Szerző Téma: EmpireRPG - Birodalmat építünk!  (Megtekintve 9937 alkalommal)

Nem elérhető Danx

EmpireRPG - Birodalmat építünk!
« Válasz #15 Dátum: 2019. Október 07. - 07:33:14 »
0
Idézetet írta: AnthonyGates date=1570385685


   
      Pompa indul! https://www.empirerpg.hu
   


Szépek a színek.
 
https://drive.google.com/file/d/1TD3_g8tI343flVsDr_NllQ9-3zo0QP6T/view?usp=drivesdk
« Utoljára szerkesztve: 2019. Október 07. - 07:36:47 írta Danx »

Nem elérhető Ben

  • 1754
  • Ben apó
    • Profil megtekintése
EmpireRPG - Birodalmat építünk!
« Válasz #16 Dátum: 2019. Október 07. - 09:21:06 »
0
kíváncsian várom, hogy mitől lesz ez magyarország a pénznemen kívül

Nem elérhető whadez

  • 719
  • DEFEATER
    • Profil megtekintése
EmpireRPG - Birodalmat építünk!
« Válasz #17 Dátum: 2019. Október 07. - 10:16:32 »
0
Idézetet írta: Kovacs_Richard date=1570382929


   
      mivel pluginban (C++) kb bármi megírható szerver oldalon, így a SOAP hívások is kezelhetőek vele
   
   
      ugye a WSDL vár egy megadott formátumot és válaszol valamit, lehet sima HTTP protokollon keresztül is eléred az adott WSDL-t
   


Eléred igen, de mégis hogyan hivatkozol egy metódusra sima HTTP requesten keresztül?
 
http://www.mnb.hu/arfolyamok.asmx?wsdl
 
C++-ban pluginnal valóban megoldható, bár beteg lenne ha valaki egy MNB konverziós plugint közzétenne SA:MP-ra (mielőtt összerakod Ricsi ötletadónak meg lehet jelölni :D).
 
Na de ne térjünk el a témától, éljen eme mesés szerver, ámen! 

Nem elérhető AnthonyGates

  • 546
  • AnthonyGates
    • Profil megtekintése
EmpireRPG - Birodalmat építünk!
« Válasz #18 Dátum: 2019. Október 07. - 11:31:07 »
0
Idézetet írta: Danx date=1570426394


   
      Szépek a színek.
   
   
      https://drive.google.com/file/d/1TD3_g8tI343flVsDr_NllQ9-3zo0QP6T/view?usp=drivesdk
   


Javítottam az SSL hibát.

Nem elérhető Kovacs_Richard

  • 1743
  • HRP Fejlesztő
  • Discord: Kovacs_Richard#0321
    • Profil megtekintése
    • Hun Role Play Web
EmpireRPG - Birodalmat építünk!
« Válasz #19 Dátum: 2019. Október 07. - 12:30:14 »
+1
Idézetet írta: whadez date=1570436192


   
      Eléred igen, de mégis hogyan hivatkozol egy metódusra sima HTTP requesten keresztül?
   
   
      http://www.mnb.hu/arfolyamok.asmx?wsdl
   
   
      C++-ban pluginnal valóban megoldható, bár beteg lenne ha valaki egy MNB konverziós plugint közzétenne SA:MP-ra (mielőtt összerakod Ricsi ötletadónak meg lehet jelölni :D).
   
   
      Na de ne térjünk el a témától, éljen eme mesés szerver, ámen! 
   


https://stackoverflow.com/questions/124269/simplest-soap-example
 
ha JS-ben lehetséges, akkor szerintem SA-MP-ben is lehetséges a HTTP-n keresztüli megoldás :)
ha a header megfelelő, akkor stringként összerakod az XML-t és a megadott URL-nek elküldöd
Régóta nem tevékenykedem, mint SA-MP scripter.
HRP Fejlesztő.

Nem elérhető whadez

  • 719
  • DEFEATER
    • Profil megtekintése
EmpireRPG - Birodalmat építünk!
« Válasz #20 Dátum: 2019. Október 07. - 12:41:24 »
0
Idézetet írta: Kovacs_Richard date=1570444214


   
      https://stackoverflow.com/questions/124269/simplest-soap-example
   
   
      ha JS-ben lehetséges, akkor szerintem SA-MP-ben is lehetséges a HTTP-n keresztüli megoldás :)
      ha a header megfelelő, akkor stringként összerakod az XML-t és a megadott URL-nek elküldöd
   


Nem hiszem hogy ilyen egyszerűen működne, de amint hazaértem munkából rálesek. :D

Nem elérhető AnthonyGates

  • 546
  • AnthonyGates
    • Profil megtekintése
EmpireRPG - Birodalmat építünk!
« Válasz #21 Dátum: 2019. Október 07. - 14:55:30 »
+2
LOL emberek. cc 10 sor PHP-ból kezeltem  le az egészet, aztán sampos HTTP GET requestel bekértem az adatot és további feldolgozásra használtam SAMP-ban. Tökre elhiszem hogy menő az xml meg a soap, meg wdsl igy és úgy. De ha nem gondolkodik az ember ésszerűen, csak a technológiát halmozza halomra, nem jut előre valójában.
 
 
 
Most olyan szivesen bemásolnám ide a kódot, úgy cépluszplusz meg szappan jelleggel. Csak ez nem egy OS projekt.
« Utoljára szerkesztve: 2019. Október 07. - 15:00:03 írta AnthonyGates »

Nem elérhető whadez

  • 719
  • DEFEATER
    • Profil megtekintése
EmpireRPG - Birodalmat építünk!
« Válasz #22 Dátum: 2019. Október 07. - 15:22:56 »
0
Belőlünk már a szakma beszél Ricsi-vel talán ... Teljesen jó és ésszerű a te megoldásod.
 
Na jegeljük a témát, ne ez legyen itt a téma ha már egy szerverhirdetés alatt feszegetjük a webservice fortélyait.
 
Bocsi az off topicért.
« Utoljára szerkesztve: 2019. Október 07. - 15:23:05 írta whadez »

Nem elérhető AnthonyGates

  • 546
  • AnthonyGates
    • Profil megtekintése
EmpireRPG - Birodalmat építünk!
« Válasz #23 Dátum: 2019. Október 16. - 17:17:15 »
0
Karakter halála | CK
 
A karakter élete fontos tényező a játékban.  Érdemes vigyázni rá, hisz a halál esetén jelentős veszteség érheti a karakter tulajdonosát, hiszen a szerveren kétféleképp lehet \"meghalni\". A karakter tulajdonosa dönti el, hogy melyiket szeretné, halálonként.Hogy mik is ezek?
 

  •    Súlyos sérülés: Ilyenkor a karakter élete nullára csökken, a nála lévő vagyontárgyak teljes egészében elvesznek, és egy egységesen három perces \"rekreációs státuszba\" kerül az adott karakter.  Ez tulajdonképp afféle késleltetésnek tudható be, hogy még véletlen se legyen lehetőség az adott RP szituációba visszatérni. Ezután a karakter üres inventoryval a házához, vagy a választott spawn helyhez kerül.


  •    CK - Karakterhalál: A karakter teljes vagyona, neve, minden rendőrségi és egyéb aktája, ingatlanai törlődnek a rendszerből, a játékos lehetőséget kap a név, kor, származás megváltoztatására.


 

Nem elérhető REPTA

EmpireRPG - Birodalmat építünk!
« Válasz #24 Dátum: 2019. Október 16. - 17:23:43 »
0
Rossz látni hogy időt, energiát öltök bele egy samp mód elkészítésébe. A samp már régen meghalt. 5-10 játékosért ezt komolyan megteszitek? Semmit se fogtok kapni a munkátokért. Én azt mondom 2019-ben, lassan 2020-ban ez felejtős. samp  már csak nosztalgiázni jó. De most már ne maradjon abba a project, mert annak se lenne értelme. Sok sikert, bár hogy is döntötök. 
« Utoljára szerkesztve: 2019. Október 16. - 17:25:36 írta REPTA »

Nem elérhető AnthonyGates

  • 546
  • AnthonyGates
    • Profil megtekintése
EmpireRPG - Birodalmat építünk!
« Válasz #25 Dátum: 2019. Október 16. - 18:52:00 »
0
Idézetet írta: REPTA date=1571239423


   
      A samp már régen meghalt. 5-10 játékosért ezt komolyan megteszitek?
   


Igen.

Nem elérhető Kovacs_Richard

  • 1743
  • HRP Fejlesztő
  • Discord: Kovacs_Richard#0321
    • Profil megtekintése
    • Hun Role Play Web
EmpireRPG - Birodalmat építünk!
« Válasz #26 Dátum: 2019. Október 17. - 07:58:17 »
0
Idézetet írta: REPTA date=1571239423


   
      Rossz látni hogy időt, energiát öltök bele egy samp mód elkészítésébe. A samp már régen meghalt. 5-10 játékosért ezt komolyan megteszitek? Semmit se fogtok kapni a munkátokért. Én azt mondom 2019-ben, lassan 2020-ban ez felejtős. samp  már csak nosztalgiázni jó. De most már ne maradjon abba a project, mert annak se lenne értelme. Sok sikert, bár hogy is döntötök. 
   


Mindenkinek kell valami hobbi, ez legalább kreatív és szórakoztató még, ha csak X ember is fogja használni :)
Régóta nem tevékenykedem, mint SA-MP scripter.
HRP Fejlesztő.

Nem elérhető Ben

  • 1754
  • Ben apó
    • Profil megtekintése
EmpireRPG - Birodalmat építünk!
« Válasz #27 Dátum: 2019. Október 17. - 08:40:05 »
+3
Idézetet írta: AnthonyGates date=1571239035


   
      Karakter halála | CK
   
   
      A karakter élete fontos tényező a játékban.  Érdemes vigyázni rá, hisz a halál esetén jelentős veszteség érheti a karakter tulajdonosát, hiszen a szerveren kétféleképp lehet \"meghalni\". A karakter tulajdonosa dönti el, hogy melyiket szeretné, halálonként.Hogy mik is ezek?
   
   

  •          Súlyos sérülés: Ilyenkor a karakter élete nullára csökken, a nála lévő vagyontárgyak teljes egészében elvesznek, és egy egységesen három perces \"rekreációs státuszba\" kerül az adott karakter.  Ez tulajdonképp afféle késleltetésnek tudható be, hogy még véletlen se legyen lehetőség az adott RP szituációba visszatérni. Ezután a karakter üres inventoryval a házához, vagy a választott spawn helyhez kerül.
          

  •       

  •          CK - Karakterhalál: A karakter teljes vagyona, neve, minden rendőrségi és egyéb aktája, ingatlanai törlődnek a rendszerből, a játékos lehetőséget kap a név, kor, származás megváltoztatására.
          

  •    

       
   


Halál után ha írok egy karaktertörténetet miszerint az előző karakterem fia vagyok és megörököltem minden tárgyát akkor folytathatom az értékeimmel más karakterként? 
 
\"giphy.gif\"
« Utoljára szerkesztve: 2019. Október 17. - 08:42:49 írta Ben »

EmpireRPG - Birodalmat építünk!
« Válasz #28 Dátum: 2019. Október 17. - 20:43:07 »
0
Fos
« Utoljára szerkesztve: 2019. Október 17. - 20:44:35 írta Sarah. »

EmpireRPG - Birodalmat építünk!
« Válasz #29 Dátum: 2019. Október 17. - 20:44:58 »
0
Alig vártam hogy tudjak valahol Nonozni
 
 

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal