el server oldalon hogyan kapcsoljam össze a hangot a játékossal? vagy ezt client oldalon is lehet?
  6. Az csak egy figyelmeztetés, hogy ezt a lehetőséget (hogy egy player tömböt adj meg a triggerClientEventnek) csak 1.3.0-9.04570-től elérhető. Írja is a wiki changelog résznél: Link Csak írb bele a metába, hogy <min_mta_version client="1.3.1" server="1.3.1" /> Edit: Ja igen és szerintem nézd meg hogy nearbyPlayers hány elemet tartalmaz, mert ahogy @DrAkE írta szokott olyat csinálni a col hogy amíg ki nem mész és megint be addig nem érzékeli a playert. Csak én úgy emlékszem ezt nem csak attachnál csinálja hanem pont az oldja meg ha oda attacholod a playeredhez, akkor frissíti magát és letudod kérni rendesen.
  7. Most beírtam a kódodat, érdekes hibakód jött vissza, természetesen nem működik nincs olyan szerencsém... addEvent("serverturbo", true) addEventHandler("serverturbo", getRootElement(), function(x, y, z) local turboCol = createColSphere( x, y, z, 100 ) local nearbyPlayers = getElementsWithinColShape( turboCol, "player" ) triggerClientEvent(nearbyPlayers, "turbohang", client, x, y, z) destroyElement( turboCol ) end) Ezt másoltam be és azt a hibakódot adja vissza minden váltásnál (amikor a ClientEvent-et küldi) hogy: WARNING: gearboxS.lua:6: <min_mta_version> section in the meta.xml is incorrect or missing (expected at least server 1.3.0-9.04570 because a send list is being used)
  8. ColShapenek van egy olyan rossz szokása, hogy ha azonnal létrehoztad, és leakarod kérdezni mely elementek találhatóak benne, akkor üres halmazt fog visszaadni. Én ezt csak is timerrel tudtam megoldani. U.I.: Utólag rájöttem, hogy ez csak akkor érvényes, ha előtte attachElementtel hozzácsatoltad valamely elementhez a ColShapet. addEvent("serverturbo", true) addEventHandler("serverturbo", getRootElement(), function(x, y, z) local turboCol = createColSphere( x, y, z, 100 ) setTimer(function() local nearbyPlayers = getElementsWithinColShape( turboCol, "player" ) for index, nearbyPlayer in ipairs( nearbyPlayers ) do if client then triggerClientEvent(nearbyPlayer, "turbohang", nearbyPlayer, x, y, z) outputChatBox("Turbo", nearbyPlayer) --teszt end end end, 100, 1) destroyElement( turboCol ) end) Viszont, ha minden igaz, akkor nem kell ciklussal végig lépkedned az egész tömbön, helyette csinálhatod ezt: addEvent("serverturbo", true) addEventHandler("serverturbo", getRootElement(), function(x, y, z) local turboCol = createColSphere( x, y, z, 100 ) local nearbyPlayers = getElementsWithinColShape( turboCol, "player" ) triggerClientEvent(nearbyPlayers, "turbohang", client, x, y, z) destroyElement( turboCol ) end)
  9. Előző hét
  10. Szia, most erre jutottam outputChatBox-ban kiírja hogy létezik a turbó hang és lekérdezi a 100-as körzetben lévő játékosokat amiket bele is rak, de a hang nem játszódik le valószínűleg a triggerClientEvent rossz.... Most így néz ki a dolog: addEvent("serverturbo", true) addEventHandler("serverturbo", getRootElement(), function(x, y, z) local turboCol = createColSphere( x, y, z, 100 ) local nearbyPlayers = getElementsWithinColShape( turboCol, "player" ) destroyElement( turboCol ) for index, nearbyPlayer in ipairs( nearbyPlayers ) do if client then triggerClientEvent(nearbyPlayer, "turbohang", nearbyPlayer, x, y, z) outputChatBox("Turbo", nearbyPlayer) --teszt end end end)
  11. Sziasztok! Tudom mostanában nagyon sokan kezdenek bele Rp szerverek indításában és a legtöbb ugyan azt az alap sémát követi, LS-SF ezt a két várost használja a legtöbb szerver. Én szeretnék egy olyan szervert ahol a három nagyváros és a hozzá tartozó területek 3 országot képviselnek, persze csak ha megvalósítható hogy külön lehessen minden országnak iratokat készíteni. Miért szeretném így megcsinálni? Eddig nem találkoztam ilyen szerverrel és ez mellett itt a katonaságnak és a kormánynak is több szerepe lenne.(Háború, diplomácia). Ha valaki jelentkezik akkor jobban kifejtem az ötletemet. Elvárások/kérések : Amit elválal azt tudja megcsinálni Szabad idejében csinálja, ez nem rabszolga munka Ha ötlete van ossza meg velem, mert többen könnyebben haladunk Amit ajánlok: Kezdetben rang a szerveren/weboldalon és teljes beleszólás a szerverhez Ha a szervernek lesz bevétele akkor megegyezés alapján részesedés belőle Igen tudom az ajánlatok miatt sokan fognak ostromolni és kevesebb lesz a jelentkező, de én így is bele vágok és tudom mindenki pénzből él, de ezért írtam oda hogy a fejlesztőnek nem lenne fix munka ideje. Ha van egy kis szabad ideje akkor dolgozik. Így lehet nem 1 hét alatt hanem 1 hónap alatt készül el, de egyszer elkészül. Jelentkezni pm-ben tudsz
  12. Azért megjegyezném, Ben csak részeg, de igaza van!!!
  13. Nem nehéz az SQL de: SoloLearn
  14. Köszönöm a tanácsokat!
  15. Sziasztok! A szerveren valamiért nincsen mapp, azonban ennek az okát nem igen értem, amikor minden include a helyén van! [19:02:56] [debug] Run time error 4: "Array index out of bounds" [19:02:56] [debug] Accessing element at index 65535 past array upper bound 499 [19:02:56] [debug] AMX backtrace: [19:02:56] [debug] #0 00067298 in public OnPlayerTakeDamage (0x00000000, 0x0000ffff, 0x40533334, 0x00000036, 0x00000003) from regi.amx A pluginokat betöltötte, mi lehet a probléma? Ezt az üzenetet kapom.
  16. triggerClientEvent(client, "turbohang", client, x, y, z) Mert itt, csakis egy játékosnak triggereled az eventet, nem pedig többnek. Az első paraméter helyére rakhatsz egy táblát is, tele játékos elementtel, akiknek elszeretnéd küldeni a hangot.
  17. Szia, ezeket egy régi ismerősöm segítségével megtettem, de a hangot továbbra is csak azoknak játssza le akik az autóban ülnek. Kódok: Kliens: local oldState = 0 local newState = 0 function checkVehiclesGearboxChange(vehicle) local vehicle = getPedOccupiedVehicle(localPlayer) if vehicle and getElementData(vehicle, "veh:performance_turbo") == 5 then newState = getVehicleCurrentGear(vehicle) if newState ~= oldState then oldState = newState local x, y, z = getElementPosition(vehicle) triggerServerEvent("serverturbo", root, x, y, z) end end end setTimer(checkVehiclesGearboxChange, 500, 0) addEvent("turbohang", true) addEventHandler("turbohang", getRootElement(), function(x, y, z) sound = playSound3D("files/turbo.mp3", x, y, z) setSoundVolume(sound, 0.7) setSoundMaxDistance (sound, 100) attachElements (sound, localPlayer) end) Server: addEvent("serverturbo", true) addEventHandler("serverturbo", getRootElement(), function(x, y, z) if client then triggerClientEvent(client, "turbohang", client, x, y, z) end end)
  18. Kliens oldalról meghívsz triggerServerEventtel egy olyan szerver oldali eventet, ami majd meghív triggerClientEventtel kliens oldali eventet, ami lejátssza a hangokat az adott játékosoknak.
  19. Hogyan triggereljek át server oldalra egy client-only functiont? Nem értem igazán, próbálkoztam vele, max úgy lehetne amit mondasz hogy TriggerServerEvent(xy) és az xy event triggerel egy clientside eventet de annak semmi értelme mert ugyan ott vagyok csak 1x átvittem szerver oldalra. + nem is tiszta igazából. Tudnál valami példát mutatni hogyan is kéne ? https://wiki.multitheftauto.com/wiki/PlaySound3D
  20. Nem tudom, hogy a DayZ modot használod vagy te írsz magadnak egy DayZ modot. De menteni SQL-be menthetsz. Vagy a beépített SQLLite-t használod vagy egy MYSQL-t. Itt vannak azok a függvények amikkel elérheted ezt SQL-t. (Én a MYSQL-t ajánlom inkább) De elsőnek szerintem olvass utána kb mik ezek. Meg ismerd meg az SQL nyelvet egy kicsit.
  21. Hello. Azt hogy lehetne megoldani hogy ha regisztrálok egy karaktert, azt elmentse az adatbázisba?
  22. Tök felesleges ilyen dolgokért async-et, vagy akár coroutinet használni, hacsaknem minden 10 másodpercenként betöltögeted az összes kocsit adatbázisból. Alapból a dbQuery akkor hívja meg a funkciót, amikor az adatok már készen állnak. Plusz csak megnehezíted a saját dolgodat.
  23. Oké, de azért utólag próbáld ezeket kijavítani. (Ha lehet egy kérdésem, milyen program írtál/írtatok?)
  24. Ennek a srácnak az oldalán van olyan is ami olyat csinál mint a singleben.
  25. Amit a JamesA leírt, abban van egy kis hiányosság. Nem azért játssza mindenki az überfasza RP keménycsávót amióta más a PG mert megteheti. Hanem mert egyik RP szerver sem merte megjátszani azt, hogy "Egy karakter, egy élet". Ami mint tudjuk ugye az RP egyik legfontosabb alap pillére. Önmagában a PG szabályzata nem elég ahhoz hogy átformálja az RPt. Egy karakter egy élet nélkül, igazából minden szerver csak egy RP-GF átmenet.
  26. 32 biten is lehet futtatni 64 bitet (átkonvetrálja az instrukciókat) , de nem érné meg, főleg nem ilyen esetben. Szerintem nem jött volna rá magától...
  27. Én egy program fejlesztésénél voltam jelen(amire már utólag nem vagyok büszke), Roszkoo és a többiek pedig csak egy "hobbi" modot írtak + az eredeti modot írták tovább... Telefonon volt megírva és a szövegszerkesztőnêl tegyél panaszt... :P
  1. Továbbiak betöltése