Csak annyit hozzáfûznék hogy:
Néha elõfordul, hogy ha vki megveszi a házat akkor nem lesz semmi adat a cp felett.
Na ez akkor van ha Incognito streamerjét használod.
Van egy olyan a GarHouse scriptben hogy:
stock UpdateHouseText(houseid)
Na azt le kell cserélni erre:
[pawn]stock UpdateHouseText(houseid)
{
new labeltext[250];
new INI:file;
if(fexist(HouseFile(houseid)))
{
INI_ParseFile(HouseFile(houseid), \"LoadHouseData\", false, true, houseid, true, false );
DestroyDynamicCP(HouseCPOut[houseid]);
HouseCPOut[houseid] = CreateDynamicCP(hInfo[houseid][CPOutX], hInfo[houseid][CPOutY], hInfo[houseid][CPOutZ], 1.5, hInfo[houseid][spawnWorld], hInfo[houseid][spawnInterior], -1, 15.0);
CreateCorrectHouseExitCP(houseid);
if(!strcmp(hInfo[houseid][HouseOwner], INVALID_HOWNER_NAME, CASE_SENSETIVE))
{
format(labeltext, sizeof(labeltext), LABELTEXT1, hInfo[houseid][HouseName], hInfo[houseid][HouseValue], houseid);
}
if(strcmp(hInfo[houseid][HouseOwner], INVALID_HOWNER_NAME, CASE_SENSETIVE))
{
format(labeltext, sizeof(labeltext), LABELTEXT2, hInfo[houseid][HouseName], hInfo[houseid][HouseOwner], hInfo[houseid][HouseValue], YesNo(hInfo[houseid][ForSale]), Answer(hInfo[houseid][HousePrivacy], \"Nyitva\", \"Zárva\"), houseid);
}
DestroyDynamic3DTextLabel(HouseLabel[houseid]);
HouseLabel[houseid] = CreateDynamic3DTextLabel(labeltext, COLOUR_GREEN, hInfo[houseid][CPOutX], hInfo[houseid][CPOutY], hInfo[houseid][CPOutZ]+0.7, TEXTLABEL_DISTANCE, INVALID_PLAYER_ID, INVALID_VEHICLE_ID, TEXTLABEL_TESTLOS, hInfo[houseid][spawnWorld], hInfo[houseid][spawnInterior], -1, TEXTLABEL_DISTANCE);
if(isnull(hIntInfo[hInfo[houseid][HouseInterior]][intName]))
{
hInfo[houseid][HouseInterior] = DEFAULT_H_INTERIOR;
file = INI_Open(HouseFile(houseid));
INI_WriteInt(file, \"HouseInterior\", DEFAULT_H_INTERIOR);
INI_Close(file);
}
}
}[/pawn]
Ez elvégzi azt amit házak betöltésénél fs indításkor: Létrehozza újra a házat a mentett adatokkal (cp helye tulaj neve jelszó stbstb) Lényeg: Mûködni fog!
xD
Jó szórakozást!