Szerző Téma: Gar House HUN [Elérhetõ magyarúl a 2.0 is]  (Megtekintve 26284 alkalommal)

Gar House HUN [Elérhetõ magyarúl a 2.0 is]
« Válasz #60 Dátum: 2011. október 23. - 19:01:45 »
0 Show voters
Hello nekem az a bajom hogy amikor létre hozom a házat intivel stb....egybõl bedob az házba aztán mikor kijövök tök máshova spawnolok és a ház is máshol lesz és aztán még meg se lehet venni....nem vágom ez miért van ötlet? Köszi elõre is!

Gar House HUN [Elérhetõ magyarúl a 2.0 is]
« Válasz #61 Dátum: 2011. október 23. - 19:05:44 »
0 Show voters

Nem elérhető kribeg

  • 126
    • Profil megtekintése
Gar House HUN [Elérhetõ magyarúl a 2.0 is]
« Válasz #62 Dátum: 2011. október 25. - 14:23:06 »
0 Show voters
Ez a jó!kösz a fordítást hasznos!

Gar House HUN [Elérhetõ magyarúl a 2.0 is]
« Válasz #63 Dátum: 2011. december 30. - 20:21:32 »
0 Show voters
Csak annyit hozzáfûznék hogy:
Néha elõfordul, hogy ha vki megveszi a házat akkor nem lesz semmi adat a cp felett.
Na ez akkor van ha Incognito streamerjét használod.
Van egy olyan a GarHouse scriptben hogy:
 

stock UpdateHouseText(houseid)

 
Na azt le kell cserélni erre:
[pawn]stock UpdateHouseText(houseid)
{
new labeltext[250];
new INI:file;
if(fexist(HouseFile(houseid)))
{
    INI_ParseFile(HouseFile(houseid), \"LoadHouseData\", false, true, houseid, true, false );
    DestroyDynamicCP(HouseCPOut[houseid]);
    HouseCPOut[houseid] = CreateDynamicCP(hInfo[houseid][CPOutX], hInfo[houseid][CPOutY], hInfo[houseid][CPOutZ], 1.5, hInfo[houseid][spawnWorld], hInfo[houseid][spawnInterior], -1, 15.0);
    CreateCorrectHouseExitCP(houseid);
    if(!strcmp(hInfo[houseid][HouseOwner], INVALID_HOWNER_NAME, CASE_SENSETIVE))
    {
           format(labeltext, sizeof(labeltext), LABELTEXT1, hInfo[houseid][HouseName], hInfo[houseid][HouseValue], houseid);
   }
        if(strcmp(hInfo[houseid][HouseOwner], INVALID_HOWNER_NAME, CASE_SENSETIVE))
       {
           format(labeltext, sizeof(labeltext), LABELTEXT2, hInfo[houseid][HouseName], hInfo[houseid][HouseOwner], hInfo[houseid][HouseValue], YesNo(hInfo[houseid][ForSale]), Answer(hInfo[houseid][HousePrivacy], \"Nyitva\", \"Zárva\"), houseid);
   }
   DestroyDynamic3DTextLabel(HouseLabel[houseid]);
   HouseLabel[houseid] = CreateDynamic3DTextLabel(labeltext, COLOUR_GREEN, hInfo[houseid][CPOutX], hInfo[houseid][CPOutY], hInfo[houseid][CPOutZ]+0.7, TEXTLABEL_DISTANCE, INVALID_PLAYER_ID, INVALID_VEHICLE_ID, TEXTLABEL_TESTLOS, hInfo[houseid][spawnWorld], hInfo[houseid][spawnInterior], -1, TEXTLABEL_DISTANCE);
        if(isnull(hIntInfo[hInfo[houseid][HouseInterior]][intName]))
   {
           hInfo[houseid][HouseInterior] = DEFAULT_H_INTERIOR;
       file = INI_Open(HouseFile(houseid));
       INI_WriteInt(file, \"HouseInterior\", DEFAULT_H_INTERIOR);
       INI_Close(file);
   }
    }
}[/pawn]
Ez elvégzi azt amit házak betöltésénél fs indításkor: Létrehozza újra a házat a mentett adatokkal (cp helye tulaj neve jelszó stbstb) Lényeg: Mûködni fog! :D xD
Jó szórakozást!
« Utoljára szerkesztve: 2011. december 30. - 20:45:47 írta staubka »

Gar House HUN [Elérhetõ magyarúl a 2.0 is]
« Válasz #64 Dátum: 2011. december 31. - 17:04:10 »
0 Show voters
Hmm. Neked van idõd ilyeneket magyaritgatni nekem nincs Gratula  :D

Swat

  • Vendég
Gar House HUN [Elérhetõ magyarúl a 2.0 is]
« Válasz #65 Dátum: 2012. január 03. - 16:30:46 »
0 Show voters
ez is olyyan ha meg veszem a MaD_DoG interiort tána maddof házánal rak ki?

Nem elérhető Norby

  • 1575
    • Profil megtekintése
Gar House HUN [Elérhetõ magyarúl a 2.0 is]
« Válasz #66 Dátum: 2012. január 03. - 16:36:10 »
0 Show voters
Nem

Swat

  • Vendég
Gar House HUN [Elérhetõ magyarúl a 2.0 is]
« Válasz #67 Dátum: 2012. január 03. - 17:59:23 »
0 Show voters
Akk kell xD

Gar House HUN [Elérhetõ magyarúl a 2.0 is]
« Válasz #68 Dátum: 2012. január 28. - 10:56:52 »
0 Show voters
Nekem valamiért nem jön ki a dialog, hogy megakarom-e vásárolni a házat.:( Amúgy House interiorhoz mi kell írni?

Gar House HUN [Elérhetõ magyarúl a 2.0 is]
« Válasz #69 Dátum: 2012. január 28. - 11:15:11 »
0 Show voters
Idézetet írta: legendaryboy date=1327744612\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"7016\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Nekem valamiért nem jön ki a dialog, hogy megakarom-e vásárolni a házat.:( Amúgy House interiorhoz mi kell írni?
 
Rakd be elsõ FS-nek,vagy lehet a GarHouse dialog id-je már használatban van,nézd meg azt is!
House interior-hoz,pedig a ház interiorját kell megadni!

Nem elérhető lusta19

  • 9084
  • £u$taÐi$znó
    • Profil megtekintése
Gar House HUN [Elérhetõ magyarúl a 2.0 is]
« Válasz #70 Dátum: 2012. január 28. - 11:15:58 »
0 Show voters
Idézetet írta: legendaryboy date=1327744612\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"7016\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Nekem valamiért nem jön ki a dialog, hogy megakarom-e vásárolni a házat.:( Amúgy House interiorhoz mi kell írni?
 
elsõ filterscriptnek ragd be és mûködni fog
Interiorhoz nem muszáj írni semmit , Berakja az alap interiort , aki megveszi meg betudja állítani milyet akar
E:Hmm megelõztél  :D

Gar House HUN [Elérhetõ magyarúl a 2.0 is]
« Válasz #71 Dátum: 2012. január 28. - 11:30:09 »
0 Show voters
Rendben, megvan köszi.:) és hogy lehet megcsinálni hogy hova dobja õt ki ha kijön a házból?Mert van olyan, hogy a házba teszi be/:

Gar House HUN [Elérhetõ magyarúl a 2.0 is]
« Válasz #72 Dátum: 2012. január 28. - 11:30:56 »
0 Show voters
de ha lemagyarosítasz egy scriptet a parancsokat mérnem magyarosítod le ?
ezt nemtudom megérteni

Gar House HUN [Elérhetõ magyarúl a 2.0 is]
« Válasz #73 Dátum: 2012. február 01. - 11:33:54 »
+1 Show voters
am nekem az a bajom veleh mikor beírom h /createhouse nemtörténik semmi, vagyis kiírja h nincs ilyen parancs ...

Gar House HUN [Elérhetõ magyarúl a 2.0 is]
« Válasz #74 Dátum: 2012. február 01. - 16:12:34 »
0 Show voters
Hello :)
Nekem nem jó. :(
Mikor be irjuk, hogy /createhouse
azt írja Unknown Command és mindegyik parancsnál.

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal