Szerző Téma: Tuning v2  (Megtekintve 1937 alkalommal)

Tuning v2
« Dátum: 2015. április 05. - 22:38:57 »
+1 Show voters
Sziasztok.Találtam ITT egy angol tuning rendszert.
Innen töltöttem http://sampforum.hu/index.php?topic=3367
Na mivel unatkoztam le is magyarosítottam.
 
#include <a_samp>
#define FILTERSCRIPT
#pragma tabsize 0
#define DIALOGID 3300
#define nitro 1010
#define rodawire 1081
#define suspensao 1087
public OnFilterScriptInit()
{
return 1;
}
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if (strcmp(\"/vtuning\", cmdtext, true, 10) == 0)
{
   ShowPlayerDialog(playerid, DIALOGID, DIALOG_STYLE_LIST, \"Tuning Menu v2 - magyarosította: dominik65\", \"Kerekek\\nSzín\\nFestőMunkák\\nNitro\\nHidraulika\\nAutoTuning\", \"Rendben\", \"Mégsem\");
   return 1;
}
return 1;
}
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
new car;
car = GetPlayerVehicleID(playerid);
if(dialogid == DIALOGID) // Menu
{
if(response)
{
            if(listitem == 0) // Wheels
   {
      ShowPlayerDialog(playerid, DIALOGID+1, DIALOG_STYLE_LIST, \"Kerék\", \"Kinézet 1 \\nKinézet 2 \\nKinézet 3 \\nKinézet 4 \\nKinézet 5 \\nKinézet 6 \\nVissza\", \"Rendben\", \"Mégsem\");
   }
   if(listitem == 1) // Colors
   {
      ShowPlayerDialog(playerid, DIALOGID+2, DIALOG_STYLE_LIST, \"Szín\", \"Fekete \\nFehér \\nSötét kék \\nVilágos kék \\nzöld \\nPiros \\nSárga \\nRózsaszín \\nFestés\", \"Rendben!\", \"Mégsem\");
   }
   if(listitem == 2) // Paintjobs
   {
      ShowPlayerDialog(playerid, DIALOGID+3, DIALOG_STYLE_LIST, \"Kinézet\", \"Kinézet 1 \\nKinézet 2 \\nKinéze 3 \\nVissza\", \"Festés!\", \"Mégsem\");
            }
   if(listitem == 3) // Nitro
   {
            AddVehicleComponent(car,1010);
            }
   if(listitem == 4) // Hydraulic
   {
            AddVehicleComponent(car,1087);
            }
   if(listitem == 5) // AutoTuning
   {
new idcarro;
idcarro = GetPlayerVehicleID(playerid);
if(GetVehicleModel(GetPlayerVehicleID(playerid)) == 562)
{
AddVehicleComponent(idcarro,1046);
AddVehicleComponent(idcarro,1171);
AddVehicleComponent(idcarro,1149);
AddVehicleComponent(idcarro,1035);
AddVehicleComponent(idcarro,1147);
AddVehicleComponent(idcarro,1036);
AddVehicleComponent(idcarro,1040);
ChangeVehiclePaintjob(idcarro, 2);
ChangeVehicleColor(idcarro, 6, 6);
AddVehicleComponent(idcarro,nitro);
AddVehicleComponent(idcarro,rodawire);
AddVehicleComponent(idcarro,suspensao);
}
if(GetVehicleModel(GetPlayerVehicleID(playerid)) == 560)
{
AddVehicleComponent(idcarro,1028);
AddVehicleComponent(idcarro,1169);
AddVehicleComponent(idcarro,1141);
AddVehicleComponent(idcarro,1032);
AddVehicleComponent(idcarro,1138);
AddVehicleComponent(idcarro,1026);
AddVehicleComponent(idcarro,1027);
ChangeVehiclePaintjob(idcarro, 2);
AddVehicleComponent(idcarro,nitro);
AddVehicleComponent(idcarro,rodawire);
AddVehicleComponent(idcarro,suspensao);
}
if(GetVehicleModel(GetPlayerVehicleID(playerid)) == 565)
{
AddVehicleComponent(idcarro,1046);
AddVehicleComponent(idcarro,1153);
AddVehicleComponent(idcarro,1150);
AddVehicleComponent(idcarro,1054);
AddVehicleComponent(idcarro,1049);
AddVehicleComponent(idcarro,1047);
AddVehicleComponent(idcarro,1051);
AddVehicleComponent(idcarro,nitro);
AddVehicleComponent(idcarro,rodawire);
AddVehicleComponent(idcarro,suspensao);
ChangeVehiclePaintjob(idcarro, 2);
}
if(GetVehicleModel(GetPlayerVehicleID(playerid)) == 559)
{
AddVehicleComponent(idcarro,1065);
AddVehicleComponent(idcarro,1160);
AddVehicleComponent(idcarro,1159);
AddVehicleComponent(idcarro,1067);
AddVehicleComponent(idcarro,1162);
AddVehicleComponent(idcarro,1069);
AddVehicleComponent(idcarro,1071);
AddVehicleComponent(idcarro,nitro);
AddVehicleComponent(idcarro,rodawire);
AddVehicleComponent(idcarro,suspensao);
ChangeVehiclePaintjob(idcarro, 1);
}
if(GetVehicleModel(GetPlayerVehicleID(playerid)) == 561)
{
AddVehicleComponent(idcarro,1064);
AddVehicleComponent(idcarro,1155);
AddVehicleComponent(idcarro,1154);
AddVehicleComponent(idcarro,1055);
AddVehicleComponent(idcarro,1158);
AddVehicleComponent(idcarro,1056);
AddVehicleComponent(idcarro,1062);
AddVehicleComponent(idcarro,nitro);
AddVehicleComponent(idcarro,rodawire);
AddVehicleComponent(idcarro,suspensao);
ChangeVehiclePaintjob(idcarro, 2);
}
if(GetVehicleModel(GetPlayerVehicleID(playerid)) == 558)
{
AddVehicleComponent(idcarro,1089);
AddVehicleComponent(idcarro,1166);
AddVehicleComponent(idcarro,1168);
AddVehicleComponent(idcarro,1088);
AddVehicleComponent(idcarro,1164);
AddVehicleComponent(idcarro,1090);
AddVehicleComponent(idcarro,1094);
AddVehicleComponent(idcarro,nitro);
AddVehicleComponent(idcarro,rodawire);
AddVehicleComponent(idcarro,suspensao);
ChangeVehiclePaintjob(idcarro, 2);
}
if(GetVehicleModel(GetPlayerVehicleID(playerid)) == 575)
{
AddVehicleComponent(idcarro,1044);
AddVehicleComponent(idcarro,1174);
AddVehicleComponent(idcarro,1176);
AddVehicleComponent(idcarro,1042);
AddVehicleComponent(idcarro,1099);
AddVehicleComponent(idcarro,nitro);
AddVehicleComponent(idcarro,rodawire);
AddVehicleComponent(idcarro,suspensao);
ChangeVehiclePaintjob(idcarro, 0);
}
if(GetVehicleModel(GetPlayerVehicleID(playerid)) == 534)
{
AddVehicleComponent(idcarro,1126);
    AddVehicleComponent(idcarro,1179);
AddVehicleComponent(idcarro,1180);
AddVehicleComponent(idcarro,1122);
AddVehicleComponent(idcarro,1101);
AddVehicleComponent(idcarro,1125);
AddVehicleComponent(idcarro,1123);
AddVehicleComponent(idcarro,1100);
AddVehicleComponent(idcarro,nitro);
AddVehicleComponent(idcarro,rodawire);
AddVehicleComponent(idcarro,suspensao);
ChangeVehiclePaintjob(idcarro, 2);
}
if(GetVehicleModel(GetPlayerVehicleID(playerid)) == 536)
{
AddVehicleComponent(idcarro,1104);
AddVehicleComponent(idcarro,1182);
AddVehicleComponent(idcarro,1184);
AddVehicleComponent(idcarro,1108);
AddVehicleComponent(idcarro,1107);
AddVehicleComponent(idcarro,nitro);
AddVehicleComponent(idcarro,rodawire);
AddVehicleComponent(idcarro,suspensao);
ChangeVehiclePaintjob(idcarro, 1);
}
if(GetVehicleModel(GetPlayerVehicleID(playerid)) == 567)
{
AddVehicleComponent(idcarro,1129);
AddVehicleComponent(idcarro,1189);
AddVehicleComponent(idcarro,1187);
AddVehicleComponent(idcarro,1102);
AddVehicleComponent(idcarro,1133);
AddVehicleComponent(idcarro,nitro);
AddVehicleComponent(idcarro,rodawire);
AddVehicleComponent(idcarro,suspensao);
ChangeVehiclePaintjob(idcarro, 2);
}
if(GetVehicleModel(GetPlayerVehicleID(playerid)) == 420)
{
AddVehicleComponent(idcarro,1010);
AddVehicleComponent(idcarro,1087);
AddVehicleComponent(idcarro,1081);
AddVehicleComponent(idcarro,1139);
}
if(GetVehicleModel(GetPlayerVehicleID(playerid)) == 400)
{
AddVehicleComponent(idcarro,1010);
AddVehicleComponent(idcarro,1087);
AddVehicleComponent(idcarro,1018);
AddVehicleComponent(idcarro,1013);
AddVehicleComponent(idcarro,1081);
AddVehicleComponent(idcarro,1086);
}
if(GetVehicleModel(GetPlayerVehicleID(playerid)) == 401)
{
AddVehicleComponent(idcarro,1086);
AddVehicleComponent(idcarro,1139);
AddVehicleComponent(idcarro,1081);
AddVehicleComponent(idcarro,1010);
AddVehicleComponent(idcarro,1087);
AddVehicleComponent(idcarro,1012);
AddVehicleComponent(idcarro,1013);
AddVehicleComponent(idcarro,1042);
AddVehicleComponent(idcarro,1043);
AddVehicleComponent(idcarro,1018);
AddVehicleComponent(idcarro,1006);
AddVehicleComponent(idcarro,1007);
AddVehicleComponent(idcarro,1017);
}
if(GetVehicleModel(GetPlayerVehicleID(playerid)) == 576)
{
ChangeVehiclePaintjob(idcarro,2);
AddVehicleComponent(idcarro,1191);
AddVehicleComponent(idcarro,1193);
AddVehicleComponent(idcarro,1010);
AddVehicleComponent(idcarro,1018);
AddVehicleComponent(idcarro,1081);
AddVehicleComponent(idcarro,1087);
AddVehicleComponent(idcarro,1134);
AddVehicleComponent(idcarro,1137);
}
else
{
AddVehicleComponent(idcarro,nitro);
AddVehicleComponent(idcarro,rodawire);
AddVehicleComponent(idcarro,suspensao);
}
            }
}
return 1;
}
if(dialogid == DIALOGID+1) // Kerekek
{
if(response)
{
   if(listitem == 0) // Style 1
   {
   AddVehicleComponent(car,1084);
   }
   if(listitem == 1) // Style 2
   {
   AddVehicleComponent(car,1073);
   }
   if(listitem == 2) // Style 3
   {
   AddVehicleComponent(car,1075);
   }
   if(listitem == 3) // Style 4
   {
   AddVehicleComponent(car,1077);
   }
   if(listitem == 4) // Style 5
   {
   AddVehicleComponent(car,1079);
   }
   if(listitem == 5) // Style 6
   {
   AddVehicleComponent(car,1080);
   }
   if(listitem == 6) // Back
           {
   ShowPlayerDialog(playerid, DIALOGID, DIALOG_STYLE_LIST, \"Tuning Menu v2 - by: Xeretta Magyarosította:dominik65\", \"Kerekek\\nSzínek\\nKinézet\\nNitro\\nHydraulika\\nAutoTuning\", \"Rendben\", \"Mégsem\");
   }
}
return 1;
}
if(dialogid == DIALOGID+2) // Színek
{
if(response)
{
   if(listitem == 0) // Fekete
   {
   ChangeVehicleColor(car,0,0);
   }
   if(listitem == 1) // Fehér
   {
   ChangeVehicleColor(car,1,1);
   }
   if(listitem == 2) // Sötét kék
   {
   ChangeVehicleColor(car,425,425);
   }
   if(listitem == 3) // világos kék
   {
   ChangeVehicleColor(car,2,2);
   }
   if(listitem == 4) // Zöld
   {
   ChangeVehicleColor(car,16,16);
   }
   if(listitem == 5) // Vörös
   {
   ChangeVehicleColor(car,3,3);
   }
   if(listitem == 6) // Sárga
   {
   ChangeVehicleColor(car,6,6);
   }
   if(listitem == 7) // Pink
   {
   ChangeVehicleColor(car,146,146);
   }
   if(listitem == 8) // Back
   {
   ShowPlayerDialog(playerid, DIALOGID, DIALOG_STYLE_LIST, \"Tuning Menu v2 - by: Xeretta Magyarosította:dominik65\", \"Kerekek\\nSzínek\\nKinézet\\nNitro\\nHydraulika\\nAutoTuning\", \"Rendben\", \"Mégsem\");
   }
}
return 1;
}
if(dialogid == DIALOGID+3) // Paintjobs
{
if(response)
{
   if(listitem == 0) // Style 1
   {
   ChangeVehiclePaintjob(car,0);
   }
   if(listitem == 1) // Style 2
   {
   ChangeVehiclePaintjob(car,1);
   }
   if(listitem == 2) // Style 3
   {
   ChangeVehiclePaintjob(car,2);
   }
   if(listitem == 4) // Back
   {
   ShowPlayerDialog(playerid, DIALOGID, DIALOG_STYLE_LIST, \"Tuning Menu v2 - by: Xeretta Magyarosította:dominik65\", \"Kerekek\\nSzínek\\nKinézet\\nNitro\\nHydraulika\\nAutoTuning\", \"Rendben\", \"Mégsem\");
   }
}
return 1;
}
return 0;
}[code=pawn]
Na és a letöltés:
 

Hát ez ennyi is lett volna.Köszönöm, hogy megnézted a témát  :w00t:
By :Xeretta and Vodkapowa(Makiverem)  (eredeti készítő)
dominik65
« Utoljára szerkesztve: 2015. április 06. - 21:41:18 írta ƒlaﻛh »

Nem elérhető EnterR

  • Globális moderátor
  • 4223
  • dawg
    • Profil megtekintése
Tuning v2
« Válasz #1 Dátum: 2015. április 06. - 09:17:30 »
+3 Show voters
Mind a négy sort egyedül fordítottad?  :shocking:

Nem elérhető Flash

  • 5726
  • (っ◕‿◕)っ
    • Profil megtekintése
Tuning v2
« Válasz #2 Dátum: 2015. április 06. - 13:25:08 »
0 Show voters
készítő nevét írd ki a leírásba is, és code tagekhez csapj oda egy pawn-t is
« Utoljára szerkesztve: 2015. április 06. - 17:49:37 írta ƒlaﻛh »

Tuning v2
« Válasz #3 Dátum: 2015. április 06. - 17:39:06 »
0 Show voters
Idézetet írta: ƒlaﻛh date=1428319508\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"53646\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic

készítő nevét írd ki a leírásba is, és code tagekhez csapj oda egy pawn-t is: [*code=pawn]

 

Javítva

Tuning v2
« Válasz #4 Dátum: 2015. április 06. - 18:21:11 »
0 Show voters
Idézetet írta: dominik65 date=1428334746\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"53646\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


 
készítő nevét írd ki a leírásba is, és code tagekhez csapj oda egy pawn-t is: [*code=pawn]

 

Javítva
[/quote]
 

 
[code=pawn]
Na és a letöltés:
 

Hát ez ennyi is lett volna.Köszönöm, hogy megnézted a témát  :w00t:
By :Xeretta and Vodkapowa(Makiverem)  (eredeti készítő)
dominik65

 

[/quote]
[ code=pawn] helyett [ /code] :D

Nem elérhető Flash

  • 5726
  • (っ◕‿◕)っ
    • Profil megtekintése
Tuning v2
« Válasz #5 Dátum: 2015. április 10. - 17:52:32 »
0 Show voters
Témát zárom!

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal