Üdv.Hiv. fórummon találtam ezt az antifall \"rendszert\" és lefordíottam nektek! Aki nem tudja az antifall azt jelenti,hogy ha a játékos nekimegy valaminek,nem esik le a jármûrõl!Eredeti Téma:
http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=425959Eredeti Készítõ Neve:greentarch
Fordító Neve:Aldo(én)
Fordítási Idõ:10 perc kb. (tesztelésel)
Parancsa:/Antifall
Kód:
/* antifall rendszer - 0.3x
*/
#define FILTERSCRIPT
#include <a_samp>
new
bool: g_antifall[MAX_PLAYERS],
bool: g_bump[MAX_PLAYERS],
g_veh[MAX_PLAYERS]
;
public OnFilterScriptInit() {
print(\"\\n\\t- Antifall Rendszer (0.3x) by greentarch fordítás by Aldo -\\n\\t*BEKAPCSOLVA*\\n\");
return true;
}
public OnFilterScriptExit() {
print(\"\\n\\t- Antifall rendszer (0.3x) by greentarch fordítás by Aldo -\\n\\t*KIKAPCSOLVA*\\n\");
return true;
}
public OnPlayerConnect(playerid) {
g_antifall[playerid] = true;
g_bump[playerid] = false;
g_veh[playerid] = -1;
SendClientMessage(playerid, -1, \"[iNFO]:Ez a szerver greentarch antifall rendszerét használja.\");
SendClientMessage(playerid, -1, \"[iNFO]:Használd az /antifall parancsot a bekapcsoláshoz!\");
return true;
}
public OnPlayerStateChange(playerid, newstate, oldstate) {
if (newstate == PLAYER_STATE_DRIVER) {
g_veh[playerid] = GetPlayerVehicleID(playerid);
g_bump[playerid] = true;
}
else if(newstate == PLAYER_STATE_ONFOOT && oldstate == PLAYER_STATE_DRIVER) {
if (g_bump[playerid] && g_antifall[playerid]) {
PutPlayerInVehicle(playerid, g_veh[playerid], 0);
}
}
return true;
}
public OnPlayerExitVehicle(playerid, vehicleid) {
g_bump[playerid] = false;
return true;
}
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]) {
if (!strcmp(cmdtext, \"/antifall\", true)) {
g_antifall[playerid] = !g_antifall[playerid];
SendClientMessage(playerid, 0x33FF33AA,
(g_antifall[playerid]) ? (\"[iNFO]:Antifall Bekapcsolva!\") : (\"[iNFO]:Antifall Kikapcsolva!\"));
return true;
}
return false;
}
Aldo