Szerző Téma: Építész munka ~ Magyarított ~ [FUN] / RP szerverekre  (Megtekintve 2056 alkalommal)

Építész munka ~ Magyarított ~ [FUN] / RP szerverekre
« Dátum: 2016. május 16. - 13:50:04 »
0 Show voters
Szép napot !
Átnéztem éppen az eredeti angol fórumot, és rátaláltam erre a melóra, viszonylag egyszerű a dolog.
A fordítás körülbelül 5-10 perc volt.
Eredeti készítő neve: Edison.
Fordította: $Supra$
Szükséges hozzá: - | Alap strcmp-s, semmi különös nem kell hozzá.
Ajánlom:
~ FUN szerverekbe, bár ha jól megcsinálod akár RP-khez is kiváló.
Remélem tetszik, bár elég kevés dolgot kellett fordítani.
 
Letöltés:
[Mirror 1] : https://www.solidfiles.com/v/VVA7Y2vDQG5Kp
Kód:
 
/*
            | - - - - - - - - - - - - - |
             | Builder Job by Edison.    |
             | Credits: Edison           |
            | @ 2015 FilterScript       |
            | - - - - - - - - - - - - - |
* RO: Un subscribe aici (https://www.youtube.com/channel/UCL1mkOOQe15fvwzfaMzfdcw) m-ar ajuta foarte mult. Multumesc!
* EN: An subscribe here (https://www.youtube.com/channel/UCL1mkOOQe15fvwzfaMzfdcw) it would help a lot. Thank you!
Magyarítás By: $Supra$
*/
#define FILTERSCRIPT
#include <a_samp>
new
BuilderActor,
Working[MAX_PLAYERS],
LastSkin[MAX_PLAYERS],
BuilderCP[MAX_PLAYERS];
public OnFilterScriptInit()
{
BuilderActor = CreateActor(16, 1254.1410, -1265.7305, 13.3705, 358.4537);
SetActorInvulnerable(BuilderActor, true);
ApplyActorAnimation(BuilderActor, \"COP_AMBIENT\", \"Coplook_loop\", 4.0, 0, 1, 1, 1, -1);
AddStaticPickup(1275, 23, 1254.1210, -1265.0613, 13.2784);
    Create3DTextLabel(\"{006EFF}Építész munka!{FFFFFF}\\nHasználd a /ekezd parancsot.\\nés a /estop parancsot, ha kilépnél.\", -1, 1254.1210, -1265.0613, 13.2784, 10.0,0);
// Builder
CreateObject(11081, 1253.47888, -1238.73682, 21.98707,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(1684, 1257.44678, -1268.18860, 13.92266,   0.00000, 0.00000, -180.00000);
CreateObject(3504, 1248.59839, -1269.02271, 13.85367,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(3504, 1245.22815, -1269.02271, 13.85370,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(3504, 1241.80103, -1269.02271, 13.85370,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(1380, 1242.71594, -1255.90039, 36.20860,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(1391, 1242.84509, -1256.15466, 67.51294,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(1388, 1242.78784, -1256.14575, 78.81348,   3.14159, 0.00000, -36.32735);
CreateObject(944, 1280.83032, -1238.00964, 13.88971,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(944, 1280.82617, -1239.37219, 13.88971,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(944, 1280.81775, -1240.77649, 13.88971,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(944, 1280.82617, -1239.37219, 15.26536,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(2359, 1280.74414, -1240.79858, 14.79832,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(925, 1264.98474, -1236.76953, 17.18457,   0.00000, 0.00000, 88.80002);
CreateObject(3573, 1262.30530, -1249.57727, 15.40564,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(2567, 1268.85315, -1232.81580, 17.88041,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(3796, 1265.99060, -1251.27612, 18.09540,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(2669, 1271.85730, -1251.04346, 14.35794,   6.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(2669, 1246.29199, -1256.84241, 13.53976,   0.00000, 0.00000, -268.85983);
CreateObject(1465, 1282.14600, -1267.90417, 13.61396,   0.00000, 0.00000, -90.47998);
CreateObject(1465, 1282.14600, -1265.25549, 13.63090,   0.00000, 0.00000, -90.48000);
CreateObject(1465, 1281.98218, -1262.63489, 12.24269,   0.00000, -18.00000, 1.80000);
CreateObject(1465, 1282.14600, -1259.91467, 13.63090,   0.00000, 0.00000, -90.48000);
CreateObject(1465, 1282.14600, -1257.23779, 13.63090,   0.00000, 0.00000, -90.48000);
CreateObject(1465, 1282.14600, -1257.23779, 15.48013,   0.00000, 0.00000, -90.48000);
CreateObject(1465, 1282.14600, -1259.91467, 15.48010,   0.00000, 0.00000, -90.48000);
CreateObject(1465, 1282.14600, -1262.59583, 15.48010,   0.00000, 0.00000, -90.48000);
CreateObject(1465, 1282.14600, -1265.25549, 15.48010,   0.00000, 0.00000, -90.48000);
CreateObject(1465, 1282.14600, -1267.90417, 15.48010,   0.00000, 0.00000, -90.48000);
CreateObject(3864, 1281.10425, -1248.87158, 18.57323,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(3864, 1266.49414, -1268.06592, 18.57320,   0.00000, 0.00000, -90.00000);
CreateObject(19791, 1268.58093, -1236.00977, 6.05160,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(19357, 1242.21143, -1256.64771, 35.47490,   0.00000, 90.00000, 0.00000);
CreateObject(19357, 1242.20984, -1253.93250, 35.47490,   0.00000, 90.00000, 0.00000);
CreateObject(19357, 1244.22314, -1257.11230, 35.47490,   0.00000, 90.00000, 0.00000);
CreateObject(1473, 1271.83289, -1241.87573, 15.56858,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(1473, 1274.27112, -1235.94006, 15.38793,   11.00000, 0.00000, 90.63998);
CreateObject(1473, 1275.77148, -1235.92285, 14.32175,   11.00000, 0.00000, 90.63998);
return 1;
}
public OnPlayerConnect(playerid)
{
Working[playerid] = 0;
LastSkin[playerid] = 0;
BuilderCP[playerid] = 0;
// Map
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1388, 1238.3750, -1258.2813, 57.2031, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1391, 1238.3750, -1258.2734, 44.6641, 0.25);
return 1;
}
public OnPlayerDisconnect(playerid, reason)
{
return 1;
}
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
SetPlayerPos(playerid, 1265.9968, -1251.3204, 18.0954);
return 1;
}
public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
{
return 1;
}
public OnVehicleSpawn(vehicleid)
{
return 1;
}
public OnVehicleDeath(vehicleid, killerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerText(playerid, text[])
{
return 1;
}
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if(strcmp(\"/ekezd\", cmdtext, true, 10) == 0)
{
if(!PlayerToPoint(5.0, playerid, 1254.1210, -1265.0613, 13.2784)) return 1;
if(Working[playerid] == 0)
{
   Working[playerid] = 1;
   LastSkin[playerid] = GetPlayerSkin(playerid);
   SetPlayerSkin(playerid, 16);
   new x = random(2);
   if(x == 0) {
      SetPlayerCheckpoint(playerid, 1280.0118, -1262.7102, 13.5107, 2.0);
   }
   if(x == 1) {
      SetPlayerCheckpoint(playerid, 1280.9083, -1242.0677, 13.9160, 2.0);
   }
   if(x == 2 || x == 3) {
      SetPlayerCheckpoint(playerid, 1268.9485, -1234.4961, 17.0519, 2.0);
   }
   BuilderCP[playerid] = 1;
}
else SendClientMessage(playerid, 0xA8FA82FF, \"Elkezted már a munkád! Ha abba akarod hagyni /estop parancsot használd.\");
return 1;
}
if(strcmp(\"/estop\", cmdtext, true, 10) == 0)
{
if(!PlayerToPoint(5.0, playerid, 1254.1210, -1265.0613, 13.2784)) return 1;
if(Working[playerid] == 1)
{
   SetPlayerSkin(playerid, LastSkin[playerid]);
   DisablePlayerCheckpoint(playerid);
   RemovePlayerAttachedObject(playerid,0);
    ClearAnimations(playerid);
    SetPlayerSpecialAction(playerid, 0);
   BuilderCP[playerid] = 0;
   Working[playerid] = 0;
}
else SendClientMessage(playerid, 0xA8FA82FF, \"Mostantól nem dolgozol\");
return 1;
}
return 0;
}
public OnPlayerEnterVehicle(playerid, vehicleid, ispassenger)
{
return 1;
}
public OnPlayerExitVehicle(playerid, vehicleid)
{
return 1;
}
public OnPlayerStateChange(playerid, newstate, oldstate)
{
return 1;
}
public OnPlayerEnterCheckpoint(playerid)
{
if(BuilderCP[playerid] == 1)
{
DisablePlayerCheckpoint(playerid);
new randobj = random(3);
if(randobj == 0) {
   SetPlayerAttachedObject( playerid, 0, 3632, 1, 0.280445, 0.445938, 0.000000, 0.000000, 0.000000, 0.000000, 0.935883, 1.000000, 0.508070 );
}
else if(randobj == 1) {
   SetPlayerAttachedObject( playerid, 0, 2040, 1, 0.132374, 0.415244, 0.000000, 0.000000, 0.000000, 0.000000, 1.338602, 1.000000, 2.515828 );
}
else if(randobj == 2) {
   SetPlayerAttachedObject( playerid, 0, 1353, 1, 0.238547, 0.448155, 0.000000, 277.985870, 87.919158, 352.250915, 0.317783, 1.000000, 0.308136 );
}
else if(randobj == 3) {
   SetPlayerAttachedObject( playerid, 0, 2060, 1, 0.178045, 0.407681, -0.025817, 3.533153, 102.484672, 350.146301, 1.000000, 1.000000, 1.000000 );
}
new x = random(3);
if(x == 0 || x == 1) {
   SetPlayerCheckpoint(playerid, 1271.8511, -1254.3572, 13.6028, 2.0);
}
if(x == 2 || x == 3) {
   SetPlayerCheckpoint(playerid, 1250.0131, -1256.7892, 13.6028, 2.0);
}
BuilderCP[playerid] = 2;
SetPlayerSpecialAction(playerid, SPECIAL_ACTION_CARRY);
}
else if(BuilderCP[playerid] == 2)
{
DisablePlayerCheckpoint(playerid);
RemovePlayerAttachedObject(playerid,0);
    ClearAnimations(playerid);
new x = random(3);
if(x == 0) {
   SetPlayerCheckpoint(playerid, 1280.0118, -1262.7102, 13.5107, 2.0);
}
if(x == 1) {
   SetPlayerCheckpoint(playerid, 1280.9083, -1242.0677, 13.9160, 2.0);
}
if(x == 2 || x == 3) {
   SetPlayerCheckpoint(playerid, 1268.9485, -1234.4961, 17.0519, 2.0);
}
SetPlayerSpecialAction(playerid, 0);
        BuilderCP[playerid] = 1;
    new
   message[256],
       salar = 5000 + random(5000);
format(message, sizeof(message), \"~g~+$%d\", salar);
GameTextForPlayer(playerid, message, 2000, 1);
GivePlayerMoney(playerid, salar);
}
return 1;
}
public OnPlayerLeaveCheckpoint(playerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerEnterRaceCheckpoint(playerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerLeaveRaceCheckpoint(playerid)
{
return 1;
}
public OnRconCommand(cmd[])
{
return 1;
}
public OnPlayerRequestSpawn(playerid)
{
return 1;
}
public OnObjectMoved(objectid)
{
return 1;
}
public OnPlayerObjectMoved(playerid, objectid)
{
return 1;
}
public OnPlayerPickUpPickup(playerid, pickupid)
{
return 1;
}
public OnVehicleMod(playerid, vehicleid, componentid)
{
return 1;
}
public OnVehiclePaintjob(playerid, vehicleid, paintjobid)
{
return 1;
}
public OnVehicleRespray(playerid, vehicleid, color1, color2)
{
return 1;
}
public OnPlayerSelectedMenuRow(playerid, row)
{
return 1;
}
public OnPlayerExitedMenu(playerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerInteriorChange(playerid, newinteriorid, oldinteriorid)
{
return 1;
}
public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys)
{
return 1;
}
public OnRconLoginAttempt(ip[], password[], success)
{
return 1;
}
public OnPlayerUpdate(playerid)
{
if(!PlayerToPoint(50.0, playerid, 1265.9968, -1251.3204, 18.0954) && Working[playerid] == 1)
{
Working[playerid] = 0;
DisablePlayerCheckpoint(playerid);
RemovePlayerAttachedObject(playerid,0);
    ClearAnimations(playerid);
    SetPlayerSpecialAction(playerid, 0);
BuilderCP[playerid] = 0;
if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
{
   RemovePlayerFromVehicle(playerid);
   SendClientMessage(playerid, -1, \"Nem ülhetsz járműben munka közben..\");
}
else
{
   SendClientMessage(playerid, -1, \"A skined visszaállítva.\");
}
SetPlayerSkin(playerid, LastSkin[playerid]);
}
return 1;
}
public OnPlayerStreamIn(playerid, forplayerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerStreamOut(playerid, forplayerid)
{
return 1;
}
public OnVehicleStreamIn(vehicleid, forplayerid)
{
return 1;
}
public OnVehicleStreamOut(vehicleid, forplayerid)
{
return 1;
}
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
return 1;
}
public OnPlayerClickPlayer(playerid, clickedplayerid, source)
{
return 1;
}
forward PlayerToPoint(Float:radi, playerid, Float:x, Float:y, Float:z);
public PlayerToPoint(Float:radi, playerid, Float:x, Float:y, Float:z)
{
    if(IsPlayerConnected(playerid))
{
new Float:oldposx, Float:oldposy, Float:oldposz;
new Float:tempposx, Float:tempposy, Float:tempposz;
GetPlayerPos(playerid, oldposx, oldposy, oldposz);
tempposx = (oldposx -x);
tempposy = (oldposy -y);
tempposz = (oldposz -z);
if (((tempposx < radi) && (tempposx > -radi)) && ((tempposy < radi) && (tempposy > -radi)) && ((tempposz < radi) && (tempposz > -radi)))
{
   return 1;
}
}
return 0;
}
« Utoljára szerkesztve: 2016. május 17. - 19:15:24 írta $Supra$ »

Nem elérhető whadez

  • 719
  • DEFEATER
    • Profil megtekintése
Építész munka ~ Magyarított ~ [FUN] / RP szerverekre
« Válasz #1 Dátum: 2016. május 16. - 14:07:29 »
0 Show voters
A checkpoint koordinátáját mentsd le egy globális változóba, amit játékos idhez kötsz, és ha bele megy a checkpointba, de a koordináta nem egyezik meg a kijelölt koorddal, akkor nem történik semmi.
Aki így felhasználja ESETLEG ezt a scriptet, az számoljon vele hogy csak a baj lesz vele.
« Utoljára szerkesztve: 2016. május 16. - 14:10:37 írta whadez »

Építész munka ~ Magyarított ~ [FUN] / RP szerverekre
« Válasz #2 Dátum: 2016. május 16. - 14:21:19 »
0 Show voters
Majd javítom, viszont ez már nem az én hibám.

Építész munka ~ Magyarított ~ [FUN] / RP szerverekre
« Válasz #3 Dátum: 2016. május 16. - 14:40:31 »
0 Show voters
[gmod]Képeket kérünk! 24 óra van rá![/gmod]
www.twitch.tv/almightymartin

Az év STAFF tagja - 2015
Az év RP szervere - 2015 - [rc-rp.hu]

Red County Role Play [rc-rp.hu] - Tulajdonos
Project San Andreas [psa.hu] - Főadminisztrátor
See MTA LV [see-game.com] - Admin 4

Nem elérhető EnterR

  • Globális moderátor
  • 4223
  • dawg
    • Profil megtekintése
Építész munka ~ Magyarított ~ [FUN] / RP szerverekre
« Válasz #4 Dátum: 2016. május 16. - 15:17:34 »
+1 Show voters
Idézetet írta: almightymartin date=1463402431\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"60429\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Képeket kérünk! 24 óra van rá!
 
CÍMLAPSZTORIT AKARUNK!

Nem elérhető Flash

  • 5726
  • (っ◕‿◕)っ
    • Profil megtekintése
Építész munka ~ Magyarított ~ [FUN] / RP szerverekre
« Válasz #5 Dátum: 2016. május 16. - 16:48:08 »
0 Show voters
RP szerverre egy ilyen szkriptet bátorság kell berakni. Amúgy észrevettem egy kis hibát hogy random(3)-t használsz aki 0, 1, 2. De te azt is lekérdezed amit a random nem fogja megkapni azt az értéket. rakd át random(4)-re.

Építész munka ~ Magyarított ~ [FUN] / RP szerverekre
« Válasz #6 Dátum: 2016. május 16. - 20:09:21 »
0 Show voters
Rendben majd átirom ha van idom rá. ( De ezt nem én raktam át hanem igy volt. ) de m1 majd javítom. //telo

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal