Hello. Keresgettem anti s0beit szkripteket de egyik sem volt jó.(ki javították a kamera bugot a s0beit-ben) Találtam egy egyszerű anticheate-t NGuard a neve és ebben volt anti s0beit rész. Kipróbáltam és működik rendesen.
A lényeg.... ki szedtem az anti s0beit es részt és egy külön szkriptet csináltam belőle.(magyar)
Gondoltam nektek is jól jön ha már a kamera bugos dolog nem működik.
Ja és átalakítottam, hogy az RCON Admin játékon belül is tudjon ellenőrizni: /s0b [iD]
(Nem tudtam tesztelni, de működnie kell)
Eredeti weboldal:
http://samp-balkan.blogspot.hu/2015/08/fs-nguard-server-anticheat.html?m=1Készítő neve: Ermin Nuhanovic
// This is a comment
// uncomment the line below if you want to write a filterscript
//#define FILTERSCRIPT
#include <a_samp>
#include <YSI\\y_ini>
#include <YSI\\y_commands>
#include <YSI\\y_timers>
new createCar[MAX_PLAYERS];
static Float:pPos[3];
#if defined FILTERSCRIPT
public OnFilterScriptInit()
{
print(\"\\n--------------------------------------\");
print(\" Anti s0beit v9 edited by sixtiiintwo16\");
print(\"--------------------------------------\\n\");
return 1;
}
public OnFilterScriptExit()
{
return 1;
}
#else
main()
{
print(\"\\n----------------------------------\");
print(\" Blank Gamemode by your name here\");
print(\"----------------------------------\\n\");
}
#endif
public OnGameModeInit()
{
// Don\'t use these lines if it\'s a filterscript
SetGameModeText(\"MultiGames v1.0\");
AddPlayerClass(0, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746, 269.1425, 0, 0, 0, 0, 0, 0);
return 1;
}
public OnGameModeExit()
{
return 1;
}
public OnPlayerRequestClass(playerid, classid)
{
SetPlayerPos(playerid, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746);
SetPlayerCameraPos(playerid, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746);
SetPlayerCameraLookAt(playerid, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746);
return 1;
}
public OnPlayerConnect(playerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerDisconnect(playerid, reason)
{
return 1;
}
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
TogglePlayerControllable(playerid,0); //zaledi igraca
Sobeit_Check_Target(playerid);
SendClientMessage(playerid,-1, \"{ffee00}Anti s0beit v9.0: {ffffff}ellenőrzés folyamatban....\");
return 1;
}
public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
{
return 1;
}
public OnVehicleSpawn(vehicleid)
{
return 1;
}
//---------------------------------------------------------------------------------------------------//
stock Sobeit_Check(playerid)
{
GetPlayerPos(playerid,pPos[0],pPos[1],pPos[2]);
createCar[playerid] = AddStaticVehicleEx (457, pPos[0],pPos[1],pPos[2],180.0, random(200), random(200), 15);
PutPlayerInVehicle(playerid, createCar[playerid], 0);
RemovePlayerFromVehicle(playerid);
DestroyVehicle(createCar[playerid]);
defer Sobeit_Check_2(playerid);
return 1;
}
forward KickTimer(playerid);
public KickTimer(playerid)
{
Kick(playerid);
return 1;
}
stock k(playerid, message[])
{
SetTimerEx(\"KickTimer\", 300, false, \"d\", playerid);
SendClientMessageToAll(-1, message);
return 1;
}
timer AntiSobeit1[5000](playerid)
{
new Float:x2, Float:y2, Float:z2;
GetPlayerCameraFrontVector(playerid, x2, y2, z2);
#pragma unused x2
#pragma unused y2
if(z2 < -0.
{
k(playerid, \"{ffee00}Anti s0beit v9.0: {ffffff}Ki lettél kickelve a szerverről ! | Indok: s0beit\");
}
if(z2 > -0.
{
TogglePlayerControllable(playerid,1);
SendClientMessage(playerid,-1, \"{ffee00}Anti s0beit v9.0: {ffffff}Nem találtam hacket. Nyugodtan játszhatsz a szerveren. :-)\");
}
return 1;
}
timer Sobeit_Check_2[3000](playerid)
{
new string[128], pName[MAX_PLAYER_NAME+20];
if(gGuns(playerid))
{
GetPlayerName(playerid, pName, sizeof(pName));
format(string, sizeof(string), \"{ffee00}Anti s0beit v9.0: {ffffff}%s ki lett kickelve a szerverről ! | Indok: s0beit\", pName);
k(playerid, string);
}
else
{
TogglePlayerControllable(playerid,0);
defer AntiSobeit1(playerid);
}
return 1;
}
stock gGuns(playerid)
{
new weapon, ammo;
new allw;
for (new i = 0; i <= 12; i++)
{
GetPlayerWeaponData(playerid, i, weapon, ammo);
if(weapon != 0) allw++;
}
if(allw != 0) return 1;
return 0;
}
Elkezdtem még egyéb szkripteket is nézegetni hátha van jobb de nem találtam. Viszont egy plugin+include ot találtam:
http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=268671Ezzel le lehet kérdezni, hogy melyik gombot nyomta le a játékos. Azt is meg lehet csinálni, ha lenyomta akkor mi történjen. Ezzel biztosan működik.